2007-12-07, 05:11
Medlem
Titeln på tråden talar väl sitt tydliga språk, men jag vill ha hjälp att tyda drömmen. Om flashback är det rätta forumet för det återstår att se, men jag vill seriöst ha hjälp att tyda detta.
Jag har en återkommande dröm att jag sitter och runkar och min far/mor/familj sitter bredvid. Dom tittar inte på mig, det är som om inget speciellt händer trots att jag sitter och runkar. Varför i hela helvetet har jag denna dröm för? När jag väl vaknar har jag verklig ångest och brukar vara trött och hängig följande dag.

Inlägg om att jag är bög eller liknande kan ni skippa för så är inte fallet. Jag har inte heller såvitt jag vet någon annan, mer eller mindre konstig läggning och incest är inget som existerar/har existerat i min familj. Till vardags njuter jag av att penetrera fittor jag inte är släkt med, utan några som helst konstigheter så något sådant borde det inte bero på. Nåväl, jag hoppas på seriös hjälp att tyda fanskapet till dröm. Tack på förhand!
Citera
2007-12-07, 06:21
Bannlyst
Du är alltså BÅDE kåt i din familj, bög och pedofil samtidigt!

skojja

men ärligt, det är sjukt
Citera
2007-12-07, 06:37
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmmm
Titeln på tråden talar väl sitt tydliga språk, men jag vill ha hjälp att tyda drömmen. Om flashback är det rätta forumet för det återstår att se, men jag vill seriöst ha hjälp att tyda detta.
Jag har en återkommande dröm att jag sitter och runkar och min far/mor/familj sitter bredvid. Dom tittar inte på mig, det är som om inget speciellt händer trots att jag sitter och runkar. Varför i hela helvetet har jag denna dröm för? När jag väl vaknar har jag verklig ångest och brukar vara trött och hängig följande dag.

Inlägg om att jag är bög eller liknande kan ni skippa för så är inte fallet. Jag har inte heller såvitt jag vet någon annan, mer eller mindre konstig läggning och incest är inget som existerar/har existerat i min familj. Till vardags njuter jag av att penetrera fittor jag inte är släkt med, utan några som helst konstigheter så något sådant borde det inte bero på. Nåväl, jag hoppas på seriös hjälp att tyda fanskapet till dröm. Tack på förhand!

Att tyda drömmen kan jag inte hjälpa dig med men jag kan trösta dig med att drömmar av den där sorten är rätt vanliga. Jag har själv fått ett antal mer eller mindre sjuka drömmar som tedde sig ungefär sådär.

Finns fler drömkategorier som är allmänt förekommande, t.ex. att man plötsligt är naken på allmän plats eller att tänderna faller ut på en. Men som sagt, vad de kan tänkas betyda har jag ingen aning om, bara att det är vanligt. Kanske nån skoj "skärmsläckare" som hjärnan kör med i brist på annat? Vad vet jag?
Citera
2007-12-07, 07:03
Moderator
evilhoneys avatar
E&S--->Drömforumet
//mod
Citera
2007-12-09, 13:34
Medlem
slumpiratens avatar
Jag hade en liknande dröm förra veckan som liknade denna. det va att jag låg på köksgolvet och pappa kom ut ur toan och hade raklödder på hela pungen och ballen och sa sen "kolla här då". Där efter så drog han i förhuden ooch rakade pungen. när jag vaknade så va jag lite förvirrad över att jag kunde dröma nått sånt. nu i efterhand så kan jag inget annat göra än att skratta åt drömen .
Citera
2007-12-09, 16:30
Medlem
Drömtydning tror jag är skojerier, hjärnan spelar oss spratt när vi sover helt enkelt, den kör igenom simuleringar hit och dit.

Man kan drömma att man kan flyga osv fast man aldrig gjort det, inet betyder det nånting.

Generande drömmar har nog alla haft, men alltså de är drömmar bara.
Citera
2008-01-28, 20:09
Medlem
slumpiratens avatar
kan man inte tyda dömmar på nått sätt?
Citera
2008-01-29, 19:39
Awaiting Email Confirmation
Chetniks avatar
Åk ut och res, är budskapet i din dröm
Citera
2008-01-29, 22:41
Medlem
Det betyder med största sannolikhet att du kommer vara med i en bilolycka.
Citera
2008-02-07, 22:36
Medlem
slumpiratens avatar
men när man va oskuld och drömde en "våt"drömm så vaknade man ju alltid upp jämt innan men skulle till att trycka in raketen. vad beror det på tror ni?
Citera
2008-02-07, 22:54
Medlem
Kanzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmmm

Har den ens ett budskap, behöver den ens tydas? Det är någonting som din hjärna skapat under sömnen, när du varit omedvetande. Jag skulle inte sätta alltför stor tillit till att någonting du drömmer kan ha stor betydelse för ditt liv.
Citera
2008-02-09, 02:38
Medlem
Mycket av det vi drömmer ligger i vårt undermedvetna. Alltså tankar och funderingar som vi haft under en längre tid och som nu tar "form" i dina drömmar. Självklart kan drömmar hjälpa dig att komma till insikt om ditt liv etc.
Vad din dröm skulle betyda har jag ingen aning om eftersom att jag inte tror att man kan tyda andras drömmar. Bara du kan tyda din egen, leta på djupet. Kanske runka är hemligt eller likn. för dig, betyder det att du delar väldigt djupa och hemliga saker med din familj?
Jag har ingen aning om din dröm jag babblar bara men jag gav ett exempel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in