2008-02-09, 02:46
Medlem
StefanHeterJags avatar
Om man ska fundera på dina känslor av drömmen..
Kan tänka mig att du känner dig utlämnad, pinsamhetskänslor, att du inte får tillräcklig enskildhet, privatliv.

Kan något av ovanstående känslor som du får när du tänker på drömmen passa in i något i ditt vakna liv?
Citera
2008-02-12, 14:18
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmmm
Inlägg om att jag är bög eller liknande kan ni skippa för så är inte fallet. Jag har inte heller såvitt jag vet någon annan, mer eller mindre konstig läggning och incest är inget som existerar/har existerat i min familj. Till vardags njuter jag av att penetrera fittor jag inte är släkt med, utan några som helst konstigheter så något sådant borde det inte bero på.
Intressant att du tycker dig behöva ett förtydligande som det där. Vem försöker du övertyga - oss eller dig själv?
Citera
2008-02-16, 01:45
Medlem
Kanzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4vve
Mycket av det vi drömmer ligger i vårt undermedvetna. Alltså tankar och funderingar som vi haft under en längre tid och som nu tar "form" i dina drömmar. Självklart kan drömmar hjälpa dig att komma till insikt om ditt liv etc.
Vad din dröm skulle betyda har jag ingen aning om eftersom att jag inte tror att man kan tyda andras drömmar. Bara du kan tyda din egen, leta på djupet. Kanske runka är hemligt eller likn. för dig, betyder det att du delar väldigt djupa och hemliga saker med din familj?
Jag har ingen aning om din dröm jag babblar bara men jag gav ett exempel

Har du lyckats komma till insikt om ditt liv genom en dröm? I vilka banor ska man tänka för att tyda drömmarna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in