2007-12-06, 21:04
Medlem
CrazyKats avatar
Hej. Behöver lite hjälp och här är det nog störst chans att få det...

Tänkte roa mig med lite tjack, IV. Har gjort det förr, men då har någon annan gjort i ordning det och satt nålen i mig. Nålvana har jag så den biten är lugn, vet hur jag ska förbereda och så på ett ungefär, men hur mycket tjack respektive vatten ska jag ta? Hur mycket blir det i pumpen och hur mycket kan jag slå i mig på en gång? Vill ju ha skjuts men inte för mycket haha.... Vet att det beror mycket på kvalitet, vilken brukar vara helt okej.

Ge mig lite tips snälla!

Kanske ska tilläggas att jag är tjej, tar inte tjack så ofta, någon gång emellanåt, kan vara månader mellan. Efter att ha prövat IV känns ju snorta och bomba inte direkt som alternativ. Jag vill gärna ha seriösa svar av nån som vet, tack.
2007-12-06, 21:04
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Den Nya IV Tråden För Alla CS-droger /låst
2007-12-06, 21:12
Medlem
trillobits avatar
2m-0,3-0,4

lycka till
2007-12-06, 21:16
Medlem
Allt beror ju på kvalité, men om du nu inte vet vilken klass det håller börja i alla fall med en hyfsad förstados, en 0,2 ska räcka gott och väl om du inte har riktigt dåligt tjack. Är pulvret lättlösligt räcker det ofta med 1ml vatten, annars kan du ta något mellan 1-2ml, kvittar.
2007-12-06, 21:21
Medlem
CrazyKats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Allt beror ju på kvalité, men om du nu inte vet vilken klass det håller börja i alla fall med en hyfsad förstados, en 0,2 ska räcka gott och väl om du inte har riktigt dåligt tjack. Är pulvret lättlösligt räcker det ofta med 1ml vatten, annars kan du ta något mellan 1-2ml, kvittar.

Men. Hoppas ni inte tycker jag är jobbig haha. Hur får jag fram min 0,2a? Ska jag bara dela pulvret på känn, ett gram i fem delar typ?
2007-12-06, 21:21
Medlem
trillobits avatar
hon har ju pangat förut, klart hon ska ha åtminstånde en nolltrea.
2007-12-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyKat
Men. Hoppas ni inte tycker jag är jobbig haha. Hur får jag fram min 0,2a? Ska jag bara dela pulvret på känn, ett gram i fem delar typ?

Nej, ingen fara. Ta lite på känn, ögonmåtta upp en femtedel, det är ingen större fara även om du råkar ta aningen mer än 0,2g.

Citat:
Ursprungligen postat av trillobit
hon har ju pangat förut, klart hon ska ha åtminstånde en nolltrea.

Vet inte vart du handlar ditt pulver, men en 0,2g bör räcka gott och väl i detta fall, enligt min mening.
2007-12-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyKat
Ett alternativ kan vara att ta ett struket krm, där har du ca 0,5g, sen kan du ta hälften av det eller lite mer.

Ngn, rätta mig om jag har fel.

Annars är en våg säkrast.
2007-12-06, 21:33
Medlem
trillobits avatar
om man nu promt ska dyka ner i en tunna bajs kan man lika gärna göra en backflip på vägen ner!
2007-12-06, 21:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Då jag sköt tjack var 0.15-0.2 tillräckligt för att jag först skulle bli halvt lamslagen av kicken och sen jättespeedad hela resten av dagen + natten... Men det varierar ju mycket från person till person hur känslig man är, och kön/vikt är inte alltid det som avgör...
2007-12-06, 21:38
Medlem
CrazyKats avatar
Flashback rockar fett, fan vad bra det är att få svar direkt. Men nu måste jag ju vänta tills det blir helg, så tråkigt...

En liten fråga. När jag får blodsvar, måste jag dra in mer blod i pumpen eller kan jag bara slå i det direkt?

Lika bra fråga allt nu på en gång
2007-12-06, 22:09
Medlem
SpeedyWeedys avatar
*om man nu promt ska dyka ner i en tunna bajs kan man lika gärna göra en backflip på vägen ner!*

haha klockrent
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in