Nästa år fyller de som är födda 1990 18 år och är därmed legitima medlemar på Flashback Forum. Inom de kommande åren kommer den så kallade babyboomen från 90-talet att få tillträde till Flashback. Vilken beredskap finns för detta? Kommer Ruskigbuss fått lönepåslag? Kommer det att märkas någon skillnad? Är detta något vi bör frukta?
Jo, men deras aktivitet lär öka när de är legitima medlemmar och kan skylta med sin ålder osv.
Då tycker jag att man bör vänta lite, så tillräckligt många skyltat med sin ålder för att sedan höja åldersgränsen, så att man kan sätta några på plats?
Så länge de håller sig till reglerna och deltal i diskusionerna som alla andra så gör det mig inget om de är 80 eller 18 år. Tramsas det bara runt så finns ju alltid KFK.
Så länge de håller sig till reglerna och deltal i diskusionerna som alla andra så gör det mig inget om de är 80 eller 18 år. Tramsas det bara runt så finns ju alltid KFK.
Gud välsigne KFK!
Problemet är att vi får en ojämn åldersfördelning. Det bästa är ju när det finns människor i alla åldrar att diskutera saker med. I framtiden kommer vi att ha en enorm majoritet 90-talister här. Men men, det är väl inte mycket att göra.
Problemet är att vi får en ojämn åldersfördelning. Det bästa är ju när det finns människor i alla åldrar att diskutera saker med. I framtiden kommer vi att ha en enorm majoritet 90-talister här. Men men, det är väl inte mycket att göra.
Vad är KFK?
Kan man inte införa en regel där uppförande bedöms? är man över 18 ska man uppföra sig som om man var det. inga tramstrådar etc.?
Jupp, bor på landet!
Hur visste du det? Vare bara för att jag inte visste att KFK stod för Kentucky Friterad Kyckling eller Kvalitet Före Kvantitet?
Snälla, förklara, åh din smarta stadsbo åh! Lär mig allt du kan!
+1 på de.
Sen finns alltid möjligheten att ta in mer moderatorer när och där det behövs för att täcka upp och om vi alla hjälps åt med att göra RP så tror jag nog det skall lösa sej.