• 2
  • 3
2007-12-06, 08:43
Medlem
Kan också funka!
Citera
2007-12-06, 08:51
Medlem
dahfinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Ja, jag ska nog lägga av och återgå till vattenpipa och cannabis Funkar bättre än snus. Tack för era utförliga svar och diskriminerande om hur kvinlig jag är för jag inte tål snus.

haha du skiter alltså i de 1-2 prillerna du tar per dag och går tillbaka till cannabis?
hur kan du ens jämföra snus o cannabis?
Citera
2008-05-04, 16:40
Medlem
PetterHaralds avatar
Man brukar ju kunna vara lite vek vid femtonårsåldern som du är i just nu Dennis.
Citera
2008-05-05, 17:19
Medlem
ZloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Hejsan, nu på sistone har jag testat olika snus och efter jag testat Generalen tål jag inte snus mera. Varje gång jag känner lukten av snus börjar jag må illa och tänkte då börja med catch menthol och se hur det funkar. Men det är samma sak på alla snus sorter. Vad kan det vara för fel? Går det att göra något åt saken?

jag tror att du ätit något eller gjort något som fått dig att börja spy då du snusat och nu så förknippar din kropp snuset med att du spydde och framkallar kräkreflexer så att du inte ska snusa mera, den tror att snuset är något som fått dig att må illa
Citera
2008-05-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZloH
jag tror att du ätit något eller gjort något som fått dig att börja spy då du snusat och nu så förknippar din kropp snuset med att du spydde och framkallar kräkreflexer så att du inte ska snusa mera, den tror att snuset är något som fått dig att må illa
Eller så är det för att det kan bränna som fan i halsen i början. Det plus att det bara rinner mer och mer.

Men det är något man kommer över.
Citera
2008-05-07, 01:20
Medlem
Numes avatar
General Portion är det enda snuset jag närmast mått illa av nu när jag inte är helt nybörjare. Visserligen bara en prilla av kanske 4-5 som fick mig att må så. Alla smakade inte så gott heller. General lös ska vara bättre tydligen, får väl se.

Så blev jag också ganska illamående och yr när jag la in en prilla utan att någonsin tidigare använt någon slags tobak eller nikotin. Det är rätt så normalt skulle jag tro.

Men som sagt...
Citera
2008-05-09, 09:55
Medlem
Kör Nick (and johnny) bak. spyr du spyr du.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in