2007-12-05, 20:03
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Snusat i kanske 6-7 månader och jag har inte mått illa innan det.. men nu bara vändes allt :/ Det är gött som fan men får la sluta snusa

Antingen ljuger du om hur länge du snusat, eller så har du snusat jävligt lite de 6-7 månaderna, eller så är du en jävla KÄÄÄÄÄÄRING!
Citera
2007-12-05, 20:06
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Antingen ljuger du om hur länge du snusat, eller så har du snusat jävligt lite de 6-7 månaderna, eller så är du en jävla KÄÄÄÄÄÄRING!

kanske 1-2 påsar per dag.. fanns dagar då jag knappt inte tog nått.. eller som du säger så kanske jag är käring.
Citera
2007-12-05, 20:20
Medlem
antonfs avatar
Citat:
kanske 1-2 påsar per dag.. fanns dagar då jag knappt inte tog nått.. eller som du säger så kanske jag är käring.

1-2 portioner om dan är ju ingenting, inte konstigt att du inte är beroende. 1-2 portioner tar jag på en halvtimme-en timme på fyllan! Annars räcker väl en portion 1-1,5 h och en lös 2-2,5 h.
Citera
2007-12-05, 20:31
Medlem
Vingels avatar
Haha.. Som sagt innan det är för tunga grejer. Testa något mildare typ snusklubbor dom är det fart i vill jag lova.
Citera
2007-12-05, 20:33
Medlem
Mr.CroMes avatar
Ja, jag ska nog lägga av och återgå till vattenpipa och cannabis Funkar bättre än snus. Tack för era utförliga svar och diskriminerande om hur kvinlig jag är för jag inte tål snus.
Citera
2007-12-05, 22:10
Medlem
good for you
Citera
2007-12-05, 22:19
Medlem
Yeah!!s avatar
Många börjar med Rape för att de inte pallar med riktig tobakssmak. Vill du att det ska smaka jordgubbe gör du nog rätt i att hålla dig till vattenpipan.
Citera
2007-12-05, 22:21
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Många börjar med Rape för att de inte pallar med riktig tobakssmak. Vill du att det ska smaka jordgubbe gör du nog rätt i att hålla dig till vattenpipan.

Ja det ska inte smaka jordgubb utan det ska vara soft när man kollar film med bruden ,polare eller nått
Citera
2007-12-05, 22:39
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ja det ska inte smaka jordgubb utan det ska vara soft när man kollar film med bruden ,polare eller nått

Hur gammal är du?
Citera
2007-12-05, 22:43
Medlem
jfms avatar
Citat:
Ja, jag ska nog lägga av och återgå till vattenpipa och cannabis Funkar bättre än snus. Tack för era utförliga svar och diskriminerande om hur kvinlig jag är för jag inte tål snus.

De säger bara sanningen. Har du snusat i 6-7 månader och blir illamående av enbart doften från snuset är du troligtvis en vekling. Håll dig till vattenpipan så ska det gå bra ser du.
Citera
2007-12-05, 23:23
Medlem
Har ni aldrig tänkt på att han kanske bara tar sig några snusar för att han tycker att det ger en skön känsla och inte vill bli beronde, vilket mer snusning än 1-2 snusar per dygn är en början till?

Har aldrig personligen varit med om nånting liknande men kan dock minnas att jag har tyckt om t.ex snuset 'Ettan' vid olika tillfällen och ibland så tycker jag inte alls om smaken och blir torr i munnen av det. Men om jag ändå snusar upp en dosa så blir smaken lite bättre, så det är nog en 'vane'-sak för mig.
Du kanske borde prova lös isället och knåda dig en mindre snus än vad det är i påsen och sen öka från det lite per gång tills du har uppnåt samma snusmängd som finns i påsen, på så sätt så kanske du blir mer och mer van smaken och inte alls blir illamående av det.
Citera
2007-12-05, 23:52
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piteå
Har ni aldrig tänkt på att han kanske bara tar sig några snusar för att han tycker att det ger en skön känsla och inte vill bli beronde, vilket mer snusning än 1-2 snusar per dygn är en början till?

Har aldrig personligen varit med om nånting liknande men kan dock minnas att jag har tyckt om t.ex snuset 'Ettan' vid olika tillfällen och ibland så tycker jag inte alls om smaken och blir torr i munnen av det. Men om jag ändå snusar upp en dosa så blir smaken lite bättre, så det är nog en 'vane'-sak för mig.
Du kanske borde prova lös isället och knåda dig en mindre snus än vad det är i påsen och sen öka från det lite per gång tills du har uppnåt samma snusmängd som finns i påsen, på så sätt så kanske du blir mer och mer van smaken och inte alls blir illamående av det.

Eller så bara håller man häst och snusar fastän man mår illa, för sen mår man ju så bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in