2007-12-21, 18:24
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djoonas
Jadu, jag ska inte lägga mig i hur du sköter Flashbacks företag, men att kasta bort 25 guld på en marknad som sedan kanske inte ens används känns bara som ren waste. Hur har försäljningen till Spaninen gått? Varför höjer man inte arbetarnas skillevel istället?
1. Det kostar 10 guld per arbetare att höja deras skill. Det hade kostar över 300 guld för att göra det. Dessvärre är det alla eller ingen som gäller. :/

2. Å andra sidan hade jag inte en aning om att Spanien skulle bojkotta oss dagen efter jag köpte licensen dit. Jag köpte exportlicens till Spanien för att ingen sålde tickets där och att deras pengar var mer värda än våra samt att de var väldigt många där.
Citera
2007-12-21, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djoonas
Jadu, jag ska inte lägga mig i hur du sköter Flashbacks företag, men att kasta bort 25 guld på en marknad som sedan kanske inte ens används känns bara som ren waste. Hur har försäljningen till Spaninen gått? Varför höjer man inte arbetarnas skillevel istället?

Organisationen fungerar inte.
Citera
2007-12-21, 18:30
Medlem
Mycket kalabalik i partiet och hela landet nu. Vi behöver en stark ledare som kan ena landet, som Hitler. Behöver nödvändigtsvis inte vara nazist men om han är åt höger så är det ju positivt.
Citera
2007-12-21, 18:32
Medlem
Moridin2002s avatar
Ni vet att jag har styrkan och viljan att ta Sverige till världsherravälde!
Både erat hjärta och gud vet det.
Citera
2007-12-21, 18:33
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Mycket kalabalik i partiet och hela landet nu. Vi behöver en stark ledare som kan ena landet, som Hitler. Behöver nödvändigtsvis inte vara nazist men om han är åt höger så är det ju positivt.
Jag eller rae, men Zeke verkar inte lyckas med att resignera sin position.

ZEKE? Har du försökt att hoppa av hela partiet då?
Citera
2007-12-21, 18:35
Medlem
Djoonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
1. Det kostar 10 guld per arbetare att höja deras skill. Det hade kostar över 300 guld för att göra det. Dessvärre är det alla eller ingen som gäller. :/

2. Å andra sidan hade jag inte en aning om att Spanien skulle bojkotta oss dagen efter jag köpte licensen dit. Jag köpte exportlicens till Spanien för att ingen sålde tickets där och att deras pengar var mer värda än våra samt att de var väldigt många där.

Ok, det var bra att veta. Tack för infon!
Citera
2007-12-21, 18:43
Medlem
Lyckades nu. Det var problem med medlemslistan som gjorde att jag blev president om och om igen.
Citera
2007-12-21, 18:45
Medlem
Ettan^s avatar
Känns som att tråden håller på att dö ut lite nu efter hypen, jag råder de aktiva spelarna att förflytta sig till erepublik.se (alternativt vara på båda tills denna tråd är helt död), så att ni inte tappar kommunikationen med alla andra.
Citera
2007-12-21, 18:49
Bannlyst
Carradine är ny president. Detta är början på en ny era för FBS.

LEVE SEGERN

Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Känns som att tråden håller på att dö ut lite nu efter hypen, jag råder de aktiva spelarna att förflytta sig till erepublik.se (alternativt vara på båda tills denna tråd är helt död), så att ni inte tappar kommunikationen med alla andra.
Där Landie censurerar folk efter behag? Hahaha, skulle inte tro det du.
Citera
2007-12-21, 18:58
Medlem
Han plockar ju bort poster som han anser är skadliga för hans intresse så att det skulle bli det primära tillhållet för håller jag osannolikt.
Citera
2007-12-21, 19:01
Medlem
Carradines avatar
Vad styr FB för media egentligen?

Vilka här har tidningar på eRepublik?
Citera
2007-12-21, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Vad styr FB för media egentligen?