Jag tror att det kommer skapas nya branscher, därför kan det vara bra att spara guldet och vänta.. För många företag kommer inte heller att gynna landets ekonomi.
Om ni verkligen måste spendera ert guld, donera det till existerande FB företag.
för uppgarderingar/licenser
vad är strategin nu? har förstått att det är val imorgon, vem är FB:s presidentkandidat? vilka framgångar kan vi förvänta oss i den nationella politiken?
Jag har funderat, man borde kunna byta jobb flera gånger per dag va? isåfall kan man säga upp sig o sen bli anställd på ett annat företag, och alla gynnas av det.
Ska jag pröva? säga upp mig från flashback housing, o sen fråga om jag frå jobb på flashback weapons?
Blev precis invitad av en polare och jag är alltså helt grön på liret. Gick iaf med i Flashback-partyt. Tänkte fixa jobb osv. imorgon vad ska jag tänka på? Det är alltså fördelaktigt att jobba åt någon annan i Flashback?
Verkar vara ett riktigt fett onlinespel i övrigt. Seriöst och bra!
vad är strategin nu? har förstått att det är val imorgon, vem är FB:s presidentkandidat? vilka framgångar kan vi förvänta oss i den nationella politiken?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!