2009-11-24, 20:11
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Att xanor "kickar" mycket mer med sitt snabba påslag som sätter sig mer i skallen än i kroppen.

Yes.

Och att halveringstiden på Xanor är mycket kortare än Iktons. Ikto ger alltså längre effekt.
Citera
2009-11-24, 22:32
Medlem
Glantishs avatar
Jag går gärna med om jag får alltid gillat ikto, bästa ikto jag provat, inte tagit det nu på länge, men fick tag i litet idag och märker hur fint det är, så jag går gärna med.
Peace and love to all!!!!!!!!!

Editet jag menar att ikto är det bästa bensot jag provat!!
Citera
2009-11-25, 21:15
Medlem
Tjenare!

har både testat Ikto och xanor dock samtidgt Vilket resulterade i en black out och 4 kartor var borta när jag vaknade 2 dagar senare

har Käkat en hel del Tramadol vilket är min favorit,, kör cirka 400mg någon gång i månaden bara för att ligga och nodda

Vilka doser på Ikto samt xanor bör jag ta? samt att jag bör låsa in dom resterande karterna så jag inte vaknar upp ingen med alla kartor tomma

Eller vet ni något annat Roligt som är relativt billigt men Bra effekt på?

MVh
Citera
2009-11-26, 00:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicalblue
Tjenare!

har både testat Ikto och xanor dock samtidgt Vilket resulterade i en black out och 4 kartor var borta när jag vaknade 2 dagar senare

har Käkat en hel del Tramadol vilket är min favorit,, kör cirka 400mg någon gång i månaden bara för att ligga och nodda

Vilka doser på Ikto samt xanor bör jag ta? samt att jag bör låsa in dom resterande karterna så jag inte vaknar upp ingen med alla kartor tomma

Eller vet ni något annat Roligt som är relativt billigt men Bra effekt på?

MVh

1mg xanor, 2-3-4mg ikto

Jag kan har alltid kunnat stoppa i mig 10mg ikto eller 5mg xanor utan att däcka eller flippa, men jag tror inte jag ska jämföras med de flesta. Så ta det försiktigt och testa dig fram, börja med 0,5 av båda.

0,5 alpra slår deffinitivt hårdare än 0,5 ikto, så du vet. Men det är på ett annat sätt.
Citera
2009-11-26, 00:47
Medlem
Kristofer.s avatar
Ikto är jävligt soft, synd på spårtiden bara
Citera
2009-11-26, 04:35
Bannlyst
blanda

Om jag nu skall blanda piller...
Fråga 1: får jag ut ngt av det, typ skönare rus?
Fråga 2: Vilka piller skall jag absolut inte blanda då det kan vara farligt?

MVH
Citera
2009-11-26, 05:00
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanorU94
Om jag nu skall blanda piller...
Fråga 1: får jag ut ngt av det, typ skönare rus?
Fråga 2: Vilka piller skall jag absolut inte blanda då det kan vara farligt?

MVH

Vad har du för piller? Antar att det är benso, finns inget man inte kan blanda, och ja, ditt nick ihop med ikto är ju inte fel.
Citera
2009-11-26, 07:36
Medlem
Bean-Doodles avatar
Yo, brukar ikto göra dig illamående?

Vaknade imorse sukt utvilad men vissa minnesluckor, visade det sig att jag tagit 4mg ikto och 10mg valium (liten dos, jag vet, men min benzotolerans är löjligt låg)
Sen började jag må sjukt illa, tills till slut då jag spydde upp allt vatten jag druckit på morgonen.

Något jag ska oroa mig för eller är sensmoralen att Loka Citrus = bajs?
Citera
2009-11-26, 13:42
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Yo, brukar ikto göra dig illamående?

Vaknade imorse sukt utvilad men vissa minnesluckor, visade det sig att jag tagit 4mg ikto och 10mg valium (liten dos, jag vet, men min benzotolerans är löjligt låg)
Sen började jag må sjukt illa, tills till slut då jag spydde upp allt vatten jag druckit på morgonen.

Något jag ska oroa mig för eller är sensmoralen att Loka Citrus = bajs?

Loka Citrus är fint!

Jag har aldrig känt något illamående på någon benso, inkluderat Ikto. Aldrig hört/läst om någon som gjort heller, förutom på Stilnoct/Imovane, att de spytt av dem.

Tror det är något annat, du kanske åt något konstigt under minnesluckan
Citera
2009-11-26, 14:15
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Loka Citrus är fint!

Jag har aldrig känt något illamående på någon benso, inkluderat Ikto. Aldrig hört/läst om någon som gjort heller, förutom på Stilnoct/Imovane, att de spytt av dem.

Tror det är något annat, du kanske åt något konstigt under minnesluckan
Skulle kunna vara en matförgiftning som kanske spökade?

Själv tycker jag att de pakistanska Ikto 2: orna fungerar som de ska... Tur det!
Citera
2009-11-26, 14:50
Medlem
fenazepams avatar
någon som har pissat rent efter en 2mg iktro efter en vecka?

(enbart tagit en tablett vid ett tillfälle och inget innan)
Citera
2009-11-26, 20:01
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
någon som har pissat rent efter en 2mg iktro efter en vecka?

(enbart tagit en tablett vid ett tillfälle och inget innan)

Det är fullt möjligt. Arch_Angel har jag för mig t. om pissade rent dagen efter, eller hur det nu var. Fråga honom, han verkar kunnig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in