Citat:
Ursprungligen postat av
raven101
Funderar också på att ta någon benzo. Har tillgång till ikto,xanax,midazolam. Vilken ska man ta och hur mycket? Har tagit 800mg pregabalin och 3mg subutex.
Det beror ju lite på hur du mår och vad du ska göra. Har du kraftig ångest så skulle jag rekommendera Xanax. Om du har lite gnagande ångest och känner dig orolig så skulle jag ta en Iktorivil och om du vill däcka så skulle jag ta Midazolamen

Annars kan du ju använda dina benso till att bota bakfylla, flumma lite om du har tråkigt (ta det lugnt i såna fall!), eller bara ta en låg dos Xanax och Iktorivil och känna lugnet, eller boosta på andra droger. Jag själv tycker det är supernice att boosta både Subutex och Pregabalin med benso. Helst så tar jag såklart alla tre preparaten samtidigt, då mår man riktigt bra
Bara Xanax och Iktorivil tycker jag är en kanonkombo! Xanaxen dödar all oro i hjärnan och Iktorivilen gör att hela kroppen slappnar av på ett skönt sätt.
Jag har aldrig provat Midazolam men det kan man väl nästan räkna som ett narkosmedel (lite överdrivet)

Den är extremt hypnotisk och sederande. Den har dålig biotillgänglighet oralt så den ska man lägga under tungan. Helst så ska man ta Midazolam intravenöst (väldigt vattenlösig) för att få bästa effekt. Jag har som sagt aldrig tagit det själv men det ska vara en jävligt trevlig och euforisk upplevelse
Du måste rensa i din mejlbox här på flashback. Det går inte att skriva till dig