2019-09-24, 22:57
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Funderar också på att ta någon benzo. Har tillgång till ikto,xanax,midazolam. Vilken ska man ta och hur mycket? Har tagit 800mg pregabalin och 3mg subutex.

Har du tillgång till äkta Mida så ska du enligt mig vara riktigt nöjd. Är enligt mig en av de benso som ger allra mest eufori, och den slår Ikto'n med hästlängder.

/Mvh
Citera
2019-09-26, 07:22
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Funderar också på att ta någon benzo. Har tillgång till ikto,xanax,midazolam. Vilken ska man ta och hur mycket? Har tagit 800mg pregabalin och 3mg subutex.

Det beror ju lite på hur du mår och vad du ska göra. Har du kraftig ångest så skulle jag rekommendera Xanax. Om du har lite gnagande ångest och känner dig orolig så skulle jag ta en Iktorivil och om du vill däcka så skulle jag ta Midazolamen
Annars kan du ju använda dina benso till att bota bakfylla, flumma lite om du har tråkigt (ta det lugnt i såna fall!), eller bara ta en låg dos Xanax och Iktorivil och känna lugnet, eller boosta på andra droger. Jag själv tycker det är supernice att boosta både Subutex och Pregabalin med benso. Helst så tar jag såklart alla tre preparaten samtidigt, då mår man riktigt bra
Bara Xanax och Iktorivil tycker jag är en kanonkombo! Xanaxen dödar all oro i hjärnan och Iktorivilen gör att hela kroppen slappnar av på ett skönt sätt.
Jag har aldrig provat Midazolam men det kan man väl nästan räkna som ett narkosmedel (lite överdrivet) Den är extremt hypnotisk och sederande. Den har dålig biotillgänglighet oralt så den ska man lägga under tungan. Helst så ska man ta Midazolam intravenöst (väldigt vattenlösig) för att få bästa effekt. Jag har som sagt aldrig tagit det själv men det ska vara en jävligt trevlig och euforisk upplevelse

Du måste rensa i din mejlbox här på flashback. Det går inte att skriva till dig
Senast redigerad av KringEx 2019-09-26 kl. 07:31.
Citera
2019-09-26, 13:08
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det beror ju lite på hur du mår och vad du ska göra. Har du kraftig ångest så skulle jag rekommendera Xanax. Om du har lite gnagande ångest och känner dig orolig så skulle jag ta en Iktorivil och om du vill däcka så skulle jag ta Midazolamen
Annars kan du ju använda dina benso till att bota bakfylla, flumma lite om du har tråkigt (ta det lugnt i såna fall!), eller bara ta en låg dos Xanax och Iktorivil och känna lugnet, eller boosta på andra droger. Jag själv tycker det är supernice att boosta både Subutex och Pregabalin med benso. Helst så tar jag såklart alla tre preparaten samtidigt, då mår man riktigt bra
Bara Xanax och Iktorivil tycker jag är en kanonkombo! Xanaxen dödar all oro i hjärnan och Iktorivilen gör att hela kroppen slappnar av på ett skönt sätt.
Jag har aldrig provat Midazolam men det kan man väl nästan räkna som ett narkosmedel (lite överdrivet) Den är extremt hypnotisk och sederande. Den har dålig biotillgänglighet oralt så den ska man lägga under tungan. Helst så ska man ta Midazolam intravenöst (väldigt vattenlösig) för att få bästa effekt. Jag har som sagt aldrig tagit det själv men det ska vara en jävligt trevlig och euforisk upplevelse

Du måste rensa i din mejlbox här på flashback. Det går inte att skriva till dig

Nu är den rensat!
Har också kört den kombon, men ej med midazolam. Tar jag 2 under tungan så däckar jag jämt. Så det ville jag inte blanda.

Aa får bli så, men har tillgång till massa olika benzos. Men fick blir pregabalin (3:e dagen) och 1mg klonazepam. Kanske blandar mer sen. Xanax skulle jag nog inte gilla i den kombon.
Citera
2019-09-26, 16:14
Medlem
KringExs avatar
Eftersom att Iktorivil har segt påslag oralt, ca 1 timme, så vill man ju gärna ta den under tungan. Men visst verkar den under kortare tid då? Det borde den ju rimligen göra för jag brukar ta Ksalol ibland under tungan och då har den full effekt ca 2 timmar, sedan dalar det och efter 3 timmar måste man fylla på. En svald Ksalol verkar ca 4 timmar för mig

Det var så länge sedan jag tog Iktorivil så jag minns inte, därför jag frågar. Får hem några om ett tag så ska testa då men tänkte höra vad ni tycker och vet,
Hur lång tid tar det för ikto att börja jobba om man tar det under tungan och hur länge sitter effekten i?
Sväljer man så sitter effekten i minst 6 timmar iaf. Tar man stor dos kan den sitta i 12 timmar. Vad jag minns så verkade den i ca 8 timmar för mig vid oralt intag
Citera
2019-09-27, 20:26
Medlem
enargens avatar
Citat:
Vad är det du undrar över? Du verkar ha käkat lite för många

Kollade vad jag skrivit.
Vem fan skrev inlägget +?!
Helt.

Citat:
. Hej alla iktolovers.
Haft ett riktigt långt uppe håll från stress o ikto.
börja i Torsdag med en 2mg ikto för att sedan fyll på med en till 2mg till. 2-3 timmar mellan intag .

Visst mjuk o go i kroppen och ingen stress osv.
Köpte 10 st igår tog en plus en vid 19.00 tog jag en till och vaknade 24.00 sög på en till....

Känner mig helt klart go o lugn...vill åka till jobbet.
Massa drömmar om hur jag lyckas med alla bax😎

Sjukt sugen på bax helt enkelt...Har 54 kvar.
borde kasta dom annars kan helgen blir jobbig.

Senast redigerad av enargen 2019-09-27 kl. 20:29.
Citera
2019-09-27, 20:39
Medlem
Citat:
Eftersom att Iktorivil har segt påslag oralt, ca 1 timme, så vill man ju gärna ta den under tungan. Men visst verkar den under kortare tid då? Det borde den ju rimligen göra för jag brukar ta Ksalol ibland under tungan och då har den full effekt ca 2 timmar, sedan dalar det och efter 3 timmar måste man fylla på. En svald Ksalol verkar ca 4 timmar för mig

Det var så länge sedan jag tog Iktorivil så jag minns inte, därför jag frågar. Får hem några om ett tag så ska testa då men tänkte höra vad ni tycker och vet,
Hur lång tid tar det för ikto att börja jobba om man tar det under tungan och hur länge sitter effekten i?
Sväljer man så sitter effekten i minst 6 timmar iaf. Tar man stor dos kan den sitta i 12 timmar. Vad jag minns så verkade den i ca 8 timmar för mig vid oralt intag
Skulle säga 2timmar faktiskt. Ikto är lurig som fan.
Citera
2019-09-27, 20:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pennmustasch
Skulle säga 2timmar faktiskt. Ikto är lurig som fan.

2 timmar vadå? vilket intagningssätt?
Citera
2019-09-27, 21:48
Medlem
Hej. Fick en burk ikto idag men brytskårorna var tunna på hälften typ men resten var det mycket större skåror. Någon som varit med om det i en oknäckt burk. Men de funkar som vanligt men aldrig varit med om de förut.tänkte om någon vet nåt bara.
Citera
2019-09-27, 23:19
Medlem
Citat:
2 timmar vadå? vilket intagningssätt?
Vad tror du? Bensodiazepiner äter man.

Vad jag försöker säga är att de är luriga pga dess långsamma påslag. Det är lätt att göra bort sig på ikto.
Citera
2019-09-30, 03:24
Medlem
Michael-ScarNs avatar
käkat ikto & stesolid framförallt ikto/rivo under ca 10år har recept etc...
Men kan käcka 8 mg ikto ifrån burk utan någon som helst ångest lindring,

Får de utskrivet emot komplicerad stressymtom & muskel lindring men
men emot ångest hjälper det nadda & är graft deprimerad,,, men overall älskar jag ikto men tkr
ångest lindringen är obefintlig...

Finns det folk här som äter ikto emot ångest med gott resultat?
Citera
2019-09-30, 03:30
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN

men emot ångest hjälper det nadda & är graft deprimerad,,, men overall älskar jag ikto men tkr

Vad säger läkaren? Om du har det på recept borde du fått byta, du borde säga precis detta till läkarn.
För mig fungerar den mer muskelavslappnande än ångestlindrande och uppe på 8 mg utan lindring låter inte vidare.
Citera
2019-09-30, 11:13
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN

Jag tycker också att Iktorivil är dålig på att lindra ångest. Vissa tycker att dom är jättebra, för andra funkar det inte alls.
Jag använder mest ikto för att boosta andra droger.... sen ger den ju en jävligt skön kroppsrelax man blir mjuk och skön som fan i kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in