Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 16:08
  #8569
Avstängd
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Ingen som kan besvara min fråga?

Effekten kommer sitta i några dagar. Det går inte ut efter 12 timmar. Halveringstid betyder att ämnet halverad efter 12 Tim. Du kommer känna med varje dag att det blir mildare.
Citera
2018-03-01, 14:24
  #8570
Medlem
MrFreds avatar
Jag tog 6mg iktorivil igår. Först tog jag 4mg på morgonen och sen 2mg precis innan läggdags. Idag har jag en olustig känsla. Lite som att jag är full och mår illa. Det känns som att om jag skulle spy så skulle denna känsla gå över. Är det normalt att känna såhär efter 6mg ikto på en dag?

Jag har tagit ikto förut ett par ggr men då man 4mg aldrig känt såhär
Citera
2018-03-06, 18:44
  #8571
Medlem
har 2.5mg som dags dos, innan det 10 år tillbaka 2mg,
länge leve klonazepam efter dos höjningen har det nog 1 år,
kan tillägga att han började med att säga jag vill inte höja din dos 2mg iktorivil utan concertan eller zopiklonet pga tolerans ökning av klonazepam inge tolerans ökning av den dagliga dosen,
lycklig lottat att man ännu får effekt efter dags doser på 2mg först i 10 år innan den höjdes mes 0.5mg
bästa benzot med den härliga timtals effekten, jag ej EP, får det mot ångest,
Citera
2018-03-09, 15:20
  #8572
Medlem
Haft lite problem med att huden kliar senaste månaderna, inbillat mig att jag haft löss o allt möjligt. Slutade till slut bry mig och inse det är något åt eksem-hållet och försökt smörja mig mcyket osv.

Har under samma period knaprat Ikto rätt frekvent. Tog en paus från det och igår tog jag igen för första gången på någon vecka, poof säger det så ligger jag i sängen o det kliar sönder?

Kan det vara så att Ikto gör att det kliar / ger illusionen av att det kliar? Mycket märkligt fenomen öht tycker jag. Skumt som fan.

Helt nykter i övrigt liksom så ja vetefan, allergisk reaktion?
Citera
2018-03-10, 10:25
  #8573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Haft lite problem med att huden kliar senaste månaderna, inbillat mig att jag haft löss o allt möjligt. Slutade till slut bry mig och inse det är något åt eksem-hållet och försökt smörja mig mcyket osv.

Har under samma period knaprat Ikto rätt frekvent. Tog en paus från det och igår tog jag igen för första gången på någon vecka, poof säger det så ligger jag i sängen o det kliar sönder?

Kan det vara så att Ikto gör att det kliar / ger illusionen av att det kliar? Mycket märkligt fenomen öht tycker jag. Skumt som fan.

Helt nykter i övrigt liksom så ja vetefan, allergisk reaktion?
Kika på iktrovilens bi-effekter, kanske finns något där? Skulle inte förvåna mig om (klåda) finns med där!
__________________
Senast redigerad av betman123 2018-03-10 kl. 10:27.
Citera
2018-03-10, 16:13
  #8574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Kika på iktrovilens bi-effekter, kanske finns något där? Skulle inte förvåna mig om (klåda) finns med där!
Det fanns faktiskt med!

Sällsynta biverkningar (förekommer hos färre än 1 av 1000 personer):
Nässelfeber, klåda, utslag, övergående håravfall och pigmentförändringar.
Citera
2018-03-10, 16:30
  #8575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Det fanns faktiskt med!

Sällsynta biverkningar (förekommer hos färre än 1 av 1000 personer):
Nässelfeber, klåda, utslag, övergående håravfall och pigmentförändringar.
Ja du ser, kanske är så att du är en av tusen.
Citera
2018-03-13, 22:30
  #8576
Medlem
Fan vad jag älskar ikto, speciellt i samband med tjack. Är fan bättre är mdma.
Citera
2018-03-14, 23:13
  #8577
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Fan vad jag älskar ikto, speciellt i samband med tjack. Är fan bättre är mdma.

Då gissar jag att du har något fel på Seratoninförrådet i hjärnan och typ inget seratonin överhuvudtaget, för att det skulle rent rusmässigt vara bättre kan jag verkligen inte förstå hur man kan tycka!

visst blandar du in andra faktorer osv så kanske jag kan förstå. Men om man bara talar rent rusmässigt då. Om man inte redan har förstört hjärnan tidigare med MDMA-missbruk så magin är försvunnen, så kan jag inte förstå hur man kan tycka att det mediokra (jämfört med MDMA iaf) Tjacket (med mjuka kanter/mindre biverkningar pga Ikton) skulle slå den fantastiska nästan spirituella magin som uppstår vid ett MDMA-rus...


OnT: Jag älskar också Ikto.. Tycker att det är en skön bens som passar bra ihop med tyngre Opiater och har bra/lång halveringstid och sitter i länge. Enda nackdelen är att jag blir så satans trött!
Citera
2018-03-14, 23:17
  #8578
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag tog 6mg iktorivil igår. Först tog jag 4mg på morgonen och sen 2mg precis innan läggdags. Idag har jag en olustig känsla. Lite som att jag är full och mår illa. Det känns som att om jag skulle spy så skulle denna känsla gå över. Är det normalt att känna såhär efter 6mg ikto på en dag?

Jag har tagit ikto förut ett par ggr men då man 4mg aldrig känt såhär

Full-känslan gissar jag beror på att du är efterbensad då Ikto sitter i rätt länge! var själv efterbensad när jag vaknade pga för mycket Ikto igår!

Illamåendet kan bero på tusen olika grejer, ingen av dom värd att oroa sig över! fundera på dina matvanor timmarna/dygnet innan så kanske du hittar svaret där!
Citera
2018-03-15, 18:42
  #8579
Medlem
JeremySpokeIns avatar
Någon som har råkat ut för falska kryssar, köpte precis 50, det står Roche som in båge och en två i en cirkel undertill. Smakar inte svagt mintaktigt som jag är van vid. Har jag blivit blåst?
Citera
2018-03-16, 12:17
  #8580
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeremySpokeIn
Någon som har råkat ut för falska kryssar, köpte precis 50, det står Roche som in båge och en två i en cirkel undertill. Smakar inte svagt mintaktigt som jag är van vid. Har jag blivit blåst?
Skulle jag vilja veta också, har ett gäng som ser likadana ut, köpta i lösvikt..
Inte testat än men någon annan kanske har och kan uttala sig om de är bra eller anus.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback