2018-02-22, 22:48
Medlem
Om man käkar Itko typ två gånger i veckan, låt oss säga 1,5 mg fredag och 1,5 mg söndag, riskerar man då att få någon AT om man lägger av tvärt och när smyger den sig på isåfall? 3-4 dagar eller kanske en vecka?
Citera
2018-02-23, 17:02
Medlem
Hej! Tog 6 mg Ikto delat på 2 tillfällen. Ca 1 timme emellan. Jag har ingen tolerans, och någon skrev att 2 mg sitter i ca 12 timmar. Kommer jag att ha längre effekt när jag tagit en högre dos? Ytterligare en fråga; vad innebär ett bakrus när det gäller Bensodiazepiner? Tack på förhand.!
Snabbt svar vore ytterst tacksamt! / Mvh
Citera
2018-02-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Om man käkar Itko typ två gånger i veckan, låt oss säga 1,5 mg fredag och 1,5 mg söndag, riskerar man då att få någon AT om man lägger av tvärt och när smyger den sig på isåfall? 3-4 dagar eller kanske en vecka?

Tveksamt skulle jag säga.. Mild i sådana fall, hur länge har du hållit på så?
Citera
2018-02-23, 19:20
Medlem
Det var tvär längesedan jag åt roche2 och jag minns att dom var så sköna. Idag när jag handla en 5a brunt så fick jag 4 roche2 till. Fyfan va gött man mår nu!!
Citera
2018-02-23, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Hej! Tog 6 mg Ikto delat på 2 tillfällen. Ca 1 timme emellan. Jag har ingen tolerans, och någon skrev att 2 mg sitter i ca 12 timmar. Kommer jag att ha längre effekt när jag tagit en högre dos? Ytterligare en fråga; vad innebär ett bakrus när det gäller Bensodiazepiner? Tack på förhand.!
Snabbt svar vore ytterst tacksamt! / Mvh
Ingen som kan besvara min fråga?
Citera
2018-02-24, 00:52
Medlem
R2 is the bomb!
Citera
2018-02-24, 04:01
Medlem
Vad fan.. tagit 12 mg Ikto till och från tills nu. Utan tolerans skall tilläggas. Fortfarande inte skönt flummig. Kan det vara så att ett rus av benso inte kan mäta sig med, t ex, med ett Oxy-rus? (vilken är min huvuddrog)
Mvh Adam.
Citera
2018-02-24, 08:31
Medlem
Pallestroms avatar
Förr käka jag allt möjligt.
Men har uppfattningen att av klonazepam fick jag inte ut ngt av.

Värt att prova rivotril idag?
Citera
2018-02-24, 16:41
Medlem
eddiepeddies avatar
Nån som vet hur dom utländska Rivotril 2mg från Roche är nu?
Tänkte nämligen testa att köpa två 30st burkar från en sajt som säljer dom i burk och förpackning. Är lite nojjig att det ska fastna i posten eller så innan det når mig.
Är dom runänska eller vad det nu är burkarna. .
Men ska vara äkta Roche 2r. Så håller tummarna bara.
Känns också som att Ikto och Rivotril försvunnit från gatu marknaden. Utan finns bara dom balkan Ksalolen som kommer antigen lösa eller som nu sists månaderna alltid i kartor. Och visst kan dom vara bra men vad hände med Rivotrril burkarna?
Och Rivotril kartorna från Galenika, är ändå det företaget som står på Ksalol kartorns.
Saknar verkligen när jag kunde köpa Rivotril 2mg burkar från Ungern billigt.... ='(
Citera
2018-02-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Tveksamt skulle jag säga.. Mild i sådana fall, hur länge har du hållit på så?

Har bara hållt dehär schemat två veckor och tänkte väl kanske fortsätta 2-3 månader, vad tror ni flashback?
Citera
2018-02-27, 15:40
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaeskpommes
Tjena! Jag har varit borta ifrån Benzo i typ 3 månader utan besvär.. för 4 dagar sedan tog jag 3mg ikto för o flumma, för 2 dagar sedan tog jag ytterligare 4mg ikto.. Tänkte ta det nu även idag och sedan ha ett uppehåll i kanske 2-3 veckor, eventuellt längre.. Jag kan kontrollera långa uppehåll, har inga besvär så sett.. Tänkte bara höra ifall de kan bli besvärligt med någon mindre form av avtändning efter dessa 6 dagar med totalt ca 11-12mg ikto? Vad tror ni, kommer jag må kasst o känna en aning abstinens i början av nästa vecka?

Tack, mvh

Nejdå. Fet är så lång halveringstid så den går långsamt ur kroppen. Blir lite som en naturlig nedtrappning. Jag käkade 4 - 6 mg rivo om dagen i 2- 3 månader och fick knappt någon är förutom en jävla rebound ångest några veckor efter sista dos och lite svettningar i 3 dagar yrsel i 3 dagar + att jag inte kunde sova på 2 veckor. Men det var ändå rätt milt. Har käkat 3 - 6 mg xanor nu i 1 mån. Tänkte klippa ct efter 2 veckor men fick sån jävla ångest och skakningar så jag börja käka igen. Bävar mig som fan för att sluta men jag ska göra ett nedtrappningsschema och försöka klippa. Jag hatar xanor egentligen men har inte kvar min kontakt på ikt så får ta det som finns :/
Citera
2018-02-27, 15:48
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinCoke
Vad fan.. tagit 12 mg Ikto till och från tills nu. Utan tolerans skall tilläggas. Fortfarande inte skönt flummig. Kan det vara så att ett rus av benso inte kan mäta sig med, t ex, med ett Oxy-rus? (vilken är min huvuddrog)
Mvh Adam.

Du kan inte nära bens mot opiater det är helt olika droger. Har du käkat benso innan? Testa gå ut bland folk och se hur du beter dig mot dem och om du får några reaktioner. Du kan ju va flöddrad utan att du vet om det.

Kan ju vara skräppiller också såklart. Om du inte somnar om du lägger dig på soffan kan det inte va äkta ikt.

Bens ska egentligen inte tas för att flumma. Man kan göra så jäkla skeva saker. Det är en ångestmedicin förfan. Jag käkade 16 - 20 mg en kväll och söp utan tolerans. Hela helgen försvann ur minnet i princip med några frekvenser där man bara beter sig som en jävla idiot. Blev lobad 2 gånger samma helg Förstår inte folk som vill flumma på bens. Visst är det soft att bli mjuk och avslappnad och utan problem, men man behöver inte 12 ny för det. Det räcker med 2 mg utan tolerans.

Håll dig till dina opiater istället.
Senast redigerad av Jango-fett 2018-02-27 kl. 16:03. Anledning: Stavfel och tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in