2017-01-22, 21:54
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leveransgrupp
Jag bytte nyligen från Oxazepam 60mg om dagen till Iktorivil 2 mg dagligen, i medicinskt syfte. Alltså har dom på recept. Har kalasat på en del benso förr men håller mig till ordinerad dos numera. Ätit benso lagligt i 5 år. Besvikelsen när jag bytte var monumental. Kände mig mest lättretlig och om möjligt ännu mer ångestfylld av Ikton. Någon mer som stött på det fenomenet?
Spontant känns det som att du "nedgraderat" dig. För mig är 60mg oxazepam minst 4mg iktorivil, därför känner du av en svag at helt enkelt
Citera
2017-01-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Spontant känns det som att du "nedgraderat" dig. För mig är 60mg oxazepam minst 4mg iktorivil, därför känner du av en svag at helt enkelt

Fan jag litade på att kärringen gav mig likvärdig dos på iktorivilen. Orkade inte googla upp vad jämförlig dos var. Åsna. Inte konstigt att man mått som en råtta. Tack för svar.
Citera
2017-01-22, 22:43
Medlem
Nicke1234s avatar
Åt upp 50 stycken Roche 2 i förrgår...Är fortfarande flummig. Morsan tyckte jag såg berusad ut idag.
Citera
2017-01-22, 23:23
Medlem
Citat:
Fan jag litade på att kärringen gav mig likvärdig dos på iktorivilen. Orkade inte googla upp vad jämförlig dos var. Åsna. Inte konstigt att man mått som en råtta. Tack för svar.
20 mg oxazepam är faktiskt 0.5 mg ikto. Dvs 1.5 mg motsvarar 60 mg. Men konstigt, sobril är ju den svagaste benzon typ.
Citera
2017-01-23, 09:54
Medlem
Citat:
Jag bytte nyligen från Oxazepam 60mg om dagen till Iktorivil 2 mg dagligen, i medicinskt syfte. Alltså har dom på recept. Har kalasat på en del benso förr men håller mig till ordinerad dos numera. Ätit benso lagligt i 5 år. Besvikelsen när jag bytte var monumental. Kände mig mest lättretlig och om möjligt ännu mer ångestfylld av Ikton. Någon mer som stött på det fenomenet?

Jag tycker det känns som att du uppgraderat dig. Oxazepam är den svagaste benson du kan få, den har aldrig hjälpt mig men har bara fått små doser utskrivet. Tror jag tagit 20 mg som mest på en dag.

Kan väl tänka mig att kroppen är van vid sina 60 mg oxazepam och att du får en viss AT nu. Ge det lite tid, åtminstone några veckor och se hur det verkar då. Endel verkar inte få effekt av Ikto men för egen del hjälper 2mg bra i medicinskt syfte.
Citera
2017-01-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Åt upp 50 stycken Roche 2 i förrgår...Är fortfarande flummig. Morsan tyckte jag såg berusad ut idag.

Jävlar 50st på en fördelning under dagen?
Citera
2017-01-26, 16:16
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmsterdamKush
Jävlar 50st på en fördelning under dagen?

På 4-6 timmar, tror jag. Minns bara fragment av kvällen och inte mycket av nästa dag heller...Var fortfarande flöddrad dagen efter, om jag rökte en joint däckade jag direkt. Först idag har det gått ur systemet. Fan vad länge det satt i !
Citera
2017-01-26, 16:37
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
På 4-6 timmar, tror jag. Minns bara fragment av kvällen och inte mycket av nästa dag heller...Var fortfarande flöddrad dagen efter, om jag rökte en joint däckade jag direkt. Först idag har det gått ur systemet. Fan vad länge det satt i !

Grattis, någon speciell poäng med att äta 50st? borde väl bara köra din tolerans i höjden nåt jävligt... men verkar som att den redan är där redan då förstår eftersom du kunde stå på benen plus att det blir liiiite? Skillnaden mot mot typ 10st är "värd" det för dig eller?
Citera
2017-01-26, 16:53
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Grattis, någon speciell poäng med att äta 50st? borde väl bara köra din tolerans i höjden nåt jävligt... men verkar som att den redan är där redan då förstår eftersom du kunde stå på benen plus att det blir liiiite? Skillnaden mot mot typ 10st är "värd" det för dig eller?

Problemet är att om jag tar 1 benzo så kan jag inte sluta. Jag bestämmer mig till exempel att jag "bara" ska ta 10 Imovane, men det slutar alltid med att hela paketet går åt. En gång åt jag upp 150 7,5mg Imovane...Till vilken nytta?
Citera
2017-01-26, 18:31
Medlem
6 Ikto söndertuggande för nån timme sedan, kan blir intressant detta. Finns 3 cider i kylen oxå som ja vanligtvis inte gillar men de kanske de blir ändring på sen
Citera
2017-01-27, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
6 Ikto söndertuggande för nån timme sedan, kan blir intressant detta. Finns 3 cider i kylen oxå som ja vanligtvis inte gillar men de kanske de blir ändring på sen

Vart lite halvväck men inget extremt, tröttheten kom inte förens jag drog en halvlitare 7.0 cider.

Snackade i telefon med en polare, skulle hela tiden nämna att jag tagit 12 Meggagram Ikto, fan vad han flabba 😂
Citera
2017-01-29, 17:16
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Hej! Käkade nästan 20st för 7 dagar sedan, och givetvis gissar jag att min tolerans är åt helvete.

Tror ni jag kan ta en 4st och nån öl för att mysa till det nu, eller kommer de vara sockerpiller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in