2015-02-03, 13:10
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av action-potential
Tackar! Har jag tur kanske jag kan skriva en liten guide hur man tar sig ur ensamhet utan att falla ner i bensoträsket!

Tack för din feedback, men jag tror tyvärr inte jag kommer kunna använda det så mycket. Jag har hintat lite för min läkare att en mild bensodiazepin nog skulle vara på sin plats, men utan resultat. Jag köper alltså Ikto svart, men har en lång bakgrund av att ta mycket små doser för att råda bot på något helt annat. Jag har emellertid aldrig haft med psykiatrin att göra, och slipper förhoppningsvis det med. Har bara tagit oxazepam ett fåtal gånger, så jag känner mig nog mer bekväm med ett preparat som jag är så välbekant med.

Jag tänker lite att det inte finns några nackdelar med att börja vid väldigt låga doser, även om 0,5 är mycket lågt så har det definitivt en viss terapeutisk effekt. Tanken är ju att jag enbart ska använda ikto som inkörsport till att fungera normalt socialt. Man bör nog inte heller underskatta placeboeffekten, bara tanken på att jag intagit benso kan mycket väl öka min benägenhet att småprata litegrann. Sen tror jag inte heller att en alltför extrem förbättring skulle ha så stor sannolikhet att bli särskilt långvarig. Men jag vet inte, vi får se. Jag tror jag inleder med 0,5mg första gången, kanske mest för att undersöka hur jag fungerar under benso socialt.

Avslutningsvis så är iktorivil och välvalt kaffe en fullständigt fenomenal kombination!

Jo du talar klokt och förnuftigt, så följ din intuition så blir det nog bäst.
lycka till!
Citera
2015-02-03, 13:20
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av action-potential
Tackar! Har jag tur kanske jag kan skriva en liten guide hur man tar sig ur ensamhet utan att falla ner i bensoträsket!

Gör det!
Hade varit spännande att läsa faktiskt
Det skulle nog hjälpt många skulle jag tro.
Citera
2015-02-03, 13:49
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Kan säga att det är totalt omöjligt att gå ner i vikt om man går på detta. Har annars väldigt lätt att gå ner i vikt och har aldrig varit så nyttigt och tränat så mkt som i januari. Och då har jag bara tagit 10st 2mg fördelat på 31 dagar(oftast 0.5mg varannan dag och typ 1.5 på helgen)

Lär inte bli några större besvär att sluta helt ct på denna lilla dos va?

Hej! på vilket sätt är det omöjligt att gå ner i vikt? menar du att du får munchies? vilket inte är ovanligt när man är bensad.

eller menar du att just ikto av någon anledning sänker din metabolism så att du går upp i vikt av just ikton?

doserna du tagit är nära obefintliga så CT är helt klart inga problem.
dock nyfiken hur du menar att det är omöjligt att gå ner i vikt.
missförstå mig inte, jag misstror dig inte, jag är bara nyfiken.
Citera
2015-02-03, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flyingteapots
Själv tappar jag vikt av benso
En, två veckor och går ner 5-6 kilo
Alltid gjort
Tappar hunger känslan totalt

Men är väl individuell

Lyllo dig! Jag munchar sönder på xanor. På ikto snattar och sover jag mest.
Citera
2015-02-04, 14:28
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
Hej! på vilket sätt är det omöjligt att gå ner i vikt? menar du att du får munchies? vilket inte är ovanligt när man är bensad.

eller menar du att just ikto av någon anledning sänker din metabolism så att du går upp i vikt av just ikton?

doserna du tagit är nära obefintliga så CT är helt klart inga problem.
dock nyfiken hur du menar att det är omöjligt att gå ner i vikt.
missförstå mig inte, jag misstror dig inte, jag är bara nyfiken.

Jag äter och tränar perfekt. Men ikton måste sätta kroppen i ett jävla viloläga, svårt att bränna fett.
Kör intervaller på gymmet, och när det är som jobbigast ligger pulsen på max 150 på ikto, annars alltid runt 170. Då äre fan inte lätt att bränna fett
Citera
2015-02-04, 14:31
Medlem
Citat:
Jag äter och tränar perfekt. Men ikton måste sätta kroppen i ett jävla viloläga, svårt att bränna fett.
Kör intervaller på gymmet, och när det är som jobbigast ligger pulsen på max 150 på ikto, annars alltid runt 170. Då äre fan inte lätt att bränna fett

Du "bränner fett" genom att minska ditt kcal-intag.
Citera
2015-02-04, 14:36
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Du "bränner fett" genom att minska ditt kcal-intag.
Jag ligger på 1500 kcal om dagen, så det är inte kosten eller träningen det är fel på.
Citera
2015-02-04, 21:57
Medlem
Tröck precis i mig 7 2mg ikrriovil + en bärs. Va kan ja förvänta mig? (Noll tolerans) testat bens 2 ggr, senaste gången ba 2mg Xanor för typ 3-4 månader sen
Citera
2015-02-05, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Tröck precis i mig 7 2mg ikrriovil + en bärs. Va kan ja förvänta mig? (Noll tolerans) testat bens 2 ggr, senaste gången ba 2mg Xanor för typ 3-4 månader sen
Vissa gaba-receptorer tar inte upp Benzotz effekter så du ligger nånstans mellan noll och minneslucka
Citera
2015-02-05, 07:21
Medlem
Citat:
Jag ligger på 1500 kcal om dagen, så det är inte kosten eller träningen det är fel på.

DÅ måste du ju ha nån allvarlig sjukdom eller hormonell störning, vet ej om du är kvinna eller man iofs. Men svårt att se att benzon skulle påverka, testa att dieata hårdare, lite cardio handlar om några 100-kcal på sin höjd. Lite ot egentligen.
Citera
2015-02-05, 11:55
Medlem
MorganGrimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
DÅ måste du ju ha nån allvarlig sjukdom eller hormonell störning, vet ej om du är kvinna eller man iofs. Men svårt att se att benzon skulle påverka, testa att dieata hårdare, lite cardio handlar om några 100-kcal på sin höjd. Lite ot egentligen.
Det är väl ganska givet att kroppen behöver mindre energi när pulsen sänks så mycket.
Jag är man, väger 78.
Menmen. Allt lär va ute ur systemet om ett par dagar, se om det släpper då.
Citera
2015-02-05, 13:31
Medlem
Iktisar e sköna, man glider avslappnad och självförtroendet e på topp, med alkohol kan det spåra för vissa , dock inte för mig..brukar bara bli soft..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in