2011-12-07, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
DU lär inte märka det, men din omgivning -> flertalet timmar. Räkna med en topp ca. 1-2 timmar efter intag, därefter avklingande i lika många timmar. Beroende på dos förstås...
Ne precis jag har fattat det rätt man känner "inget" rus på de sättet va, förutom att man blir lugnare "inombords" om du förstår....

Edit: Tar det ca 1h innan det börjar verka om man sväljer med ett glas vatten ?
Citera
2011-12-07, 22:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langbjorn
Ne precis jag har fattat det rätt man känner "inget" rus på de sättet va, förutom att man blir lugnare "inombords" om du förstår....

Edit: Tar det ca 1h innan det börjar verka om man sväljer med ett glas vatten ?
Du märker nog av det efter en 20-30 min...
Citera
2011-12-07, 22:58
Medlem
DhaStoners avatar
Joinar denna klubb!
Citera
2011-12-08, 02:31
Medlem
Nybörjare på Rivotrilen 2mg. har köpt några kan man flumma på dom? och i så fall hur mycket ska/kan man ta? som nybörjare på dom! så man inte tar för mycket! och hur blir ni på Rivotrilen, hur funkar den på er, flumm, eller somnar ni lättare, eller nått annat vill ha svar innan jag testar och vad är det för biverkningar? man kan få??
Citera
2011-12-08, 02:58
Medlem
sonicboy666s avatar
Insinuerar att jag har x antal 1 mg alprazolam ksalol med ett satans bra tryck i dom, men jag vet att jag skjuter mig själv i foten varje gång jag slänger ner några xanor. Ikto(å även stess)uppfattar jag som klart skonsammare för psyket pga den längre halveringstiden. Bor i Dalarna och har nada kontakter -dock köper jag loss Xanor ksalol 1mg för 1200:- via mailkran -men hur många ikto skulle man ge per Xanor. Jag skulle ge bort 20 xanor mot 30-35 ikto lätt iaf...
E lite flummig här...knaprat i mig Seroquel/50 st loperamid/x antal xanor...fattar nada...Blir intressant å läsa imorgon.
Citera
2011-12-08, 11:35
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Insinuerar att jag har x antal 1 mg alprazolam ksalol med ett satans bra tryck i dom, men jag vet att jag skjuter mig själv i foten varje gång jag slänger ner några xanor. Ikto(å även stess)uppfattar jag som klart skonsammare för psyket pga den längre halveringstiden. Bor i Dalarna och har nada kontakter -dock köper jag loss Xanor ksalol 1mg för 1200:- via mailkran -men hur många ikto skulle man ge per Xanor. Jag skulle ge bort 20 xanor mot 30-35 ikto lätt iaf...
E lite flummig här...knaprat i mig Seroquel/50 st loperamid/x antal xanor...fattar nada...Blir intressant å läsa imorgon.

Ksalol suger ju inge drag alls !
Citera
2011-12-08, 12:10
Medlem
Zeke Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitechristmas
Xanor gör mig medvetet påverkad oavsett dos, jag blir glad och produktiv. Ikton märker jag inte av - inget rus. Bara min omgivning som märker att jag "tagit nåt" på itko men inte när jag tar Xanor. Why ?
Tycker inte jag beter mig konstigt. Kan det vara talet att man omedvetet drar ut på ord.

Nu kastar jag alla ikto åt helvete och äter mina xanor vid behov istället.

Såvitt jag förstår är Xanor en drog som man absolut ska undvika. Du blir snabbt dess fånge, och måste höja dosen, annars ökar ångesten - och avtändningen lär vara helt fruktansvärt hemsk.

Varning för detta piller m.a.o. !!!
Citera
2011-12-09, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Håller med om att man får mycket bens för pengarna när man köper ikto men 3 för 100 är det sjukaste överpris jag hört talas om. Bor i gbg och här får vi betala 13 kr om man har rätt kran.

3 r2 för hundringen är normalt i stockholm, på plattan kan man få dom för 50/st, mina tog slut och jag kollade runt lite då ville han ha 40:- st då blev jag lite sne ,men jag känner inte killen vill man ha får man praöjjs. men säljer jag är det 3 för 100, 10 för 300 och 20 för 500 och folk är nöjda. Jag själv tycker att det överpris men man måste tjäna nånting på att kränga dom. Skulle burkarna vara billigare skulle priset gå ner självklart.
Citera
2011-12-09, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666

Köpte sebiska 1.5 xanor 100 samtidigt som jag köpte roche2 och dom kostade lika mycket.

edit:aldrig hört talas om 1.5 förut men det vaar tryckk i dom.
Citera
2011-12-09, 12:49
Medlem
Bongmons avatar
Ja har aldrig i min drog-karriär varit ett fan av benso, men det har hänt att jag (oftast i brist på annat) köpt o brukat endel olika benso.

Men på senare tid har ja brukat etizolam o märkte att ja faktist gillar benso, o sen ja lärt mig att gilla det testat vallar, xanor o iktro.. Vallar o xanor tycker ja är skönt, ja blir mysig o skön.
Men iktro ger ingenting, ja har testat att bara ta 1mg, märkte ingen skillnad mot att vara nykter. 2mg, mindre ångest, inget flum. 3 och 4mg ger en stor minneslucka men fortfarande inget flum.. Jag kan inte förstå varför ja inte blir flummig på den.. O ja kan inte förstå varör den är (iaf där ja bor) den mest eftertraktade benson.

De är dyra också, 2mgáre kostar 20-30kr.. Hur mycket ska man behöva ta för o bli flum på denna?
Citera
2011-12-12, 00:34
Medlem
redbullcolas avatar
Jag köper Ikto 2mg Roche från utlandet 100st i burk. Betalar runt 600 inkl frakt. Aldrig fastnat i tull heller
Nu har jag utvecklat tolerans som fan. Undrar hur lång tid det tar innan den är borta. Detsamma gäller Diazepam 10mg Roche.
Så nu tänkte jag köra på xanor stavar och hoppas det fungerar ett tag. Vad tror ni? Kommer jag få effekt av dom?
Citera
2011-12-12, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onyktert
Köpte sebiska 1.5 xanor 100 samtidigt som jag köpte roche2 och dom kostade lika mycket.

edit:aldrig hört talas om 1.5 förut men det vaar tryckk i dom.
Det var antagligen ksalol 1mg du fick. Vad pröjsar du för 100 ikto eller alpran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in