2010-02-19, 18:24
Medlem
Skyggedanss avatar
Någon som är sugen på en liten uppskattningslek?

Hur mycket tror ni räcker för att däcka en lång snubbe på lite över 90 pannor? Har ingen benzo-tolerans.

Mvh
Citera
2010-02-19, 19:40
Medlem
eddiepeddies avatar
Är det bara jag som tycker att dom utländska Rivotrilen fungerar sämre än dom svenska?
Citera
2010-02-19, 19:42
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans

Hur mycket tror ni räcker för att däcka en lång snubbe på lite över 90 pannor? Har ingen benzo-tolerans.

Mvh
Gäller det Dig eller någon annan?
Citera
2010-02-19, 21:51
Medlem
Vandals avatar
Citat:

Mvh

Skulle tippa på att du MINST behöver 6mg svenska apoteks iktisar för det, men om du blandar med alkohol och brajja så kanske det blir lite lägre men det blir ju ändå inte så att de blir total minneslucka efteråt om det är de du är ute efter. Själv kan jag äta 10mg och fortfarande fungera som vanligt, kanske lite dåsig och trögtänkt kanske men definitivt inte däckas av det.

Har dock tolerans sen tidigare men nu så flöddrar jag bara nån gång i veckan annars sköter jag min dosering som jag ska. Igår tex käkade jag 15mg iktorivil och en jävla massa stessolid, vet inte hur många exakt men runt 20-25 stycken och då hade jag svårt att gå och tala ordentligt och effekten satt i fram till lunch idag så nu börjar de bli dax att fylla på igen med en flaska vin och en näve stessar igen.

Heja sverige, 2-0 efter första och nu känner jag bara för att klappa på min granne som jag misstänker vara en vitryss, spelar ingen roll om han är det eller inte han ser ut som en sådan och talar som en sådan så då rimligtvis borde han vara en sådan. Vad tycker ni andra borde jag klappa till honom eller bara plinga på och reta honom???
Citera
2010-02-20, 02:37
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Gäller det Dig eller någon annan?

Haha gällde mig, tog bara 1mg för att testa. Druckit en hel del till det. Däckad är jag väl inte. Men kritvit i ansiktet och rätt i gasen. Faktum är att jag är ett jävla rövhål just nu. Men ja det var trevligt ändå. Kunde ju dricka hälften så lite och bli dubbelt så full. Helt klart en keeper! Dubidooo
Citera
2010-02-20, 02:42
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Heja sverige, 2-0 efter första och nu känner jag bara för att klappa på min granne som jag misstänker vara en vitryss, spelar ingen roll om han är det eller inte han ser ut som en sådan och talar som en sådan så då rimligtvis borde han vara en sådan. Vad tycker ni andra borde jag klappa till honom eller bara plinga på och reta honom???

Klipp till'na!

Nu till ett annat problem: Flickväns horan har fixat ett par feta fettfläckar på lakanet efter att ha ätit äckel smörgas. Klippa till henne eller bara reta henne?
Citera
2010-02-20, 09:42
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Klipp till'na!

Nu till ett annat problem: Flickväns horan har fixat ett par feta fettfläckar på lakanet efter att ha ätit äckel smörgas. Klippa till henne eller bara reta henne?

Låter precis som du sa, att du är ett jävla rövhål...
Citera
2010-02-20, 11:33
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Låter precis som du sa, att du är ett jävla rövhål...

Helt Off-topic nu men vem är det på din avatar?? Jag känne igen den som fan men kan inte placera den. MVH
Citera
2010-02-20, 11:37
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Klipp till'na!

Ojojoj, det där låter inte bra. Du borde verkligen straffa henne ordentligt nu

Eftersom våld mot kvinnor är lite fegt ( även om kvinnan är den lägre stående rasen ) så tycker jag att det räcker att reta henne lite och eftersom jag antar att du har pli på kvinnan så antar jag att det också är hon som sköter tvättstugan så du kan ju sätta dig och låtsas vara jätte besviken på henne en stund och se om hon bryter ihop eller blir förbannad. Själv skulle jag inte reta upp min sambo i första hand då hon är finländska och vi vet ju att finnar och knivar går hand i hand.

Kan nog inte hjälpa dig mer i den här frågan men jag kan ta hennes nummer om hon ser bra ut om du vill.
Citera
2010-02-20, 12:03
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Helt Off-topic nu men vem är det på din avatar?? Jag känne igen den som fan men kan inte placera den. MVH

Det är "The Dude" från filmen The Big Lebowski av bröderna Coen.
Förövrigt sjukt bra film
Citera
2010-02-20, 20:20
Medlem
Har en ständig oro över att behöva äta bens VARJE dag , har blivit ordinerad 6 mg iktorivil om dagen , men förstår att det bara kommer leda till ett helvete om jag håller mig till den dosen dagligen så testade följande.

Tog 2 mg varje morgon o klarade mig på det ena dagen. Dagen efter behövdes 2 mg morgon o eftermiddag , och dagen efter det funkade det med en 2 mg igen bara på morgonen och så här höll de på ett tag fram o tillbaka alltså 2 mg ena dan o 4 mg andra dan , undrade varför det kunde bli så där då jag trodde att jag snarare skulle vänja mig vid att ta 4 mg o behöva ta det hela tiden eftersom jag ökade dosen.

Sen har jag ju fått råd här på FB av vissa som jag vet e kunniga o dom har rått mig att försöka vara helt utan vissa dagar så inte toleransen o beroendet ökar , men tyvärr är i så pass dåligt skick att detta inte är möjligt.

Så testade en variant för att kunna vara utan iaf en dag , tog 6 mg igår och rätt så sent på dagen c.a kl 14.00 och tog alla dessa på en gång och har inte känt av nåt behov överhuvudtaget idag över att behöva ta något vilket känns jättebra , vaknade i morse lite halv yr , sen har det ju släppt mer o mer under dagen , kl är nu 20.15 och jag vet att jag inte kommer behöva ta något idag.

Så undrar om det kan vara smart att ta 6 mg på en gång dom dagarna mina besvär dyker upp för att sen kanske slippa ta det dagen efter för effekten sitter ju i enligt mig mycket längre med en högre dos , så kanske jag inte behöver ta Iktorivil dagligen , är detta en bra ide tycker ni ??

Vill ju använda ikton så sällan som bara möjligt så vore tacksam för svar av kunniga

M-v-H
Citera
2010-02-20, 21:34
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Har en ständig oro över att behöva äta bens VARJE dag , har blivit ordinerad 6 mg iktorivil om dagen , men förstår att det bara kommer leda till ett helvete om jag håller mig till den dosen dagligen så testade följande.

Tog 2 mg varje morgon o klarade mig på det ena dagen. Dagen efter behövdes 2 mg morgon o eftermiddag , och dagen efter det funkade det med en 2 mg igen bara på morgonen och så här höll de på ett tag fram o tillbaka alltså 2 mg ena dan o 4 mg andra dan , undrade varför det kunde bli så där då jag trodde att jag snarare skulle vänja mig vid att ta 4 mg o behöva ta det hela tiden eftersom jag ökade dosen.

Sen har jag ju fått råd här på FB av vissa som jag vet e kunniga o dom har rått mig att försöka vara helt utan vissa dagar så inte toleransen o beroendet ökar , men tyvärr är i så pass dåligt skick att detta inte är möjligt.

Så testade en variant för att kunna vara utan iaf en dag , tog 6 mg igår och rätt så sent på dagen c.a kl 14.00 och tog alla dessa på en gång och har inte känt av nåt behov överhuvudtaget idag över att behöva ta något vilket känns jättebra , vaknade i morse lite halv yr , sen har det ju släppt mer o mer under dagen , kl är nu 20.15 och jag vet att jag inte kommer behöva ta något idag.

Så undrar om det kan vara smart att ta 6 mg på en gång dom dagarna mina besvär dyker upp för att sen kanske slippa ta det dagen efter för effekten sitter ju i enligt mig mycket längre med en högre dos , så kanske jag inte behöver ta Iktorivil dagligen , är detta en bra ide tycker ni ??

Vill ju använda ikton så sällan som bara möjligt så vore tacksam för svar av kunniga

M-v-H

Om det är för medicinering så tycker jag du ska ta så låg dos som möjligt och så sällan som möjligt för att inte bygga upp en allt för hög tollerans. Kanske skulle du prova Stesolid då dom har längre halveringstid och ger inte samma kick som iktorivilen, dom är även mycket svagare än iktorivilen så avtändingen blir inte alls i samma klass även om det är jobbigt att kliva av stessarna okså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in