2005-02-18, 21:56
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnoopDoGG
Tyckte 0,5orna va nice att röka efter en natts tjackande.. Skönt buzz i skallen Rökte i burk med sattla..

Tack för ditt snabba svar, har du provat på ngt annat sätt att inta dessa "skönheter"?
Citera
2005-02-18, 21:59
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Det är väl bara svälja.. Vettefan om man kan skjuta dom? Men så jävla nice är dom inte.. Alprazolam och flunitrazepam är mucho bättre!!
Citera
2005-02-18, 22:02
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Det är väl bara svälja.. Vettefan om man kan skjuta dom? Men så jävla nice är dom inte.. Alprazolam och flunitrazepam är mucho bättre!!

Det finns säkert mkt som är bättre än dessa .. ville bara veta några olika sätt att inta dom .. har läst nånstans att man inte får ngn kick av att svälja dom .. eftersom dom tas upp långsamt av kroppen .. (men det kanske beror på mängden?) men att man kan ta dom nasalt .. dra upp dom i nästan .. och att man då kan märka av en kick .. ville som sagt bara kolla upp möjligheterna och skillnaden på effekten i och med de olika sätten att inta dom ..
Citera
2005-02-18, 22:10
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Har aldrig hört nått om att snorta ikto Men vad menar du med kick? Får väl inga kickar på Benzo
Citera
2005-02-18, 22:14
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Har aldrig hört nått om att snorta ikto Men vad menar du med kick? Får väl inga kickar på Benzo

Har läst det nånstans här på forumet .. ska leta lite .. jag återkommer .. kan hända att jag fått allt om bakfoten dock .
Citera
2005-02-18, 22:19
Medlem
Mjölks avatar
Citat:

I denna tråd hittade jag det där med att snorta .. http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=126364&highlight=iktorivil

Psychopatic brukar veta vad han pratar om..

/M
Citera
2005-02-18, 22:25
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Jaja det vet han.. Mycket intressant tråd, hur fan har jag missat den Kunde tydligen skjuta dem också..

Peace
Citera
2005-02-18, 22:30
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Jaja det vet han.. Mycket intressant tråd, hur fan har jag missat den Kunde tydligen skjuta dem också..

Peace

Skulle vara intressant att veta skillnaden på effekten om man jämför intaget av tabletten .. typ snorta, skjuta, röka och svälja ( och andra möjliga sätt, bara fantasin som sätter sina gränser right? ) .. och hur mkt mängden spelar in .. inte bara vad gäller just denna tablett utan benso överhuvudtaget ..

Tack för dina snabba svar så här på fredagskvällen *uppskattar*

/Maria
Citera
2005-02-18, 22:42
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Ja men vi får väl ta och göra en studie då! Kan offra mig.. Det är ju ändå för vetenskapens skull! Right?

Nu ska jag ta ett varmt bad!
Citera
2005-02-18, 22:46
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ja men vi får väl ta och göra en studie då! Kan offra mig.. Det är ju ändå för vetenskapens skull! Right?

Nu ska jag ta ett varmt bad!

Vi får ta några var så kan vi ju rapportera här vilken effekt vi fick.
Det är ju trots allt för vetenskapens skull.

Tack för meddelandeutbytet .. *kram*

/M
Citera
2005-02-19, 11:23
Avslutad
Jag har tagit mina Iktorivil på alla möjliga sätt (utom rektalt, men antar att det också skulle fungera).

Svälja:
Effekten kommer sakta inom någon timme.

Smälta under tungan:
Effekten kommer snabbare.

Snorta:
Effekten kommer ännu snabbare.

Röka:
Fungerar också, men är lite bökigt tycker jag. Effekten kommer ganska snabbt. En del ryker bort.

Injicera:
Har gjort detta en gång, malde mer, filtrerade och skjöt, effekten kommer direkt.

Sväljer alltid en på morgonen, men om jag får ökad ångest, så brukar jag mala ner den o snorta den. Eller om jag är nån annanstans (där det kan se lite suspekt ut att dra upp något i näsan), så lägger jag den under tungan.
Citera
2005-02-19, 12:42
Medlem
mm.

iktona är rätt goa faktist iochmed dom sitter i så länge fast ja brukar bli lite aggresiv och de är inte ofta ja blir de på annan benso.. kä'kar benso varje dag... mest xanor och stess tycker lägga under tungan funkar utmärkt de gör, jag med alla benso kan hända att ja röker en flun ibland.. mot ångest är nästan opiater bättre tycker jag tex dolcontin ketogan elr subutex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in