2007-12-16, 18:08
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Ok, har killen något namn?

Det är väl Thomas Engström?
Citera
2007-12-16, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det är väl Thomas Engström?

Men han är väl inte journalist på expressen? Han är ju fotograf. Men det kanske är samma sak i expressens värld.
Citera
2007-12-16, 23:46
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Nej fy fan vad äckligt.

Inte typen man vill ha ett seriöst förhållande med, men trevligt att träffa lite då och då.
Citera
2007-12-17, 18:58
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Men han är väl inte journalist på expressen? Han är ju fotograf.

Man behöver inte vara reporter för att vara journalist. Pressfotografer är också journalister.
Citera
2007-12-17, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Inte typen man vill ha ett seriöst förhållande med, men trevligt att träffa lite då och då.

Sugen eller?
Citera
2007-12-17, 19:56
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Sugen eller?

Lite grann.
Citera
2007-12-20, 18:53
Bannlyst
Ska bli intressant att följa del 2143 av CurryBrudens klavertramp och fadäser.
Har ju missat ett par avsnitt men tydligen har hon skitit i det blå skåpet på riktigt nu.

Det bästa med henne är att man inte behöver skvallra om henne för det gör hon ju så himla bra själv...
Citera
2008-06-01, 03:18
Medlem
Scarlings avatar
Citat:
Nej, hon har inte bulimi. Dom som har ätstörningar vilket bulimi och anorexia egentligen är, pratar aldrig om vad dom äter eller hur mycket dom äter. En person med ätstörning undviker till varje pris att prata om mat, vikt mm. Eftersom dom skäms över sitt missbruk vilket bulimi och anorexia egentligen är så är det något dom döljer till varje pris. Så en människa som hon som bloggar om det hela tiden kan knappast vara det. Kanske jojo bantare som kämpar med att bli smal. Så att hon skulle vara patient på Embla kliniken, ätstörningscentrum är nog högst osannolikt.

bullshit. jag pratade alltid om mat när jag hade anorexi... betonade att jag åt duktigt så att ingen skulle misstänka något. att jag sen spydde upp det var ju en annan sak
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in