Lånade
KönsKlas formulering! Tack!
Jaha, det varade så länge! Igår startades en ny tråd om "damen" ifråga, Cecilia Beckroth, vilken nästan omedelbart låstes och slängdes (jag har kvalificerade misstankar om vem personen är som startade den! Inte C.B.!). Och strax efter återuppväcktes "damens" avsomnade blogg. Tillfällighet? Knappast! Hon upptäckte att intresset för hennes person från folk fortvarande fanns kvar! Och hennes hat mot Anders Fallenius finns uppenbarligen också fortvarande kvar... Hoppas han stämmer henne för förtal!
http://www.beckroth.se
Jag minns från hennes sista telefonsamtal till mig (i september i år) att hon sade att Fallenius var hennes pojkvän, jag replikerade med att "han är ju gift"! Vilket fick henne att ringa nästa dag och tacka mig för att jag hade öppnat hennes ögon, att han var ett svin som hade haft henne som älskarinna (när han är gift).
Sedan var det det lilla skämtet om Niklas Svenssons "affär" med sin f.d. medarbetare, som fick henne att reagera och radera på sin blogg. Lustig tillfälighet!
Så nej, jag tror inte ett ord av det hon skriver, människan är ju för håken mytoman. Men en populär sådan, 35 000 visningar!