2007-12-11, 22:01
Medlem
LooLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Enligt rykten så är det Glife som köpt in sig i BB:s blogg? Och efternamnet är jävligt taget. Förmodligen så bytte hennes far namn i samband med sin juristexamen. Han heter Johnny förresten. He he.

Du vet inte vad han hette innan? Är han en väl ansedd advokat eller kan det hända att hans dotter skämmer ut honom?

Ingen som har något smaskigt om tex Stina Lee? Eller kanske Katrin S? Hur mycket av det hon skriver står hon för?
Citera
2007-12-15, 19:19
Bannlyst
Swingermia är igång igen på Expressen. Hon var ju omåttligt populär förra året och toppade expressens blogglista. Sedan försvann hon eftersom ngn fröken duktig och moralist började kritisera swingermia men nu är hon på topplistan igen. Vem är hon?
Citera
2007-12-16, 07:00
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Swingermia är igång igen på Expressen. Hon var ju omåttligt populär förra året och toppade expressens blogglista. Sedan försvann hon eftersom ngn fröken duktig och moralist började kritisera swingermia men nu är hon på topplistan igen. Vem är hon?

En frånskild 42-årig tvåbarnsmorsa som bor på Söder. Hon i mitten här:
http://www.stureplan.se/articles/3148/images/article_image_b46ceca607c08557.jpg
http://www.facebook.com/people/Lena_Alder/577918985
Citera
2007-12-16, 08:15
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA

Swingermia:

BAK-full idag.

"Vi vaknade precis innan 11 idag. Oj, vilken kväll igår! Vilken natt! Morgonen är inte lika kul. . .
Fick så mycket sperma i stjärten igår att jag blev alldeles full i baken.
Pojkarna, eller ska jag säga hingstarna, kom båda 2 gånger var. Och dom kom mycket!

Jag gillar ju att killar sprutar i min mun men igår fick jag inte som jag ville. Och det känner jag av idag. . .
Men jag fick slicka i mig lite sperma när dom låg utpumpade och svettiga i sängen efteråt.
Jag GILLAR svettigt SEX! Jag gillar utpumpade killar. Gärna fler än 2 då jag kan hålla på längre än så.
Igår knullade vi i nästan 4 timmar. Och på skämt sade jag "Jaha, då har vi kommit halvvägs".
Pojkarna skrattade lite ansträngt åt mitt glada tillrop.

C var lika kvinnligt läcker som vanligt. Nu har vi setts 2 ggr och ska träffas igen nästa vecka. Vi har lite "ouppklarade affärer" med dom. Som present hade vi köpt en strap-on till henne. Den låg och tittade på oss hela kvällen men ingen hade tid att spänna fast den på någon av oss flickor. Vi hade fullt upp med annat. . ."

Det var som fan...Vilken MILF.
Citera
2007-12-16, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Swingermia:

BAK-full idag.

"Vi vaknade precis innan 11 idag. Oj, vilken kväll igår! Vilken natt! Morgonen är inte lika kul. . .
Fick så mycket sperma i stjärten igår att jag blev alldeles full i baken.
Pojkarna, eller ska jag säga hingstarna, kom båda 2 gånger var. Och dom kom mycket!

Jag gillar ju att killar sprutar i min mun men igår fick jag inte som jag ville. Och det känner jag av idag. . .
Men jag fick slicka i mig lite sperma när dom låg utpumpade och svettiga i sängen efteråt.
Jag GILLAR svettigt SEX! Jag gillar utpumpade killar. Gärna fler än 2 då jag kan hålla på längre än så.
Igår knullade vi i nästan 4 timmar. Och på skämt sade jag "Jaha, då har vi kommit halvvägs".
Pojkarna skrattade lite ansträngt åt mitt glada tillrop.

C var lika kvinnligt läcker som vanligt. Nu har vi setts 2 ggr och ska träffas igen nästa vecka. Vi har lite "ouppklarade affärer" med dom. Som present hade vi köpt en strap-on till henne. Den låg och tittade på oss hela kvällen men ingen hade tid att spänna fast den på någon av oss flickor. Vi hade fullt upp med annat. . ."

Det var som fan...Vilken MILF.

Nej fy fan vad äckligt.
Citera
2007-12-16, 13:16
Bannlyst
Sveriges mest "sudda" bloggare är igång igen!

Lånade KönsKlas formulering! Tack!

Jaha, det varade så länge! Igår startades en ny tråd om "damen" ifråga, Cecilia Beckroth, vilken nästan omedelbart låstes och slängdes (jag har kvalificerade misstankar om vem personen är som startade den! Inte C.B.!). Och strax efter återuppväcktes "damens" avsomnade blogg. Tillfällighet? Knappast! Hon upptäckte att intresset för hennes person från folk fortvarande fanns kvar! Och hennes hat mot Anders Fallenius finns uppenbarligen också fortvarande kvar... Hoppas han stämmer henne för förtal!

http://www.beckroth.se

Jag minns från hennes sista telefonsamtal till mig (i september i år) att hon sade att Fallenius var hennes pojkvän, jag replikerade med att "han är ju gift"! Vilket fick henne att ringa nästa dag och tacka mig för att jag hade öppnat hennes ögon, att han var ett svin som hade haft henne som älskarinna (när han är gift).

Sedan var det det lilla skämtet om Niklas Svenssons "affär" med sin f.d. medarbetare, som fick henne att reagera och radera på sin blogg. Lustig tillfälighet!
Så nej, jag tror inte ett ord av det hon skriver, människan är ju för håken mytoman. Men en populär sådan, 35 000 visningar!
Citera
2007-12-16, 13:31
Bannlyst
Citat:

Oj vad förvånad jag blev. Hon såg ju ut som vem som helst. Inte för att jag trodde swingers såg ut på något speciellt sätt. Men hon såg ju inte direkt porrig ut. Inte sliten det minsta på kortet iaf. Jag kom ihåg att det pratades mycket förra året om att det var expressen själva som skrev den bloggen för att dra till sig läsare. Men det visade sig tydligen att det fanns en person på riktigt.
Citera
2007-12-16, 17:36
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Jag kom ihåg att det pratades mycket förra året om att det var expressen själva som skrev den bloggen för att dra till sig läsare. Men det visade sig tydligen att det fanns en person på riktigt.

Mja, hennes pojkvän är mycket riktigt journalist på Exp.
Citera
2007-12-16, 17:48
Bannlyst
Citat:
Mja, hennes pojkvän är mycket riktigt journalist på Exp.

Vem?
Citera
2007-12-16, 17:51
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Vem?

Han som är med på bilden.
Citera
2007-12-16, 17:54
Bannlyst