2007-12-02, 19:12
Medlem
Ralledenfetes avatar
DEt är som så att när jag har haft en eller två snus inne i runt en halvtimme så blir jag så JÄVLA svart om läpparna. Jag snusar portion. Är det någon som har ett tips om hur jag ska hålla smutsen i käften?
Citera
2007-12-02, 19:17
Medlem
Ööö va?

När du snusar portion är det ju fan helt omöjligt att grisa ner sig.
Citera
2007-12-02, 19:18
Medlem
Sug i dig saften innan den hinner åka ut på läpparna?
Citera
2007-12-02, 19:19
Medlem
Ralledenfetes avatar
ja jag tycker med att det borde vara så :P ingen annan jag känner blir så svart som jag. hehe Kan det ha att göra med att jag har svintorra läppar? för det har jag. för det blir liksom en jävla massa svarta ränder på läpparna.
Citera
2007-12-02, 19:20
Medlem
Ralledenfetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
Sug i dig saften innan den hinner åka ut på läpparna?

känns som att jag gör det rätt bra redan, men ska försöka tänka på det nästa gång :P hehe tack.
Citera
2007-12-02, 19:53
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralledenfete
ja jag tycker med att det borde vara så :P ingen annan jag känner blir så svart som jag. hehe Kan det ha att göra med att jag har svintorra läppar? för det har jag. för det blir liksom en jävla massa svarta ränder på läpparna.

Är läpparna extremt torra så fastnar lite av saften där. Smörj in läpparna med Lypsyl eller något. Visst det är kanske inte så jävla manligt, men man ser fan så mkt fräschare ut med mjuka fina läppar.
Citera
2007-12-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Visst det är kanske inte så jävla manligt
Snusandet väger lite upp det faktiskt.
Citera
2007-12-02, 21:17
Medlem
Ralledenfetes avatar
Tack för tipsen, ska prova lite sån där bögig läppsmörja. Har säkert nån sån liggandes här nånstans.
Citera
2007-12-02, 23:03
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Snusandet väger lite upp det faktiskt.

Sant^^, man kan ju skylta lite med snuset och dölja lypsylet
Citera
2007-12-03, 21:19
Medlem
Sightnesss avatar
jag vet en som också blev svart om munnen av snus, han hette mattias f. men han bara garvade och tyckte det var roligt, kanske så man ska göra. Finns ju läppstift för dig annars.
Citera
2014-03-10, 00:38
Medlem
När jag har kört lössnus konstant en hel dag brukar jag få en rätt smal rand, liksom längst upp på läppen. Blir typ torrt som fan haha. Då kör jag rätt hårt med tandborste och lite tandkräm på läpparna, o så lite lipsyl på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in