2007-12-25, 12:23
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraderG
Haha, den går absolut inte att ha under byxorna oavsett vad dom säger i reklamen, man kan inte röra sig normalt. Visst känns det men no pain no gain. Jag kör den framför allt efter att jag tryckt IGF LR3 så att ev. spillover hamnar i dicken istället för t.ex magen (obs egen teori )
Jag kör den i snitt nån timme varannan dag, dvs väl under rekommenderat. Men är inte arbetslös...

Och det hjälper?

Haha, kul teori om igf...
Citera
2007-12-31, 00:34
Bannlyst
Hur går de? Blir de någon ökning. Hört mycket snack både gott och ont. Men finns de "bevis" för att den fungerar.
Citera
2008-01-18, 20:08
Medlem
Är det fler som provat den apparatur?

Går det att sova med den eller ligger man och tänker på den hela tiden? Går inte det blir det ju en omöjlighet att nå upp till tolv timmar om dagen...
Citera
2008-01-18, 20:24
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Är det fler som provat den apparatur?

Går det att sova med den eller ligger man och tänker på den hela tiden? Går inte det blir det ju en omöjlighet att nå upp till tolv timmar om dagen...

Varför det? Är du inte vaken mer än 12timmar om dagen?
Citera
2008-01-18, 21:04
Medlem
Okej,det är möjligt men knappast praktiskt. Jag brukar gå i relativt tajta byxor och sitter inte hemma hela dan...
Senast redigerad av Worm 2008-01-18 kl. 21:09.
Citera
2008-01-18, 22:11
Medlem
RagGAnoFs avatar
hahhaha...den här tråden förljer jag med spänning!
Citera
2008-07-21, 21:23
Medlem
Lodidodis avatar
bumpar igång tråden. Hur går det grabbar, några märkbara resultat?
Citera
2008-07-24, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
ÖH nej? det står ju på sidan om man inte får efffect så får man pengarna tillbaka.det skulle ja va jävligt effektivt för företaget eller hur

det ökar med ungefär 1cm per månad i erigerat tillstånd om man har på den 12 h om dan.Man kan okså sova med den.så det kan inte va särskilt jobbigt en vansak.så på 6 månader har man 6cm läängre penis.Man ökar ju cellmängden i penisen

om det finns fler celler i penisen så är det ju självklart att man får större penis både vid och inte erektion

att ha på den när man sover kan ju knappst vara jobbigt

sjuksköterska på rfsu? pls tror du det är en hög position.han har ju ingen erfarenhet själv.och jag tror inte företagen står och ljuger ihop flera sidor av meterial då skulle det bli fett skandal stämpel på hela skiten

metoden har ju används i gammla kulturer då folk har förlängt sina halsar osv

Om Jes extender skulle fungera vore det enligt samma princip som man kan förlänga halsar, förstora öron ex.vis. D v s ökad celldelning. Ex.vis öronen i dessa kulturer kan bevisligen förstoras med 500 %. Det rör sig över tid om abnorma förändringar. Samma princip med din penis då. Skulle det fungera enligt samma princip skulle vi kunna se bildbevis på penisar på över 50 cm, efter ett decenniums användning av Jes extender. Någon som kan lägga fram några sådana bevis?
Citera
2008-07-24, 11:59
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123
Om Jes extender skulle fungera vore det enligt samma princip som man kan förlänga halsar, förstora öron ex.vis. D v s ökad celldelning. Ex.vis öronen i dessa kulturer kan bevisligen förstoras med 500 %. Det rör sig över tid om abnorma förändringar. Samma princip med din penis då. Skulle det fungera enligt samma princip skulle vi kunna se bildbevis på penisar på över 50 cm, efter ett decenniums användning av Jes extender. Någon som kan lägga fram några sådana bevis?

ja tror ingen har använt den i ett decenium men dom får ju förlängda halsar eller hur? men det når antagligen nån gräns jag försöker bara va lite positiv här

det är många som har problem med att ha dom på som man ska för att det gör väldigt ont det blir ömt osv, så majoriteten orkar nog inte använda den som man ska utan har lite lack of diciplin
Senast redigerad av Robin:D 2008-07-24 kl. 12:01.
Citera
2008-07-24, 12:15
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
men dom får ju förlängda halsar eller hur?

http://en.wikipedia.org/wiki/Neck_ring

Citat:
Neck rings push the collarbone and ribs down and stretch the neck muscles several inches. The stretching of the muscles takes several years to occur. The neck stretching is mostly illusory; the weight of the rings twists the collar bone and eventually the upper ribs to create the illusion of an elongated neck. Contrary to popular belief the neck vertebrae are not elongated, as the used mechanism can not produce such a result.

Om nu den här jes grunkan skulle funka på samma sätt som halsringar så kan ju ni som införskaffat en dylik apparat känna sig rätt så blåsta?
Citera
2008-07-24, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av Lommi
http://en.wikipedia.org/wiki/Neck_ring

Om nu den här jes grunkan skulle funka på samma sätt som halsringar så kan ju ni som införskaffat en dylik apparat känna sig rätt så blåsta?

men muskler och skelett reagerar verkligen inte på sammasätt, har du inte sett folk som trycker ut sina läppar eller öron snibbar? det är sammma sak där
Citera
2008-07-24, 15:27
Bannlyst
Den genomsnittlige fb-dasen får väl inte ens plats i en sån där apparat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in