• 1
  • 2
2007-12-02, 13:08
Medlem
Nu har jag fått hem den och skall köra igång, någon som har lite tips???
Jag har tänkt att lägga upp lite för och efter bilder om det går bra för mod.
Citera
2007-12-02, 13:12
Medlem
H0nkens avatar
Har bara läst om den, skulle aldrig utsätta min stackars dick för en sådan tortyrbehandling. Tydligen ska det göra för djävla ont iaf så du kan ju förbereda dig på det..
Ska dock bli kul att följa dina ev. framsteg.
Citera
2007-12-02, 13:17
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingeling
Det ska väl gå alldeles ypperligt. Det vore tacksamt om du dessutom berättade vad det är för något redan nu för alla dem som inte vet vad det är.
Citera
2007-12-02, 13:21
Medlem
Nedomanskys avatar
Det är en anordning som ska sträcka ut ballen o på så vis göra den både längre o grövre.
Citera
2007-12-02, 13:21
Medlem
jes extender är alltså en "apparat" som enligt rykten skall förlänga kuken, att tillägga är att den även skall bli lite grövre. Man utsätter penis för dragkraft under ex antal timmar i ett par månader.
Citera
2007-12-02, 13:22
Medlem
jes extender

jes extender är alltså en "apparat" som enligt rykten skall förlänga kuken, att tillägga är att den även skall bli lite grövre. Man utsätter penis för dragkraft under ex antal timmar i ett par månader.
Citera
2007-12-02, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Har bara läst om den, skulle aldrig utsätta min stackars dick för en sådan tortyrbehandling. Tydligen ska det göra för djävla ont iaf så du kan ju förbereda dig på det..
Ska dock bli kul att följa dina ev. framsteg.

pss ljug! en sån där har ett tryck på typ 3-4 kg drar du din snopp allt va du har överstiger du det jävligt mkt och det gör fan inte ont
Citera
2007-12-02, 13:52
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
pss ljug! en sån där har ett tryck på typ 3-4 kg drar du din snopp allt va du har överstiger du det jävligt mkt och det gör fan inte ont
Nej, men tänk på att du ska ha den där mackapären på i flera timmar i sträck. Det kommer att börja göra ont efter ett tag, garanterat.
Citera
2007-12-02, 13:55
Moderator
evilhoneys avatar
Om den blir längre, borde den inte bli smalare då? Eller generera slapp förhud? Hur fäster man den?
Det här var intressant!
Citera
2007-12-02, 13:58
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Om den blir längre, borde den inte bli smalare då? Eller generera slapp förhud? Hur fäster man den?
Det här var intressant!
Sök och du skola finna!
http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/...w-it-works.html
Citera
2007-12-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Nej, men tänk på att du ska ha den där mackapären på i flera timmar i sträck. Det kommer att börja göra ont efter ett tag, garanterat.

fan verkar ju va asbra!:P ja ska fan okså köpa en! fan man kan ju göra den hur lång som helst! thers no end to the possibilites!

men shit va dyr den va 2000 spänn!
Citera
2007-12-02, 15:37
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingeling

Det finns hjälpforum om dessa apparater.

http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/...-SE/jes-forum/

Huruvida dessa funkar eller inte är väldigt suddigt. För det första så måste man vara ihärdig och sjukt tålmodig, 1 års kontinuerligt användande för att se märkbara resultat (500-600 timmars sträcktid t.ex). Det är förstås mycket få män som har tålamodet till detta, då den sägs vara relativt obekväm och vanligtvis har man inte på den mer 4-6 timmar om dagen.

Jag kan inte garantera att din erigerade längd ökar, då det inte finns någon dokumentation, men jag är 100% säker på att den ökar i slakt tillstånd.

Citat:
Du skrev:
I svaret till frågan om huruvida penis på något sätt kan förlängas så stog det:

"..Det finns metoder som eventuellt kan fungera att förstora penis men det man vinner i längd förlorar man ofta i tjocklek..."

Minskar alltså tjockleken vid bruk av dessa anordningar (penissträckbänkar?) som säljes t.ex
"Jes-extender?

Tillverkare och försäljare påstår att nybildning av celler uppstår när penis utsätts för varaktig utsträckning och på så sätt bidrar till en framtvingad, men naturlig tillväxt?

Förändras tjockleken av dessa anordingar?

Tacksam för svar.

Hej!

Jag har svårt att tro på denna produkt då jag vet att man behöver använda den under ca 6 månader ca 12 timmar varje dag för att det skall ge någon effekt, effekten kan ev ge 2-3 cm i slakt tillstånd. Vad jag förstår ger det inte någon effekt på storleken vid erektion.

Håkan Nevall, Sjuksköterska RFSU

Så här svarade Stefan Arver mig (se nedan) när jag frågade honom för något år sedan. Inte något någon av oss rekomendear alltså. Stefan Arver är överläkare på Andrologiskt Centrum, Karolinska sjukhuset Huddinge.

"När det gäller denna typ av behandling finns ett antal aktörer som säljer likartade instrument, först var ett Spanskt företag Andromedical, därefeter har ett antal lycksökare kopierat idéen. Det som saknas är dokumentation. Utrustnigen är oftast CE märkt men det betyder inget ur effektivitetssynpunkt - endast att tillverkaren garanterar att den inte är farlig och tillverkad enligt beskrivna metoder etc. Det finns inga ordentliga studier publicerade däremot ett antal kongressrapporter - dessa har gjorts av det spanska företaget. Jag tog hit ett exemplar för att få lite "hands-on" kunskap om utrustning/behandling. Vi avser inte att genomföra ngn studie i dagsläget. Kräver väldigt mycket och jag tror att de lfesta män som köper denna ger upp efter ett tag. Risken är fra att man drar för hårt dvs lägger på för mycket kraft och drar sönder ligament som utgör penis upphängningspparat. Följer man anvisningarna är det sannolikt ingen risk. 6-12 tim per dag med en sträckbänk i brallorna kräver ett väldigt tålamod under 6 mån el mer!"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in