2010-05-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
vad betalade du i kronor?

jag var inte helt nykter men jag tror det var 70 euro. Bra jobbat av tjejen att få fart i min alkobedövade snorre, framför allt med tanke på kondomen.
Citera
2010-05-07, 22:44
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
jag var inte helt nykter men jag tror det var 70 euro. Bra jobbat av tjejen att få fart i min alkobedövade snorre, framför allt med tanke på kondomen.

inte farligt dyrt...var det mkt i övriga utlägg på klubben? Entre, tips etc?
Citera
2010-05-11, 19:52
Medlem
danny79s avatar
Om man har flickvän så är det kondom som gäller oavsett om man får en avsugning från ngn tjej på krogen eller betalar för den.. Att veta att man inte smittar sin partner med ngt väger upp att det kanske inte är fullt lika skönt som med utan...

Många verkar ju ha samma priser med kondom som utan?! konstigt..
Fast det verkar ju inte vara många som har avrunkning på sin meny ?! Kanske inte är värt besväret?
Citera
2010-05-12, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag fick mitt livs första blåsjobb med kondom av en strippa i Barcelona förra helgen och det kändes faktiskt ganska bra.
Övergår mitt förstånd hur man kan betala 700 för ett avsugning med kondom.
Citera
2010-05-12, 10:57
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Övergår mitt förstånd hur man kan betala 700 för ett avsugning med kondom.

att betala 700:- utan är också i högsta laget.
Citera
2021-10-03, 10:54
Medlem
Kurt1s avatar
Det har för min del blivit avsugning utan kondom några gånger med horor (dock aldrig vaginalt utan med horor), dels ibland för att få en ökad erotisk upplevelse, men kanske oftast för att horan har krävt en tilläggstjänst för att överhuvudtaget göra sextjänsten. Men jag tror inte att det blir någon mer gång utan för min del, för senaste gången blev jag missnöjd. Hon började bra med att inlevelsefullt slicka ollonet och sedan suga men sen så spottade hon rakt ner i urinröret, vilket jag tyckte var väldigt onödigt och oerotiskt. Förvisso är väl hiv-risken minimal, men man har många bakterier i munnen och urinrörsinfektion är ju inte heller någon höjdare att ha. Dessutom förmodligen risk för oralt överförbara könssjukdomar. Vad tycker ni andra om när horan spottar i urinröret? Finns det dom som tycker att det är erotiskt?
Senast redigerad av Kurt1 2021-10-03 kl. 10:57.
Citera
2021-10-03, 23:16
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Vad tycker ni andra om när horan spottar i urinröret? Finns det dom som tycker att det är erotiskt?
Kanske inte just "spottar i urinröret", men visst är det skönt med en härligt blöt och slabbig avsugning utan kondom, speciellt om man kör på CIM. Minns också två gånger jag haft trekant och kostat på mig dubbelavsugning utan kondom, det är helt fantastiskt och finns inte mycket som går upp mot det... (skulle möjligtvis om man hade en tjej som slickade en i röven också, men att hitta någon som erbjuder rimming nuförtiden verkar vara helt döfött)
Men med detta sagt, så känner jag faktiskt ingen större skillnad om det sitter ett gummi på eller inte. Och i framtiden blir det nog enbart avsugningar med gummi eftersom jag fick en redig urinrörsinfektion efter senaste Berlinresan. Vet inte om det beror på den enda kondomlösa avsugningen jag fick eller inte, men det känns ju troligt. Var först helt säker på att jag hade åkt på klamydia eftersom det var som att pissa taggtråd OCH jag dessutom fick en ögoninfektion ungefär samtidigt. Var mkt lättad när beskedet kom att klamydiaprovet var negativt, men det gjorde det inte lättare att pissa. Efter en antibiotikakur är skiten borta som tur är och jag njuter av varje sekund nu när jag kan pissa igen som förr. Så, ja, jag tänker hålla mig till "gummiavsugningar" framöver!
Citera
2021-10-04, 10:38
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Kanske inte just "spottar i urinröret", men visst är det skönt med en härligt blöt och slabbig avsugning utan kondom, speciellt om man kör på CIM. Minns också två gånger jag haft trekant och kostat på mig dubbelavsugning utan kondom, det är helt fantastiskt och finns inte mycket som går upp mot det... (skulle möjligtvis om man hade en tjej som slickade en i röven också, men att hitta någon som erbjuder rimming nuförtiden verkar vara helt döfött)
Men med detta sagt, så känner jag faktiskt ingen större skillnad om det sitter ett gummi på eller inte. Och i framtiden blir det nog enbart avsugningar med gummi eftersom jag fick en redig urinrörsinfektion efter senaste Berlinresan. Vet inte om det beror på den enda kondomlösa avsugningen jag fick eller inte, men det känns ju troligt. Var först helt säker på att jag hade åkt på klamydia eftersom det var som att pissa taggtråd OCH jag dessutom fick en ögoninfektion ungefär samtidigt. Var mkt lättad när beskedet kom att klamydiaprovet var negativt, men det gjorde det inte lättare att pissa. Efter en antibiotikakur är skiten borta som tur är och jag njuter av varje sekund nu när jag kan pissa igen som förr. Så, ja, jag tänker hålla mig till "gummiavsugningar" framöver!

Hur lång tid efter Berlinresan kom urinvägsinfektionen?

Jag håller med dig. Skillnaden är inte jättestor med gummi. Det är väl mest själva känslan av att hon har ens kuk i munnen (den direkta närkontakten) och inte en gummigrej, som gör det värt det. Men om man nu tydligen först måste förklara på tyska eller engelska till någon som knappt behärskar något av dessa språk, att inte spotta i urinröret, då känns det ju knappast värt det.
Citera
2021-10-04, 17:56
Medlem
Citat:

Ett enda kondomlöst BJ och du fick detta?
Citera
2021-10-04, 20:49
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Ett enda kondomlöst BJ och du fick detta?

Ja, det var ju maximalt otur isåfall eller hur! Det var juj visserligen ett rejält slabbigt och härligt kondomlöst BJ, men känns ändå osannolikt att man kan få urinvägsinfektion av det - någon som vet?? Det jag vet är att det började svida som fan när jag kissade 8-9 dagar efter jag kom hem, typisk inkubationstid för klamydia, vilket fick mig att misstänka detta. Speciellt som jag åkte på en ögoninfektion samtidigt och det tydligen också är ett symptom ihop med ledvärk (därav klamydia-devisen "Can't pee, can't see, can't climb a tree"). Någon ledvärk kände jag visserligen inte av men var ändå helt säker på att jag hade åkt dit med en könssjukdom för första gången i mitt liv. Men som sagt var, provsvaret lite senare visade att det bara var en vanlig urinvägsinfektion. Jag hade varit ute och vandrat i skogen precis efter jag kom hem och det var regnigt och jävligt, så det är ju troligare att det var det egentligen (men inget jag tänkte på när jag hade klamydiapanik). Men jag ser det som att jag kom undan med en varning och tänker hålla mig till gummiavsugningar hädanefter...
Citera
2021-10-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ja, det var ju maximalt otur isåfall eller hur! Det var juj visserligen ett rejält slabbigt och härligt kondomlöst BJ, men känns ändå osannolikt att man kan få urinvägsinfektion av det - någon som vet?? Det jag vet är att det började svida som fan när jag kissade 8-9 dagar efter jag kom hem, typisk inkubationstid för klamydia, vilket fick mig att misstänka detta. Speciellt som jag åkte på en ögoninfektion samtidigt och det tydligen också är ett symptom ihop med ledvärk (därav klamydia-devisen "Can't pee, can't see, can't climb a tree"). Någon ledvärk kände jag visserligen inte av men var ändå helt säker på att jag hade åkt dit med en könssjukdom för första gången i mitt liv. Men som sagt var, provsvaret lite senare visade att det bara var en vanlig urinvägsinfektion. Jag hade varit ute och vandrat i skogen precis efter jag kom hem och det var regnigt och jävligt, så det är ju troligare att det var det egentligen (men inget jag tänkte på när jag hade klamydiapanik). Men jag ser det som att jag kom undan med en varning och tänker hålla mig till gummiavsugningar hädanefter...

Ja det kan jag tycka, maximal otur alltså. Sen tror jag risken för UVI är större vid de äventyr du ägnade dig åt på massagesalongen, bada i badkar, prostatamassage, kukmassage med olja o.s.v. än vid en avsugning. Men jag vet inte. Sen tycker jag det låter som väldigt lång tid med 8-9 dagar från infektion till symptom. Men jag vet inte det heller.
Citera
2021-10-05, 13:26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Ja det kan jag tycka, maximal otur alltså. Sen tror jag risken för UVI är större vid de äventyr du ägnade dig åt på massagesalongen, bada i badkar, prostatamassage, kukmassage med olja o.s.v. än vid en avsugning.

Hm, vad grundar du det på? I munnen och i saliv, är ju just de ställen på människor, där det samlas mest bakterier.
Senast redigerad av Kurt1 2021-10-05 kl. 13:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in