Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Vad tycker ni andra om när horan spottar i urinröret? Finns det dom som tycker att det är erotiskt?
Kanske inte just "spottar i urinröret", men visst är det skönt med en härligt blöt och slabbig avsugning utan kondom, speciellt om man kör på CIM. Minns också två gånger jag haft trekant och kostat på mig dubbelavsugning utan kondom, det är helt fantastiskt och finns inte mycket som går upp mot det... (skulle möjligtvis om man hade en tjej som slickade en i röven också, men att hitta någon som erbjuder rimming nuförtiden verkar vara helt döfött)
Men med detta sagt, så känner jag faktiskt ingen större skillnad om det sitter ett gummi på eller inte. Och i framtiden blir det nog enbart avsugningar med gummi eftersom jag fick en redig urinrörsinfektion efter senaste Berlinresan. Vet inte om det beror på den enda kondomlösa avsugningen jag fick eller inte, men det känns ju troligt. Var först helt säker på att jag hade åkt på klamydia eftersom det var som att pissa taggtråd OCH jag dessutom fick en ögoninfektion ungefär samtidigt. Var mkt lättad när beskedet kom att klamydiaprovet var negativt, men det gjorde det inte lättare att pissa. Efter en antibiotikakur är skiten borta som tur är och jag njuter av varje sekund nu när jag kan pissa igen som förr. Så, ja, jag tänker hålla mig till "gummiavsugningar" framöver!