2009-07-21, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyros Lesbos
Hur stor är risken att man ska dra på sig ngt som kund? Har faktiskt inte vågat testa avsugning utan kondom pga sjukdomsnojja. Kör vaginalt istället o handjobb... Men det klart att det skulle vara trevligt att få lite behandling utan gummit i vägen om man nu törs.

Risken att dra på sig något som kund är ytterst liten vid avsugning utan kondom. Har köpt sex i 20 års tid och inte råkat illa ut.

Ska man ha extrem sjukdomsnoja går det ju inte att göra något som är skönt eller trevligt. Man kan ju faktiskt smittas av influensor eller en vanlig förkylning när man kysser tjejen eller bara kramar eller skakar hand med vänner och bekanta.
Citera
2009-10-04, 05:39
Medlem
Trist om man fick herpes förstås. Men att suga med kondom känns helt meningslöst för båda parter.
Citera
2009-10-04, 08:06
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DashX
Trist om man fick herpes förstås. Men att suga med kondom känns helt meningslöst för båda parter.

Meningslöst skulle jag inte säga att det är. Om tjejen är skicklig på oralsex och suger hårdare än utan kondom känns det faktiskt ganska bra, även om det givetvis är skönare utan. Dock vill jag inte bli avsugen utan när jag köper sex pga hälsorisken vilket för min del är helt OK då jag inte är något stort fan av oralsex ändå, i alla fall inte att få, däremot ger jag gärna min flickvän oralsex när jag är i en stabil relation.
Citera
2009-10-10, 16:20
Medlem
dude71s avatar
personligen tycker jag det känns tomt att betala för utlösningen liksom. jag betalar hellre för tiden, typ 2k för en timme och 200 extra utan gummi.
Citera
2010-05-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sudd
Avsugning med kondom kan man lika gärna vara utan.

Dock skulle jag nog aldrig betala så vansinningt mkt pengar bara för en avsugning. För 300kr kan du supa ner en brud på krogen tillräckligt mkt för att få henne att göra vad som helst.

Signatur Sudd skrev: ”Avsugning med kondom kan man lika gärna vara utan.”
Du har helt rätt i just detta du säger!

Rent allmänt vill jag även säga att jag tycker jag att både män och kvinnor som skall ha tillfällig sex borde först kräva läkarintyg av varandra innan de har sex så att båda vet att ingen smittar varandra med tex någon könssjukdom! Jag tycker att båda parter skall kunna lita på varandra och känna trygghet med varandra innan de har sex!
Citera
2010-05-04, 23:49
Medlem
Risken att få något är noll anser de flesta läkare !
Herpes har ca 70 % av befolkningen men de flesta har inte en aning att de bär på det,
märks inget på de flesta och du får ta mycket avanngserade prov för att finna ut detta.

Så varför ha tråkig avsugning när man kan få en bra

Dessutom:
Skulle vara intressant att få höra av någon att de har fått något "skit" av en avsugning,
jag har alldrig fått det och jag har fått en hel del av den varan
Citera
2010-05-05, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny84
Herpes har ca 70 % av befolkningen men de flesta har inte en aning att de bär på det,
märks inget på de flesta och du får ta mycket avanngserade prov för att finna ut detta.

Så varför ha tråkig avsugning när man kan få en bra

Dessutom:
Skulle vara intressant att få höra av någon att de har fått något "skit" av en avsugning,
jag har alldrig fått det och jag har fått en hel del av den varan

Jag skulle vara mycket intresserad av att höra vilka stolpskott till läkare du pratat med som anser detta! Gonorré trivs utmärkt i halsen och smittar gärna vid oskyddat oralsex. Klamydia lite mindre, men det är ändå en reell risk.

Att du aldrig blivit smittad bevisar exakt ingenting mer än att du troligen inte blivit avsugen av någon med gonorré eller klamydia i halsen.
Citera
2010-05-05, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sannaguld
Jag vet hur det känns att suga med eller utan kondom .. men hur känns det för er?

Tillägg tex 100- 300 kr för att suga utan ,mun sprut mm hur uppfattas det?

Utan såklart!!!
Citera
2010-05-05, 11:32
Medlem
CarolinaSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Sex med kondom känns mindre över huvud taget, inte alls knappt. det gäller framförallt oralt men även vaginalt, troligen analt oxå.
Kondom är kasst ur den aspekten, förvånadd att inte kunderna hellre köper ett runk i stället för oralt med kådis.
Tur att det alternativet finns då
Citera
2010-05-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny84

Risken att få något är inte noll och det finns ingen läkare som någonsin skulle påstå det, ditt jävla stolpskott, att försöka få ett rakt svar från en läkare är för fan svårare än att få ett rakt svar ur en politikerjävel. Däremot kan man ju säga att risken inte är så där jättestor.
Citera
2010-05-06, 02:58
Medlem
Jag fick mitt livs första blåsjobb med kondom av en strippa i Barcelona förra helgen och det kändes faktiskt ganska bra.
Citera
2010-05-07, 19:51
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag fick mitt livs första blåsjobb med kondom av en strippa i Barcelona förra helgen och det kändes faktiskt ganska bra.

vad betalade du i kronor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in