Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-12-01, 07:03
Medlem
OrangeSunsets avatar
Citat:
Bland dem som besökte familjen för att beklaga, visa sitt deltagande eller bedyra sin oskuld och lojalitet fanns Naserligans ledare och flera andra representanter för kriminella gäng.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=386115

Blir lite nyfiken på vad detta skulle vara för en familj när dom kriminella gängens ledare besöker begravningen. Någon som vet?
2007-12-01, 13:55
Medlem
libaneser.. stor släkt..vadå begravning? det är den knivhuggna som dom besökte inte den dödade
2007-12-01, 18:52
Medlem
A*****n?
2007-12-02, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedVirus
A*****n?

yes... den släkten är stor i tyskland oxå
2007-12-02, 00:14
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arirang
yes... den släkten är stor i tyskland oxå

Vad, vilken familj? Skriv ut skiten för fan. Knappast utlämnande om familjen är så jävla stor och inflytelserik och offentlig.
2007-12-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Vad, vilken familj? Skriv ut skiten för fan. Knappast utlämnande om familjen är så jävla stor och inflytelserik och offentlig.

med "känd familj" menar dom inte bland vanlig svenssons, utan i den kriminella världen..
2007-12-02, 04:32
Medlem
De släktet har också kurdiska rötter och ja de finns i Tyskland. De har släkt inom gerillan, albanligan och bandidos mm. Och de är inget att leka med. Jag blir hellre ovän med H.A än dem. But im cool .
2007-12-02, 07:29
Medlem
OrangeSunsets avatar
Citat:
..vadå begravning? det är den knivhuggna som dom besökte inte den dödade

Jo jag såg det själv sedan, snurrade ihop det lite
2007-12-02, 12:47
Medlem
Ali-Khan (alikhan) heter släkten? Eller?
Vad jag vet har dom libanesiska rötter.. mer vet jag inte.

Blev rånad av en av deras småkusiner i frölunda för inte så länge sen.. jävla fittor.. man kan inte ens hämnas utan att få halva sin familj våldtagen..

bara för att man är inte är krigsskadad hamnar man direkt i underläge..
2007-12-02, 13:39
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatmeat
Ali-Khan (alikhan) heter släkten? Eller?
Vad jag vet har dom libanesiska rötter.. mer vet jag inte.

Blev rånad av en av deras småkusiner i frölunda för inte så länge sen.. jävla fittor.. man kan inte ens hämnas utan att få halva sin familj våldtagen..

bara för att man är inte är krigsskadad hamnar man direkt i underläge..

Ja asså.... man undrar ju vad dom skrev i sin migrationsansökan som fick migrationsverket att falla för den.

"Vi är en härligt otrevlig släkt med rötter i hela världen, vi lär tidigt våra ungar i släkten att smidigt råna och misshandla andra ungar. Detta ökar markant sedermera svenska polisväsendet att få utökade anslag. Vi finns för Er!"
2007-12-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedVirus
De släktet har också kurdiska rötter och ja de finns i Tyskland. De har släkt inom gerillan, albanligan och bandidos mm. Och de är inget att leka med. Jag blir hellre ovän med H.A än dem. But im cool .

Blir du hellre ovän med HA än dem? då vet du inte mycket om HA...
detta mordet visar ingenting mer än att dom ställer upp för varandra, men hur många bröder i förorterna hade inte hämnats om deras lillebror blev huggen 8 gånger? det är inget speciellt så sett.. visst deras kontaktnät är stort men ytlig vänskap med gängen förutom albanligan som dom är väldigt nära
2007-12-02, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arirang
Blir du hellre ovän med HA än dem? då vet du inte mycket om HA...
detta mordet visar ingenting mer än att dom ställer upp för varandra, men hur många bröder i förorterna hade inte hämnats om deras lillebror blev huggen 8 gånger? det är inget speciellt så sett.. visst deras kontaktnät är stort men ytlig vänskap med gängen förutom albanligan som dom är väldigt nära

En tanke: För x antal år sedan så kunde man ju lungt säga att tjaffsa med invandrare som har en hstoria av krig osv i sin uppväxt var farligare än att jiddra med exempelvis kriminella svenskar som inte hade det i blodet..Ett par nassar fick frågan i tv varför dom gick ut och slogs? För att vi tycker att det är kul. En invadrare fick samma fråga oxh svaret blev att vi slåss för våra liv.

Med denna förklaring förstår jag tidigare skribent. Men det skall oxå sägas att klimatet hårdnat även hos oss i norden och det svenska blodet är hårt som is.
Vad är det dessa grupperingar strävar efter? Jo att bli en enda stor familj. Det gäller ju bara att hålla tag i de sina och leda dom till det man vill uppnå.
Kanske är blod tjockare än vatten?
Ursäkta mitt OT. Back till topic
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in