2015-05-06, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Jag har aldrig testat.. Sitter nu med mobilen så istället för att tråckla omkring med den så fråga jag istället.. Måste man va inloggad för att se klippen du vill ha?

Om inte kan du ge nått exempel klipp?
Jo, du måste vara inloggad. Har därför loggat innan jag provat att ladda hem.
Citera
2015-05-06, 13:27
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jo, du måste vara inloggad. Har därför loggat innan jag provat att ladda hem.
Finns en stor risk att ingen vill skaffa konto för att hjälpa..
Citera
2015-05-06, 13:52
Bannlyst
Citat:
Finns en stor risk att ingen vill skaffa konto för att hjälpa..
Tror dej! Antar att man får använda någon form av "graber program". Vet dock inte vilket.
Citera
2015-05-06, 15:20
Medlem
Citat:
Tror dej! Antar att man får använda någon form av "graber program". Vet dock inte vilket.

Det står så här på deras hemsida:

Q: Do I need to login to be able to watch an event in LiveArena?

A: Yes, In general you have to log in and sign up for a Premium Account. A few events in Livearena are free to watch.

Om du kan ta reda på vilka som är gratis kanske du kan få hjälp.
Citera
2015-05-06, 18:16
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Det står så här på deras hemsida:

Q: Do I need to login to be able to watch an event in LiveArena?

A: Yes, In general you have to log in and sign up for a Premium Account. A few events in Livearena are free to watch.

Om du kan ta reda på vilka som är gratis kanske du kan få hjälp.
Ja leta videos åt som jag kan testa emot så hjälper jag gärna
Citera
2015-05-07, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ja leta videos åt som jag kan testa emot så hjälper jag gärna
Funkar ju inte eftersom alla event som visas där kräver inloggning. Vill du kolla på det om jag PM:ar inloggningsuppgifter?
Citera
2015-05-07, 11:19
Medlem
Citat:
Funkar ju inte eftersom alla event som visas där kräver inloggning. Vill du kolla på det om jag PM:ar inloggningsuppgifter?

Det motsäger ju vad som står på deras hemsida.

Citat:

Dessutom. Om jag funderar på att betala för deras service men inte är säker på att det fungerar med min dator eller uppkoppling så finns det alltså inte ens en chans att testa?
Citera
2015-05-07, 12:04
Bannlyst
Citat:
Det motsäger ju vad som står på deras hemsida.

Dessutom. Om jag funderar på att betala för deras service men inte är säker på att det fungerar med min dator eller uppkoppling så finns det alltså inte ens en chans att testa?
Deras sändningar funkar på alla datorer! Se bara till att ha Sliverlights installerat. Har du barn som är aktiva inom en elit lagsport så är det nödvändigt tycker jag.
Citera
2015-05-07, 13:39
Medlem
Citat:
Deras sändningar funkar på alla datorer! Se bara till att ha Sliverlights installerat. Har du barn som är aktiva inom en elit lagsport så är det nödvändigt tycker jag.

Nej, jag har inga barn aktiva inom lagsport. Jag försökte bara hitta ett sätt att testa deras sändningar så att du skulle kunna få hjälp med ditt problem.
Citera
2015-05-07, 13:49
Bannlyst
Citat:
Nej, jag har inga barn aktiva inom lagsport. Jag försökte bara hitta ett sätt att testa deras sändningar så att du skulle kunna få hjälp med ditt problem.
Det var väldigt snällt av dej! :-)
Vet dock inte hur man hittar gratis-sändningar där eftersom jag har haft abonnemang där i 3-4år.
Citera
2015-05-07, 15:20
Medlem
En liten ändring på svtplay igen som kräver uppdatering i PiratePlayer. Ny alfabetical.qml här.

Citat:
Ursprungligen postat av mikewse
För den som är intresserad har jag gjort en modd som får SvtPlay att fungera igen i PiratePlayer 0.5.0.
Gör så här för att installera modden i Windows 7/8 (ni på Mac/Linux kan säkert klura ut motsvarande procedur):
  • hämta hem de två uppdaterade filerna alfabetical.qml och program.qml genom att följa länkarna och sedan spara ned sidinnehållet på din dator (typ högerklick, save, etc)
  • byt ut de befintliga alfabetical.qml och program.qml i katalogen C:\Users\DITT_ANVÄNDARNAMN\AppData\Local\piratepla y\pirateplayer\gui\browser\svt mot de nedladdade
Nästa gång du startar PiratePlayer ska Program A-Ö i SvtPlay funka.
Citera
2015-05-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikewse
En liten ändring på svtplay igen som kräver uppdatering i PiratePlayer. Ny alfabetical.qml här.

Hämtad och installerad. Testas i kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in