2007-11-29, 08:58
Medlem
laserlasses avatar
Någon som vet om det är bra att bo där?
Är det trevliga folk och hur är hyrorna där?
Citera
2007-11-29, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse

Jag har trivts väldigt bra under de perioder jag bott där. Men det kan bero på var i staden man hamnar.
Hyran kan du kolla exempelvis här. (Gick inte att direktlänka till resultat. På sida 2 av sökningen, filtrera efter väderstreck och centrala stan för att se lyorna i själva tätorten.)
Citera
2007-11-29, 09:41
Medlem
laserlasses avatar
Håsta på marieboplan t.ex är det bra?
Citera
2007-11-29, 09:55
Medlem
Citat:
Håsta på marieboplan t.ex är det bra?
Lite av ett ghetto. Mestadels tunnhus och punkthus från 50-talet. Lite miljonprogramsliknande kåkar i närheten. Relativt centralt i jämförelse med de andra liknande områdena, 10-15 minuters promenad till centrum.
Området bebos mestadels av pensionärer, invandrare, gymnasieungdomar och bovar. Det skulle inte vara mitt första val, men det är i alla fall på rätt sida järnvägen =)
Citera
2009-06-08, 13:23
Medlem
Zimabardos avatar
Citat:

Jag har bott i Hudiksvall, Stockholm och i Frankrike och England. Hatar sömniga småstäder så för mig var hudik ingen höjdare. Men gillar man småstadsliv så är det säkert kanon. Fint som sjutton på sommaren med Maln och Hornslandet. Älskar att åka hem på sommaren.

Håsta är vidrigt! Om jag skulle flytta till hudiksvall skulle jg försöka hitta boende i Fiskarstan alternativt väldigt centralt eller runt Öster.
Citera
2009-06-08, 14:42
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimabardo
Jag har bott i Hudiksvall, Stockholm och i Frankrike och England. Hatar sömniga småstäder så för mig var hudik ingen höjdare. Men gillar man småstadsliv så är det säkert kanon. Fint som sjutton på sommaren med Maln och Hornslandet. Älskar att åka hem på sommaren.

Håsta är vidrigt! Om jag skulle flytta till hudiksvall skulle jg försöka hitta boende i Fiskarstan alternativt väldigt centralt eller runt Öster.

Nu har jag bott där och jag har flyttat men tack för svar och jag bodde på mariboplan och trivdes där men fiskarstan är fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in