Har precis tankat ner den och tittat 5 minuter på den. Ska se mer senare.
Filmen började iallafall med att två danskar flög med ett Cessna över Skåne. Efter ett tag ser dom röda flares som lyser på marken. Då kastar dom ut någon typ av behållare. Några sekunder senare sprängs planet. I nästa bildruta får man se en man som står med ett granatgevär (El Grande, utrustad med kikarsikte)
Hur tänkte dom när dom skrev ihop det där? Hur stor är sannolikheten på en skala mellan 1-10 är det att något sånt här händer i Skåne liksom???
Någon som sett den, berätta vad ni tyckte. Ska titta klart på den nu.
Hur tänkte dom när dom skrev ihop det där? Hur stor är sannolikheten på en skala mellan 1-10 är det att något sånt här händer i Skåne liksom???
Någon som sett den, berätta vad ni tyckte. Ska titta klart på den nu.
Hela filmen var en ända stor besvikelse rakt igenom
De körde ju den andre wallanderserien i botten och i denna slutar lassgård som polis så nu kan det inte kommer några fler wallanderfilmer, va fan lixom?!?!?!
HAHAHA, såg också första 5 minuterna nu. Hur jävla troligt är det att man skjuter ner ett flygplan som flyger i X00km/h på det avståndet, med ett jävla GRG M/86?!?! Där tänkte dem nog inte alls skulle jag tro.
tyckte att det såg riktigt fattigt ut med hennes heroin hallisar
annars en ganska medioker film, inte tråkig att se igenom men långt från den bästa i serien.
Tycker själv tvärtom att det är Lassgård som är Wallander och inte en dryg Henriksson.
Jo, Lassgård är den som stämmer bäst överens med Wallander i Mankells böcker. Fet, lite äcklig osv. Däremot gillar jag Henriksson som skådespelare mycket mer än Lassgård och jag tycker att Henrikssons Wallander-filmer var bättre än Lassgårds filmer. Krister Henriksson passar däremot bättre in i te x en Beck-film.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!