2012-03-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelmannen
r dock inte helt 100 varfr svartvinbr boostar, drav den dumma(?) frgan.
[/url]
Fr att svarta vinbr innehller sk. MAO-hmmare.
Citera
2012-03-02, 23:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Fr att svarta vinbr innehller sk. MAO-hmmare.
Exakt. Om du mnar anvnda MAO-hmmare finns det dock en del saker du mste hlla reda p, till exempel vilka mediciner och mattyper som rentav kan vara livsfarliga att inta i samband med dessa. Du finner information om detta p exempelvis Magiska Molekylers Wiki.
Citera
2012-03-04, 13:45
Medlem
Bakaxels avatar
r jag ensam om att uppleva kraftigt tryck i huvudet och kkspnningar dagen efter, anses det vara en ofta frekommande biverkning?
Citera
2012-03-04, 20:53
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
r jag ensam om att uppleva kraftigt tryck i huvudet och kkspnningar dagen efter, anses det vara en ofta frekommande biverkning?

Har ett par kompisar som fr samma, men fr det ocks av svamp s det r nog inget som enbart beror p metocin i sig. Trycket i huvudet hade jag efter mina frsta gnger men brjade frsvinna i samband d jag brjade dricka och ta under trippen och eftert. En viss "bakfylla" dagen efter fr man nog rkna med alla psykedelier om man fr i sig fr lite vatten och salt. Ngon halvliter vatten och ngon smrgs under ruset r mitt rd till nsta gng.
Citera
2012-03-04, 22:11
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
Har ett par kompisar som fr samma, men fr det ocks av svamp s det r nog inget som enbart beror p metocin i sig. Trycket i huvudet hade jag efter mina frsta gnger men brjade frsvinna i samband d jag brjade dricka och ta under trippen och eftert. En viss "bakfylla" dagen efter fr man nog rkna med alla psykedelier om man fr i sig fr lite vatten och salt. Ngon halvliter vatten och ngon smrgs under ruset r mitt rd till nsta gng.
Kanoners! Har bara testat svamp en gng tidigare, och debuterade nu p metocin. Lyckades f i mig vatten p ngot vis trots att jag studerade glasets form och hur det brt ljuset som ett prisma, snarare n fokuserade p att f i mig innehllet. Trycket i huvudet var ptagligt under sjlva trippen, men blev obehagligt nr det tillsammans med spnningarna i nacken/kken inte gav med sig. Men sedan har det varit dligt med fda och vtska under och efter sjlva trippen, samt utebliven nattsmn. Spelar antagligen in.
Citera
2012-03-05, 00:00
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Kanoners! Har bara testat svamp en gng tidigare, och debuterade nu p metocin. Lyckades f i mig vatten p ngot vis trots att jag studerade glasets form och hur det brt ljuset som ett prisma, snarare n fokuserade p att f i mig innehllet. Trycket i huvudet var ptagligt under sjlva trippen, men blev obehagligt nr det tillsammans med spnningarna i nacken/kken inte gav med sig. Men sedan har det varit dligt med fda och vtska under och efter sjlva trippen, samt utebliven nattsmn. Spelar antagligen in.

Spelar antagligen in, ja. Sedan skiljer det sig frn tripp till tripp och frn person till person hur en tripp fysiskt kan tyckas knnas, vilket ocks br kommas ihg! Var bara inte rdd fr metocin bara fr att det r en rc, ven om en viss respekt fr substansen i frga alltid r hlsosamt, vilket sklart gller alla psykedeliska droger. Mnga "bieffekter" r ofta placebo pga den skepticism man har infr en outforskad drog, och detta gller frmst de av den psykedeliska typen d placebo effekter frstrks precis som vilken annan knsla som helst. Av allt att dma r mngden olycksfall kopplat till metocin vldigt liten hittills, vilket pekar p att den frmodligen r lika sker som den substans (psilocin) den r analog till.

Om man ska ta en psykedelisk drog som r en rc mste man nstan vara fullstndigt naiv och "dum" fr att undvika bieffekter som r placebo. r man fr rdd fr att en psykedelisk rc ska ha hemska bieffekter eller skada ens kropp ska man helst undvika den, d den set and setting som uppstr hursomhelst inte r optimal.
Citera
2012-03-05, 19:17
Medlem
Orgelmannens avatar
Ngon som har erfarenhet av att rka DMT p metocin?

Ngot som rekomenderas? eller blir det bara en "vanlig" DMT-trip?
Citera
2012-03-05, 19:36
Medlem
Subject9s avatar
Citat:

Varfr skulle du smutsa ner en DMT-trip med metocin?
Citera
2012-03-05, 20:55
Medlem
Orgelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Varfr skulle du smutsa ner en DMT-trip med metocin?
Fr att bryta igenom p lgre doser?
Har lst att s r fallet med lsd + DMT... borde vl glla metocin med?

Kan vara en intressant upplevelse att "trippa p tripp"
Citera
2012-03-05, 21:22
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Fr att bryta igenom p lgre doser?
Har lst att s r fallet med lsd + DMT... borde vl glla metocin med?

Kan vara en intressant upplevelse att "trippa p tripp"

Alla delar ju resistans (alla r tryptaminer), men allts jag har svrt att tro att 4-ho-met ska tillfra ngot alls till en DMT-tripp. Visst du kanske blir mer fuck'd till en sanslst mycket hgre risk fr att snea osv, men en ren DMT-tripp kommer fortfarande vara mycket mer givande utan de egenskaper som 4-ho skulle tillfra. (Tror jag, har sjlv inte provat DMT n).
Citera
2012-03-06, 19:00
Medlem
Radichals avatar
Kpte lite 4-ho-met av en snubbe via mail hromdan.. Frhoppningsvis scammar han inte, och jag fr mnet imorgon, eller vermorgon. Sen r det bara att invnta min feber att g ner, d tnkte jag ta hallucinogenoskulden.
Men ngra frgor frst till er mer erfarna!
Vilket stt r effektivast att inta preparatet? Bomba / Nasalt? (Lst s mycket olika kring detta)
Lagom nybrjardos fr en grabb p 23 r, 56 kilo, 170 cm. (Nej, jag har inte tstrningar)
r det okej att gra detta ensam hemma, eller r det ett mste att f hit ngon/ngra polare?

Mvh
Citera
2012-03-06, 19:31
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:

Jag har bara prvat att rka 5-MeO-DMT under peaken p 100mg metocin. Det boostade rent visuellt att gra s, samt tog bort all skrck ver att skrmmande snabbt erfara egodd och p det viset gjorde 5-MeO-DMT till ngot extremt euforiskt, nstan i samma stuk som intranevst morfin, istllet fr en blandning av terror och eufori. Metocinet tror jag fick mig att hamna i ett mindset som var vldigt ppet fr det 5-MeO-DMT kommer och kr ver en med. Jag rkte 5-MeO-DMT flera gnger d och dosen var p cirka 25mg varje gng, frsiktigt semi-vaporizat genom att hetta upp den folie i en bong 5-MeO-DMT:n lg p. Rekommenderas varmt till den som knner sig bekvm med hga doser metocin och att euforiskt implodera in i sig sjlv!

Vad gller att blanda metocin och n,n-DMT har jag noll erfarenhet av, men br vara snarlikt om inte identiskt med att blanda svamp och n,n-DMT, ngot som det br finnas rapporter om liggandes ute p Internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in