Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Kanoners! Har bara testat svamp en gng tidigare, och debuterade nu p metocin. Lyckades f i mig vatten p ngot vis trots att jag studerade glasets form och hur det brt ljuset som ett prisma, snarare n fokuserade p att f i mig innehllet.

Trycket i huvudet var ptagligt under sjlva trippen, men blev obehagligt nr det tillsammans med spnningarna i nacken/kken inte gav med sig. Men sedan har det varit dligt med fda och vtska under och efter sjlva trippen, samt utebliven nattsmn. Spelar antagligen in.
Spelar antagligen in, ja.

Sedan skiljer det sig frn tripp till tripp och frn person till person hur en tripp fysiskt kan tyckas knnas, vilket ocks br kommas ihg! Var bara inte rdd fr metocin bara fr att det r en rc, ven om en viss respekt fr substansen i frga alltid r hlsosamt, vilket sklart gller alla psykedeliska droger. Mnga "bieffekter" r ofta placebo pga den skepticism man har infr en outforskad drog, och detta gller frmst de av den psykedeliska typen d placebo effekter frstrks precis som vilken annan knsla som helst. Av allt att dma r mngden olycksfall kopplat till metocin vldigt liten hittills, vilket pekar p att den frmodligen r lika sker som den substans (psilocin) den r analog till.
Om man ska ta en psykedelisk drog som r en rc mste man nstan vara fullstndigt naiv och "dum" fr att undvika bieffekter som r placebo. r man fr rdd fr att en psykedelisk rc ska ha hemska bieffekter eller skada ens kropp ska man helst undvika den, d den set and setting som uppstr hursomhelst inte r optimal.