Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Okay. Ja varorna kom hem idag. Och d var det s att min kompis skulle se hur det smakade(Ja, han skulle se hur det smakade). S han tog kanske 2mg och fick en ganska stark tripp. Liknande mindfuck som p ca 10 frn HBW. Vggarna brjade andas, frgerna skiftade och han fick svrt att anvnda datorn. Han kunde bara precis skriva till mig p msn och be mig komma.
S nu undrar jag om mindfucket var enbart fr att han inte trodde att det skulle hnda ngot, eller r det mycket mindfuck p detta preparat? Nstan s att man kanske skulle testa med bara 10mg? Eller kar inte mindfucket ngot nmnvrt efter dos?
Eller vad tror ni?
Nej! Sluta nu...Bls upp 25mg i snoken, eller blanda ut 25mg med vatten. Detta gjorde jag o fyra andra av mina polare nr vi krde frsta gngen. Vissa fr mer hallisar n andra, jag tillhr tyvrr en av dom som fr trycka i mig mngder fr att se massa roliga saker

Vissa ser att rummen blir strre, ndrar frger etc. Fr mig ssas allt bara ihop och byter frg typ

Mindfucken r grym p 4an! Man blir s gtt barnslig och lekfull! Kp cigg, snus, folkl och choklad. Tryck i er 25mg var och ha en jvligt trevlig kvll!