2008-04-01, 14:55
Medlem
xen1cals avatar
Alkohol, iallafall starksprit r inget jag rekommenderar ngon som ska trippa oavsett preparat. Som bddat fr trubbel enligt mig.
Citera
2008-04-01, 15:55
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeeees
Sjlvklart kan du dricka brs, jag och mina polare drack brs innan och nr vi tagit det, s det r bara att tuta och kra och trippen blev inte smre, var ju iofs frsta gngen jag testade 4-ho-met men nd.

kr inte p 15-20mg det r lika bst att kra p hrt nej men kr som du tycker, jag och mina polare krde 25mg+ och det var frsta gngen vi testade 4-ho-met, och det blev jvligt lyckat, iaf fr mig. Fick ingen snedtripp fast ngra polare trodde att det var jvligt mnga snutar utanfr med ficklampor fast i sjlva verket s var det bara MNGA orienterare, men jag behll lugnet

Lycka till!

Okay. Ja varorna kom hem idag. Och d var det s att min kompis skulle se hur det smakade(Ja, han skulle se hur det smakade). S han tog kanske 2mg och fick en ganska stark tripp. Liknande mindfuck som p ca 10 frn HBW. Vggarna brjade andas, frgerna skiftade och han fick svrt att anvnda datorn. Han kunde bara precis skriva till mig p msn och be mig komma.

S nu undrar jag om mindfucket var enbart fr att han inte trodde att det skulle hnda ngot, eller r det mycket mindfuck p detta preparat? Nstan s att man kanske skulle testa med bara 10mg? Eller kar inte mindfucket ngot nmnvrt efter dos?

Eller vad tror ni?
Citera
2008-04-01, 16:06
Medlem
cpblommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Okay. Ja varorna kom hem idag. Och d var det s att min kompis skulle se hur det smakade(Ja, han skulle se hur det smakade). S han tog kanske 2mg och fick en ganska stark tripp. Liknande mindfuck som p ca 10 frn HBW. Vggarna brjade andas, frgerna skiftade och han fick svrt att anvnda datorn. Han kunde bara precis skriva till mig p msn och be mig komma.

S nu undrar jag om mindfucket var enbart fr att han inte trodde att det skulle hnda ngot, eller r det mycket mindfuck p detta preparat? Nstan s att man kanske skulle testa med bara 10mg? Eller kar inte mindfucket ngot nmnvrt efter dos?

Eller vad tror ni?

Nej! Sluta nu...Bls upp 25mg i snoken, eller blanda ut 25mg med vatten. Detta gjorde jag o fyra andra av mina polare nr vi krde frsta gngen. Vissa fr mer hallisar n andra, jag tillhr tyvrr en av dom som fr trycka i mig mngder fr att se massa roliga saker Vissa ser att rummen blir strre, ndrar frger etc. Fr mig ssas allt bara ihop och byter frg typ Mindfucken r grym p 4an! Man blir s gtt barnslig och lekfull! Kp cigg, snus, folkl och choklad. Tryck i er 25mg var och ha en jvligt trevlig kvll!
Citera
2008-04-01, 17:20
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
S han tog kanske 2mg och fick en ganska stark tripp. Liknande mindfuck som p ca 10 frn HBW. Vggarna brjade andas, frgerna skiftade och han fick svrt att anvnda datorn. Han kunde bara precis skriva till mig p msn och be mig komma.

Han sa nu att han kkar DMAE piller fr hjrnan, infr hgskoleprovet, s nu funderar vi p att det kanske var dom pillerna som gjorde honom s pass lttpverkad av 4-HO-MET?
Han sa att sist han kkade DXM hade effekterna varit ganska annorlunda emot innnan han brjade ta DMAE. Kan det vara s att DMAE boostar 4-HO-MET?
Citera
2008-04-01, 20:58
Medlem
Nyxs avatar
2mg r lngt under trskeldosen, om det nu var s att han faktiskt fick en reaktion p bara 2mg s skulle jag rekommendera att han slutar med ev. andra substanser och se om samma saker hnder ngon vecka senare.

By the way, snorta 25mg lter lite mycket? Om man bombar det s visst, men snortning brukar ju ha en betydligt lgre dosering.
Citera
2008-04-01, 21:48
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx
2mg r lngt under trskeldosen, om det nu var s att han faktiskt fick en reaktion p bara 2mg s skulle jag rekommendera att han slutar med ev. andra substanser och se om samma saker hnder ngon vecka senare.

Grejen r att han verkar vara ganska tolerant mot mnga andra substanser. Speciellt DXM, dr han kan ta betydligt mer n mig utan bli alls lika pverkad.

Han tog alts bara en fnutt p fingret som knappt syntes, fr att se om det var lika jvla ckligt som DXM. Sen grejade han lite hemma. Nr han ca 20 min senare stog i duschen mrkte han att ngot var lite konstigt d han pltsligt knnde sig instngd baka draperiet och inte knnde igen badrummet.

Men det gick bra i alla fall. Han blev lite paff och orolig bara.
Citera
2008-04-01, 22:32
Medlem
Citat:
Grejen r att han verkar vara ganska tolerant mot mnga andra substanser. Speciellt DXM, dr han kan ta betydligt mer n mig utan bli alls lika pverkad.

Han tog alts bara en fnutt p fingret som knappt syntes, fr att se om det var lika jvla ckligt som DXM. Sen grejade han lite hemma. Nr han ca 20 min senare stog i duschen mrkte han att ngot var lite konstigt d han pltsligt knnde sig instngd baka draperiet och inte knnde igen badrummet.

Men det gick bra i alla fall. Han blev lite paff och orolig bara.

2mg? Du mste skoja? Det mste vara helt omjligt. Aldrig hrt ngon som tagit s lite och knt av det, lter helskumt, lter mera som placebo effekt..
Citera
2008-04-01, 23:10
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeeees
2mg? Du mste skoja? Det mste vara helt omjligt. Aldrig hrt ngon som tagit s lite och knt av det, lter helskumt, lter mera som placebo effekt..

Jag kte hem till honom och kan intyga att det inte var placebo. Han var tydligt pverkad. Dessutom varar knappast en placebo i 2.5 h med efterfljande afterglow...

Han kanske r verknnslig mot denna substans? Eller s har DMAE-tabletterna ngot med dert hela att gra.

Btw. Var gr trskeldosen ungefr?
Citera
2008-04-01, 23:55
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Jag kte hem till honom och kan intyga att det inte var placebo. Han var tydligt pverkad. Dessutom varar knappast en placebo i 2.5 h med efterfljande afterglow...

Han kanske r verknnslig mot denna substans? Eller s har DMAE-tabletterna ngot med dert hela att gra.

Btw. Var gr trskeldosen ungefr?

7-10mg vad jag har lst.
Citera
2008-04-02, 00:18
Medlem
Rogge-s avatar
Skulle gissa p att er gissning p 2mg r felaktig och det helt enkelt var mer n ni trodde, kanske en 7-10mg som ovan skrev r trskeldos. Plus att den helt enkelt av naturen verkar vara rtt random.
Citera
2008-04-02, 00:40
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Skulle gissa p att er gissning p 2mg r felaktig och det helt enkelt var mer n ni trodde, kanske en 7-10mg som ovan skrev r trskeldos. Plus att den helt enkelt av naturen verkar vara rtt random.

Nej. Absolut max 4 mg. Det var en riktigt liten fnutt. Han visade upp en ungefr lika stor hg nr han hade nyktrat till. Och den var inte stor. Som en normalstor punkt efter en blckpenna ungefr.

Han blev skitpaff nr det brjade hnda saker, d han hade viktiga saker han egentligen skulle utfra.
Citera
2008-04-02, 20:54
Medlem
Byxors avatar
Hall dr, har precis slunkit ner en liten hg med denna substans, tog det oralt utblandat med lite vatten. Hur lng tid brukar det ta innan man kan brja ana ord ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in