2009-02-03, 19:13
Medlem
dynamit-kisens avatar
Hejsan

Fick hem min beställning idag från SR

Problemet är bara det att det var ett litet hål i påsen, och det har nog kommit i lite fukt. Men nu efter att ha delat påsen och skrapat insidan av den med ett kriditkort har jag fått ur det mesta... hoppas jag iaf!

Men nu är ju problemet att jag inte vet riktigt hur många mg jag har och jag har naturligtvis ingen våg =/

Så om någon vänlig skäl kan uppskatta hur många mg detta är blir jag glad http://img27.imageshack.us/img27/6830/foton0062hp8.jpg

Själv funderar jag på att dela de i 3 delar och hoppas att det är ca 25mg i varje del...

Tack på förhand!

Edit:fixade länken lite
Citera
2009-02-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Men nu är ju problemet att jag inte vet riktigt hur många mg jag har och jag har naturligtvis ingen våg =/

Att ha en våg när man håller på med dödsknark i pulverform är lika viktigt som att andas. Att ha en våg och kunna mäta upp rätt mängd kan vara skillnad mellan liv och död eller en bra resa och en dålig.

Så jag tycker du ska införskaffa dig en våg på tradera eller något liknande. Går att få tag på en duglig våg för dryga 150-250kr. Vilket är helt klart värt att spendera.
Citera
2009-02-03, 19:22
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Att ha en våg när man håller på med dödsknark i pulverform är lika viktigt som att andas. Att ha en våg och kunna mäta upp rätt mängd kan vara skillnad mellan liv och död eller en bra resa och en dålig.

Så jag tycker du ska införskaffa dig en våg på tradera eller något liknande. Går att få tag på en duglig våg för dryga 150-250kr. Vilket är helt klart värt att spendera.

Jag vet att det är A och O och det är lite pinsamt att jag inte har någon. Men jag hade beställt 100mg, vilket inte är någon dödlig dos. Och nu tänkte jag ta en tredjedel av det jag fått, altså max 33g. Så dödsdrog är det inte

Men du hade ingen gissning på om högen innehåller närmare 50 mg eller närmare 100 mg?
Citera
2009-02-03, 19:33
Medlem
Citat:
Jag vet att det är A och O och det är lite pinsamt att jag inte har någon. Men jag hade beställt 100mg, vilket inte är någon dödlig dos. Och nu tänkte jag ta en tredjedel av det jag fått, altså max 33g. Så dödsdrog är det inte

Men du hade ingen gissning på om högen innehåller närmare 50 mg eller närmare 100 mg?

Ser väll ut att kunna vara någonstans där mellan. Har du tagit någon hallucinogen förut? Om du inte har det så tycker jag du ska dela upp den i tre delar för att sedan dela upp varje del en gång i mitten. Så testar du en sådan hög om de ger önskad effekt.
Citera
2009-02-03, 21:12
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ser väll ut att kunna vara någonstans där mellan. Har du tagit någon hallucinogen förut? Om du inte har det så tycker jag du ska dela upp den i tre delar för att sedan dela upp varje del en gång i mitten. Så testar du en sådan hög om de ger önskad effekt.

Har provat ganska mycket svamp tidigare. Men har fått för lite effekt på ca 90 st toppisar tidigare, som varit min maxdos hittills...

men tar en tredjedel så ser vi var det går...

Tack för din tid

Edit: lite besviken, kändes ju inte att dra i näsan

Men fort slog det
Senast redigerad av dynamit-kisen 2009-02-03 kl. 22:04.
Citera
2009-02-03, 22:06
Medlem
Citat:
Har provat ganska mycket svamp tidigare. Men har fått för lite effekt på ca 90 st toppisar tidigare, som varit min maxdos hittills...

men tar en tredjedel så ser vi var det går...

Tack för din tid

Aha okej, även fast man nu ska ta det lugnt med varje ny drog man testar och se hur man reagerar på den. Men det ska nog gå bra om du nu tar en tredjedel
Citera
2009-02-03, 22:10
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Aha okej, även fast man nu ska ta det lugnt med varje ny drog man testar och se hur man reagerar på den. Men det ska nog gå bra om du nu tar en tredjedel

Jo jag vet... men tog en tredjedel och är på väg ut i rymden nu så medelar imon om det var för mycket eller lite
Citera
2009-02-04, 00:14
Medlem
Citat:
Jo jag vet... men tog en tredjedel och är på väg ut i rymden nu så medelar imon om det var för mycket eller lite

Är fan avundsjuk...har haft 100mg hemma i snart 2 veckor nu och väntar bara på att vågen ska levereras

Men jag har bestämt mig för att om jag ska köra på hallucinogener så ska jag göra det på rätt sätt..iaf första gångerna då jag inte planerar att ha någon sitter.
Citera
2009-02-04, 01:13
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Är fan avundsjuk...har haft 100mg hemma i snart 2 veckor nu och väntar bara på att vågen ska levereras

Men jag har bestämt mig för att om jag ska köra på hallucinogener så ska jag göra det på rätt sätt..iaf första gångerna då jag inte planerar att ha någon sitter.

Satt fast i det under hela ruset - förklarar imorgon!
Citera
2009-02-04, 01:45
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon

om du inte har sitter så gör du ju inte på rätt sätt om det är första gången så ha gärna nån sitter eller trippa med någon. sen när du blir lite mer erfaren så kan du trippa själv tycker jag

Hoppas det går bra hursomhelst
Citera
2009-02-04, 02:11
Avstängd
Illuzionzs avatar
Hur mkt kan man ta av det här på en gång utan att det är farligt? Har testat det några gånger förut och då har det alltid varit 25 mg. Första gången slog det som fan men nästa tripp blev alltid sämre...

Så hur mkt behöver man för en stark tripp?
Citera
2009-02-04, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akubaa
Hur hög dos 4-ho-met vågar man ta innan det blir farligt?
50? 100?

Skulle vara tacksam för snabbt svar!
Här är det en kille som påstår att han tagit 150mg: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=377623

Han skulle ta Methylone men råkade ta fel påse och upptäckte det försent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in