Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Du tror mig inte? Vad passande.
En riktig hycklare är du också. Först beskriver du invandrare som svin som borde utrotas, sen är du plötsligt för "invandring som tillför Sverige något". Hur går det ihop?
Det där angående min släkt är delvis sant måste jag nog säga. Jag har tre farbröder i Sverige också: en biokemist, en civilingenjör, och en tandläkare. Om du nu tycker att ditt kära samhälle har gått back på det får jag väl bara säga "varsågod".
Så du är verkligen byggjobbare? Du var mig en jäkla stereotyp... Det är väl ett apjobb? Istället för att använda den underutvecklade hjärnan du har, använder du din kropp. Är inte det ganska typiskt för negrer enligt sådana som dig: "underutvecklade intellekt men starka kroppar, precis som djur".
Visst, skyll stavningen på dyslexi. Faktum återstår att en smutsig svartskalle är bättre än dig på svenska. Patetiskt.
Hycklare!
Hur är det med din läsförståelse?
Du såg inte att jag skrev att du skulle passa i någon gruva?
Jag är helt i mot att ni är här om ni ej tillför något!
Sen så tycker jag att din farbror ska sickas hem! för tandläkare är det ingen brist på.
Och de flesta jag vet om öpnar inte käften frivilligt om en arab ska stoppa in sina händer i munnen.
Men han är väll en topp tandläkare för Sthlms kändis elit va??
Hur det ligger till med dina andra farbröders yrke vet jag ej, men antnar väll att de också tillhör eliten i sina yrken med??
Men om nu det du skriver är sant så är du och din familj jävligt ovandliga det är vi överns om va!
Nej då är inte byggjobbare men är dock personal chef över 40 byggjobbare.
Ap jobb för mig är pizza bagare, svarttaxi chaufför, trapphus städare.
Och negrer har inget ute på byggen att göra.
Att vara byggarbetare är en konst, tills skillnad från att plugga juridik.
Men sitter inte och fördömmer det.
Men vi är överens om 1 sak!
Att svartskallar är smutsiga.