2007-11-28, 02:37
Hej! Det är såhär att jag har under längre tid (tror det är ca. 2 år) haft en liten vit prick precis under förhuden nästan mitt på baksidan av penis nära ollonet som kommit och gått lite hur som helst. Är oskuld och 18 år gammal, och nu börjar jag bli seriöst orolig över vad detta kan vara för något som inte försvinner! Oftast så är det ett rött utslag (3 mm diameter) varpå en liten mjuk, vit prick då och då framträder. Utslaget är hårdare än huden bredvid och olika mycket synligt vid olika tidpunkter. Skulle kunna bero på att jag håller på och klämmer/har sönder den vita pricken ganska ofta (något som jag dock har slutat med och dom senaste 3 veckorna har jag vart extremt noga med att inte pillra + tvätta med ljummet vatten varje dag men pricken framträder och försvinner ändå!)
Jag har även märkt att det vid vissa tillfällen kan svida smått när jag pissar och när utslaget/den vita pricken är som mest synligt kan jag känna hur det gör ont i penisskaftet på den sidan när jag pressar in fingret där..
Är fruktansvärt orolig för att det ska vara peniscancer nu och att min tid snart är ute
Grejen är dock att det förändras väldigt mycket och vissa dagar är det snarare en liten liten vit prick med förhårdnad medan det andra dagar är ett utblommat utslag som tom. känns ont när jag pissar!
Ska ta mig till ungdomsmottagning eller vårdcentral snart, men vad i helvete tror ni att detta kan vara för något? Kom med lite bra svar nu så kanske ni blir inskrivna i mitt testamente eller nått..
Jag har även märkt att det vid vissa tillfällen kan svida smått när jag pissar och när utslaget/den vita pricken är som mest synligt kan jag känna hur det gör ont i penisskaftet på den sidan när jag pressar in fingret där..
Är fruktansvärt orolig för att det ska vara peniscancer nu och att min tid snart är ute

Ska ta mig till ungdomsmottagning eller vårdcentral snart, men vad i helvete tror ni att detta kan vara för något? Kom med lite bra svar nu så kanske ni blir inskrivna i mitt testamente eller nått..