Svara
2007-11-27, 21:52
Bannlyst
Jao då var det såhär då. Jag åkte hem till min kompis (vi kan kalla han moroten) och vi hade bestämt oss för att trippa på våra nyinkommna svampar från den vackra staden amsterdam.

Men innan så skulle vi kolla på ett scrubs avsnitt där vi förtärde flertal av skalade morötter. Men alldeles efter avsnittet mumsa vi i oss dom 2 grammen var.

efter ca 20 minuter börjar jag känner mig lite konstig, jag får lite orangefärgad hud. En timme senare känner jag mig som en morot och tror att jag är en morot. Och okej, det kan ju vara lite roligt, men jag kännde mig och var en morot i 6 timmar i morotens soffa.

Tänkte ingenting var bara en morot. Sen börja jag vakna till och då satte vi igång att halsa bärs. Det var definitivt roligare. Det skulle jag ju kunna skriva en mycket längre och mer välarbetat skildring av.

Den här rapporten är mest menad som att visa mitt tycke mot drogen för den var så otroligt tråkig.

Kort och gott bajsdrog
Citera
2007-11-27, 21:54
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EveryoneDoesIt
Kort och gott bajsdrog

Kort och gott en bajsrapport!
Citera
2007-11-27, 21:55
Medlem
Remslems avatar
Du är inte menad att skriva.
Spela in dig själv på band istället, så kanske du får mer än en etta.
Citera
2007-11-27, 23:47
Medlem
Harikiriis avatar
häftigt.. en morot
Citera
2007-11-28, 00:21
Medlem
flashen00s avatar
sämsta rapporten på länge onödigt att du tog dig tid och skrev
Citera
2007-11-29, 06:35
Medlem
Haha fast det är ändå riktigt roligt, här förväntar han sig att finna meninge med livet. Så blir han en öldrickande morot istället!
Citera
2007-11-29, 10:43
Medlem
This_is_me_s avatar
Riktigt rolig rapport!
Citera
2007-11-29, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Kort och gott en bajsrapport!
second that
Citera
2007-11-29, 11:25
Medlem
fruitbeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautism
Haha fast det är ändå riktigt roligt, här förväntar han sig att finna meninge med livet. Så blir han en öldrickande morot istället!

Hahha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in