Jao då var det såhär då. Jag åkte hem till min kompis (vi kan kalla han moroten) och vi hade bestämt oss för att trippa på våra nyinkommna svampar från den vackra staden amsterdam.
Men innan så skulle vi kolla på ett scrubs avsnitt där vi förtärde flertal av skalade morötter. Men alldeles efter avsnittet mumsa vi i oss dom 2 grammen var.
efter ca 20 minuter börjar jag känner mig lite konstig, jag får lite orangefärgad hud. En timme senare känner jag mig som en morot och tror att jag är en morot. Och okej, det kan ju vara lite roligt, men jag kännde mig och var en morot i 6 timmar i morotens soffa.
Tänkte ingenting var bara en morot. Sen börja jag vakna till och då satte vi igång att halsa bärs. Det var definitivt roligare. Det skulle jag ju kunna skriva en mycket längre och mer välarbetat skildring av.
Den här rapporten är mest menad som att visa mitt tycke mot drogen för den var så otroligt tråkig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!