Nåja, vi byter väl namn då så det inte blir komplikationer och missförstånd angående namnet!
Citat:
Ursprungligen postat av ProfFX
Blackhats kan ofta mycket, mycket mer en sk. whitehats. Sen handlar inte blackhat hacking om att förstöra så kolla upp dina ord innan du använder dem.
Vad du pratar om kallas för scriptkid, och jag är övertygad om att det finns en hel del personer som blir ganska arga om du kallar dom för skiddies?
Nej? Eller det beror på vad du menar, black hats är ju känd för att bryta sig in i system med syfte för att skapa någon form av förstörelse, lindrig eller mer skadlig har ingen betydelse. Om dom kan mer eller inte kan jag inte uttala mig om, men jag hävdar fortfarande att folk som bryter sig in i system och förstör på ett eller annat sätt använder den svarta hatten.
Sen kanske du definerar "black-hat" annorlunda än jag, men så är min uppfattning och förmodligen många andras om dessa.
Angående skiddies orkar jag inte ens argumentera om, jag kallar inte folk för skiddies. Jag håller tyst, om jag anser något håller jag det för mig själv oftast.
punkt.
OnT: Trådskaparen är ett troll, han kan väl inte vara seriös åtminstonde? ;s