2007-11-27, 18:30
Medlem
ManicFreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
VAR DET NÅGON SOM ROPADE?

Sorry har legat och asgarvat snart en timme, kunde verkligen inte skriva något.

Hade varit bra om du skrev dina förkunskaper så vi slipper anta att du inte ens kan html och att du är 13, med tanke på att din meningsuppbyggnad är sämre än min så måste du vara lolz.

Här är en perfekt lista skriven av våran LL, börja läs:
http://www.flashback.org/showpost.p...9&postcount=15

Citat:
Ursprungligen postat av jaccee

ja jag hade väntat mig ett skratt
men kolla http://www.flashback.org/showpost.p...9&postcount=15

Ifall du hade tagit dig tid och kollat igenom tråden hade du sett att den länken redan var pOSTAd :@@@ åhh vad arg jag blir jag blir så arg. är det studiedag från skolan idag eller för alla 13 åringar!!! AH MAA GADD hur kan missa att någon redan postat den länken.

Lär dig och kolla alla inlägg innan du postar samma länk igen! :@:@

//Jorden blir så mycket bättre när man har den attityden mot varandra. Eller hur Spejnar-killen. Något du borde känna igen?

OnT: Går du på ett It-gymnasium?
Citera
2007-11-27, 18:35
Medlem
ProfFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicFreedom
Ifall du hade tagit dig tid och kollat igenom tråden hade du sett att den länken redan var pOSTAd :@@@ åhh vad arg jag blir jag blir så arg. är det studiedag från skolan idag eller för alla 13 åringar!!! AH MAA GADD hur kan missa att någon redan postat den länken.

//Jorden blir så mycket bättre när man har den attityden mot varandra. Eller hur Spejnar-killen. Något du borde känna igen?

Kan inte mer en att hålla med dig. Dumt av er att inte läsa tråden!
Citera
2007-11-27, 18:58
Medlem
osis+s avatar
Där är lite om sql: http://www.w3schools.com/sql/default.asp

swesecure.com har en del om xss och sql både hur du använder och hur du skyddar dig emot det.
Här på flashback finns också en del trådar.
På milw0rm.com har många papers.
irongeek.com har papres, program, script, videos och mycket annat.

Citat:
Ursprungligen postat av ProfFX
Jo, jag såg också den patetiska guiden. Finns ägaren av swehackers möjligen i närheten?

"Ytterligare nyheter är att en tibia server kommer att öppnas. I samband med detta kommer en forumavdelning för spel att läggas till."

Ifrån deras Nyhets-sektor

Varför ger du inte sidan en chans?
Har du skrivit en guide över huvudtaget?

"De första människorna som hoppade ner ifrån träden blev säkert utskratted och utstötta ufrån dom andra människorna, men kolla på oss idag"

Dom har iallafall en idé och bidrar med något vilket du inte verkar ha.
Citera
2007-11-27, 19:01
Medlem
ProfFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osis+
Där är lite om sql: http://www.w3schools.com/sql/default.asp

swesecure.com har en del om xss och sql både hur du använder och hur du skyddar dig emot det.
Här på flashback finns också en del trådar.
På milw0rm.com har många papers.
irongeek.com har papres, program, script, videos och mycket annat.

Varför ger du inte sidan en chans?
Har du skrivit en guide över huvudtaget?

"De första människorna som hoppade ner ifrån träden blev säkert utskratted och utstötta ufrån dom andra människorna, men kolla på oss idag"

Dom har iallafall en idé och bidrar med något vilket du inte verkar ha.
Hur kan du jämföra de första människorna som hoppade ner från träden med den där värdelösa sidan? Nej, jag har aldrig skrivit en guide eller startat en liknande sida, fan jag mår dåligt nu.
Citera
2007-11-27, 19:08
Medlem
osis+s avatar
Citat:
Hur kan du jämföra de första människorna som hoppade ner från träden med den där värdelösa sidan? Nej, jag har aldrig skrivit en guide eller startat en liknande sida, fan jag mår dåligt nu.

Jag gemför inte den sidan med dom första människorna.

Men så fort någon gör något som inte gjorts tidigare blir dom utskrattade?
Försök bidra med något till sidan istället kanske.
För till denna tråden har du inte bidragit med något.
Citera
2007-11-27, 19:10
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicFreedom

Hah antar att jag förtjänade den. Märkte länken efter jag postat men orkade inte edittera, behövs minst 5 av samma länk för att TS ska märka den.

Precis, desto elakare man är nu desto bättre plats får man i helvetet, jag satsar på general eller något.

Var OnT riktad till mig eller TS?
Citera
2007-11-27, 19:18
Medlem
nops avatar
all you need is love and http://iqlord.ath.cx/

...finns det intresse för ämnet så kommer kunskapen. ... ganska uppenbart, sug i dig som en svamp
Citera
2007-11-27, 19:21
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Jo, jag såg också den patetiska guiden. Finns ägaren av swehackers möjligen i närheten?

:

En bland dem, ja. Du ser mig här. Den där guiden, har du förmodligen inte riktigt kollat bakgrunden för va? Förut hade vi en tråd, där vi ville undvika att massa ungar skulle fara in och fråga standard frågorna som tas upp här på Flashback dagligen, hur man "haxxar" sin polares MSN, hur man tar lunar etc. Därför drog en kille ihop en "guide" eller vad man nu vill kalla det, klistrade tråden, och sen representerade det att detta var sätten.

Ungefär som vad alla säger här när folk postar sådana trådar, "installera en rat!!!1 osv osv. Alla dom sakerna drog vi upp i en tråd, så vi slapp redogöra detta så fort det kom upp en ny tråd.

Den guiden var inte till för att följas på någon som helst sätt när man ska "hacka" hotmail.

Så kolla gärna lite extra innan du uttalar dig.
Har ni några andra problem med den sidan? Den har ju det mesta flashback har, programmering, servrar, nätverk, datasäkerhet you name it.

Namnet "Swehackers" har jag dock delade uppfattningar om, men där kan icke jag uttala mig.
Tack för mig.
Citera
2007-11-27, 19:22
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Namnet "Swehackers" har jag dock delade uppfattningar om, men där kan icke jag uttala mig.

Namnet gör en rädd och då blir allt på sidan automatiskt dåligt.
Citera
2007-11-27, 19:27
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Namnet gör en rädd och då blir allt på sidan automatiskt dåligt.

Alltså, ja. Jag håller med, namnvalet är inte det bästa, det står jag för. Men jag har inte medverkat med köpet av domännamnet osv. Men, bortse från NAMNET.

Istället för att nu skratta åt felaktiga saker, vad kan förbättras på sidan? Håller forumens kategorier "låg" standard enligt er? Guiderna etc, är det dåliga guider. Om ni bortser från namnet, vad är det som är fel, vad kan fixas till etc?
Jag brukar komma bra överrens med er snubbar på datasäkerhet och vill gärna fortsätta med det, så ge gärna lill-me lite konstruktiv kritik när ändå tråden spårat ur nu.
Citera
2007-11-27, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Alltså, ja. Jag håller med, namnvalet är inte det bästa, det står jag för. Men jag har inte medverkat med köpet av domännamnet osv. Men, bortse från NAMNET.

Istället för att nu skratta åt felaktiga saker, vad kan förbättras på sidan? Håller forumens kategorier "låg" standard enligt er? Guiderna etc, är det dåliga guider. Om ni bortser från namnet, vad är det som är fel, vad kan fixas till etc?
Jag brukar komma bra överrens med er snubbar på datasäkerhet och vill gärna fortsätta med det, så ge gärna lill-me lite konstruktiv kritik när ändå tråden spårat ur nu.

tror du får fler svar i webutvecklingsforumet, alternativt om du vill ha mer seriösa svar så har du ju avancerad datasäkerhet

lär ju gå rejält OT om du tar upp det där här...
Citera
2007-11-27, 19:39
Medlem
lill-mes avatar
Tycker fortfarande att det är fel att "klanka" ner på en sida som kanske till och med kan hålla bättre standard än FB ibland, fortfarande rätt vettiga guider.

Bara för namnet är "fel" enligt er.
Men men, ha en fortsatt trevlig kväll. Ska gymma nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in