2007-11-27, 11:04
Medlem
Batman_Bazookas avatar
Som rubriken lyder. Googlade med ljus och lykta efter konstens alla regler och fann vad jag sökte. Dock så irriterrar betalningsalternativen mig en aning. Sidan vill inte att man betalar via internetbanken utan går in på ett kontor.
Jag bor dessvärre långt ifrån ett sådant. Finns det några sidor som acceppterar betalning via internetbank?
2007-11-27, 11:16
Medlem
svineds avatar
finns en anledning till att dom är "ohyggligt" komplicerade....
2007-11-27, 11:23
Medlem
no shit
2007-11-27, 13:46
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batman_Bazooka
Som rubriken lyder. Googlade med ljus och lykta efter konstens alla regler och fann vad jag sökte. Dock så irriterrar betalningsalternativen mig en aning. Sidan vill inte att man betalar via internetbanken utan går in på ett kontor.
Jag bor dessvärre långt ifrån ett sådant. Finns det några sidor som acceppterar betalning via internetbank?

såklart du ska betala via internetbanken, kom bara ihåg att fylla i ämnesraden med "betalning för steroidköp"

jag hade personligen tyckt det var värt några timmar i bil/buss för att kunna lämna in pengarna anonymt.
2007-11-27, 13:57
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:

med ett sånt säkerhetstänkande är du en risk för både dig sj och ev säljare
tänk om tänk rätt .

klart du ska skydda din egen identitet i det längsta hur svårt tror du det är att spåra
den internetbank ?? du skall vara GLAD att du har det alternativet ... inte krångligt alls ,och en säljare som tillåter internet-bank överföringar skulle ja inte ge mkt för ,,,
2007-11-27, 14:10
Medlem
Crazy J Davolas avatar
För säljaren såelar det väl ingen roll om du använder internetbaknen. De tär som jag förstått det endast för DIN säkerhet. Betala du in via internetbanken, men du finns alltid registrerad.
2007-11-27, 14:21
Medlem
Citat:

Tänk lite innan du postar ett inlägg, det där är ju bara korkat.
2007-11-27, 14:50
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
För säljaren såelar det väl ingen roll om du använder internetbaknen. De tär som jag förstått det endast för DIN säkerhet. Betala du in via internetbanken, men du finns alltid registrerad.

klart det gör vid en ev utredning är nog polisen mkt tacksamma om dom kan koppla samman insättningar till köp .. leta upp ett par köpare och pressa de lite så de får ett par bra vittnesmål om genomförda köp ..

men visst i grund o botten är det nog för kundens säkerhet först o främst .
2007-11-27, 15:18
Bannlyst
Glöm inte att skicka en kopia av din överföring till polisen, för att vara på den säkra sidan (om dom nu skulle få för sig att scamma).
2007-11-27, 16:50
Medlem
BarneyGs avatar
Troll
2007-11-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Glöm inte att skicka en kopia av din överföring till polisen, för att vara på den säkra sidan (om dom nu skulle få för sig att scamma).
2007-11-27, 16:52
Medlem
LD50s avatar
Diskussionsunderlag saknas.

Tråd Låst

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in