2007-11-26, 21:48
Bannlyst
Har 2 problem de ena mer irriterande än de andra.
När jag sitter och spelar Rome total war så stänger programmet helt plötsligt ner sig. Vet ej va de kan va. Nån som vet??

De andra e att jag precis laddat ner Nero Burning Rom 8. Men varje gång jag skall börja bränna så stänger bara datan av sig. Går bra i nån halv minut sen bara dör den. Kommer ihåg att jag hatt samma problem me en annan data en gång i tiden men minns inte vad vi gjorde för att åtgärda problemet då.
Någon som vet??

Kan va att jag fått nått möjligt virus eller nått spyware eller nått shit på datan för antivirus program har jag inget.

Någon som visste nått bra Addaware eller virus scan som man kunde laddat hem eller kört.
Citera
2007-11-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0din
Har 2 problem de ena mer irriterande än de andra.
När jag sitter och spelar Rome total war så stänger programmet helt plötsligt ner sig. Vet ej va de kan va. Nån som vet??

De andra e att jag precis laddat ner Nero Burning Rom 8. Men varje gång jag skall börja bränna så stänger bara datan av sig. Går bra i nån halv minut sen bara dör den. Kommer ihåg att jag hatt samma problem me en annan data en gång i tiden men minns inte vad vi gjorde för att åtgärda problemet då.
Någon som vet??

Kan va att jag fått nått möjligt virus eller nått spyware eller nått shit på datan för antivirus program har jag inget.

Någon som visste nått bra Addaware eller virus scan som man kunde laddat hem eller kört.

Alla vet vad damm + processorfläktar får för effekt... nu vet du det oxo... :-)

Gissa varför mopedmotorer har kylflänsar? Tänk nu till en smula... :-)
Citera
2007-11-27, 16:37
*DATOR

så jävla svårt det ska vara.

ont, värmefel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in