2011-02-17, 01:41
Medlem
pappis avatar
e Gold verkligen så intressant så han e värd mer gött tjöt om?
2011-02-17, 02:43
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi

Kommer ihåg att det var en lirare som körde LIGHT, han körde några innerstadsstationer tillsammans med THF hösten 1997. Inga blytunga pjäser men absolut ingen skit. Till saken hör att det gick ett rykte om att det var en skejtkille på typ 13 år som hade fått följa med dom lite äldre killarna. Jag såg ett foto på han i skolkatalogen och jag tror fan han hade sponsorkontrakt och allt.

Summa summarum: Gold och Spaq och Aryan och allt deras bombande i all ära, men det kan faktiskt ha existerat unga stjärnskott som faktiskt kunde måla (vet dock inte om ryktet var sant).

Det sitter faktiskt en mini-light i tunneln mellan rådmansgatan och hötorget fortfarande som säkert inte så många lägger märke till idag.
2011-02-17, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Kommer ihåg att det var en lirare som körde LIGHT, han körde några innerstadsstationer tillsammans med THF hösten 1997. Inga blytunga pjäser men absolut ingen skit. Till saken hör att det gick ett rykte om att det var en skejtkille på typ 13 år som hade fått följa med dom lite äldre killarna. Jag såg ett foto på han i skolkatalogen och jag tror fan han hade sponsorkontrakt och allt.

Summa summarum: Gold och Spaq och Aryan och allt deras bombande i all ära, men det kan faktiskt ha existerat unga stjärnskott som faktiskt kunde måla (vet dock inte om ryktet var sant).

Det sitter faktiskt en mini-light i tunneln mellan rådmansgatan och hötorget fortfarande som säkert inte så många lägger märke till idag.
Menar du att spaqs station i skanstull -06 var skit?
Senast redigerad av Moggerblack 2011-02-17 kl. 09:10.
2011-02-17, 11:01
Medlem
Visst vet jag vem gold är tackvare hans internetbravader. Men aldrig har jag sett hans namn ute på gatan, vad är det för snack om att killen bombade? Åtminstonde en tag borde jag sett, men ej.
2011-02-17, 11:24
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Visst vet jag vem gold är tackvare hans internetbravader. Men aldrig har jag sett hans namn ute på gatan, vad är det för snack om att killen bombade? Åtminstonde en tag borde jag sett, men ej.

Han kör väl lite på 18. Sett tags i trångsund.
2011-02-17, 15:41
Medlem
Dinitrols avatar
Vilka är med i norrlands crewsen BRO, JNR och IMO?
2011-02-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappi

Nej. Med 95% sannolikhet kommer han bomba lite ett tag, sen torska hårt, sen börja knarka och sen ser man inte honom mer.
2011-02-17, 19:40
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Vilka är med i norrlands crewsen BRO, JNR och IMO?
IMO är väl mysig & gänget (kommer inte ihåg resten) som härjade här på fb förut. De övriga har jag ingen aning om förutom att JNR hade en medlem i västerås för ett par år sedan som dock enbart körde nått fejm ibland.
2011-02-17, 21:19
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
IMO är väl mysig & gänget (kommer inte ihåg resten) som härjade här på fb förut. De övriga har jag ingen aning om förutom att JNR hade en medlem i västerås för ett par år sedan som dock enbart körde nått fejm ibland.

Mysig, Givs, Ruben och Hora.

JNR är väl svinmycket kids, men några jag vet är Seth, Greta, Juno

BRO vet jag bara Remer och INO.
Senast redigerad av tokiig 2011-02-17 kl. 21:24.
2011-02-17, 21:31
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Mysig, Givs, Ruben och Hora.

JNR är väl svinmycket kids, men några jag vet är Seth, Greta, Juno

BRO vet jag bara Remer och INO.

Har sett tre olika bro stilar så lär ju va åtminstone en till.

Trodde dom va fler i IMO. Men vem fan är ruben? Dom andra låter ju bekanta iaf..
2011-02-17, 21:34
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Har sett tre olika bro stilar så lär ju va åtminstone en till.

Trodde dom va fler i IMO. Men vem fan är ruben? Dom andra låter ju bekanta iaf..

Boner, men tror att han inte längre är vid liv.
2011-02-17, 21:36
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Boner, men tror att han inte längre är vid liv.
boner har du redan nämt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in