2010-10-24, 23:12
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneWalle
Kamerorna i tunnelbanan, var finns dom?

Överallt. Missar du dem är du dum i huvudet
2010-10-24, 23:22
Medlem
Molkos avatar
Vila i Frid Saiken.
Det är stört hur vissa försvinner plötsligt sådär. Man kan se hans utveckling på stockholms väggar, från tidiga pieces till riktigt feta grejer, komet-utveckling.
2010-10-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
I tågen eller i tunnlarna ?

APJ
I tunnelbanan (sthlm) kan man stå på träplankorna utan några problem, det är skenan "bakom" plankorna som man ska passa sig jävligt noga för !
Om man får en elstöt från elskenan i tuben, så kan jag säga att de som har berättat för dig om hur de fått stötar, inte har en aning om va de snackar om, det är inte som att du får en liten stöt som från vissa leksaker från teknikmagasinet,
det är en stöt som kan och antagligen kommer ta ditt liv,

Hur det är på andra ställen vet jag inte
Ok tack för det. Jag tänkte dock mer på järnvägar. Inte tunnelbana. Vet inte ens hur det skulle gått till i tunnelbana.

Sedan har jag även underskattat vakter vid linjeväggar. Jag trodde det inte fanns några nånsin i Skåne. Sedan läser man på FB och det verkar inte stämma. Ungefär hur är det i Skåne?
Kom gärna med en jämförelse. Kan man stå och måla i timmar som på fames eller är det som att måla i centrum en lördagnatt? Kanske finns en viss rekommenderad tid man bör hålla sig under.
2010-10-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Han körde väl både Asoc/S**k? Eller har jag helt fel?

Stämmer...

Som Molko sa, kometutveckling. Gick så sjukt fort, men sen var han ute sjukt mycket också så.
2010-10-25, 03:48
Medlem
Ninyah218s avatar
För övrigt grymt nice att Bino börjat köra igen, dykt upp mycket på Bäckby (eftersom han bor där) under sommaren. Men nu har det vart rätt lugnt ett tag igen tyvärr :/
2010-10-25, 07:31
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenMonii
sant.. så tekniskt sätt kan jag bara kladda till några bokstäver med någon form av skugga och säga att detta är graffiti? =P fast då kanske frågan är vad man vill åstadkomma

Kan du säkert, fast vad andra skulle kalla det är väll e annan fråga.
2010-10-25, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
I tågen eller i tunnlarna ?

I tågen, har kollat men inte sett några. Sitter dem gömda? För antar att det finns...

Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Överallt. Missar du dem är du dum i huvudet

Jahapp, då är jag väl antagligen det eller blind.
2010-10-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninyah218
För övrigt grymt nice att Bino börjat köra igen, dykt upp mycket på Bäckby (eftersom han bor där) under sommaren. Men nu har det vart rätt lugnt ett tag igen tyvärr :/

Ja riktigt nice. Dock bara sett ett par t-ups längs med e-18 mellan cykelringen och hällamotet.

Alltid kul när gamla rävar börjar synas igen
2010-10-25, 11:58
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneWalle
I tågen, har kollat men inte sett några. Sitter dem gömda? För antar att det finns...

Jahapp, då är jag väl antagligen det eller blind.

Vet du hur en kamera ser ut ens?
2010-10-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheskalmanGSU
Ja riktigt nice. Dock bara sett ett par t-ups längs med e-18 mellan cykelringen och hällamotet.

Alltid kul när gamla rävar börjar synas igen

På bäckby har han kört en hel del! Sen kan man inte missa lyckstolparna han kört vid löga.
2010-10-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HFKICKS
På bäckby har han kört en hel del! Sen kan man inte missa lyckstolparna han kört vid löga.

Okej. Brukar inte röra mig runt bäckby särskillt ofta så det har jag missat. Vart riktigt glad när man såg t-upsen dyka upp efter e-18 iaf
2010-10-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Vet du hur en kamera ser ut ens?

Ja, jag kan väl tänka mig... Hm, låter som på er att de sitter väldigt tydligt...
Får väl titta vidare. Sitter de i varje tunnelbanevagn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in