2008-01-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Någon som vet om WUFC killarna är aktiva på tåg/street fortfarande? I filmer såsom Area 08 t.ex ser man ju mycket ifrån dem, men hur är det idag ? (tänker framför allt på QUE & UZI)

Jag vet att jag citerar lite sent nu men det kanske ändå kan vara till hjälp.

Det finns en UZI målning uppe vid ett gammalt hus vid salhgrenska som är ganska ny så jag skulle vilja säga att dom är aktiva.
2008-01-14, 16:25
Medlem
basthas avatar
burk ljudet låter inte så värst mkt, men vill man ta det safe eller att man e på ett knasigare ställe. Så kan man ju alltid snurra burken med el. motsols inte upp-ner. Då blir det max ett vinade ljud ingen den klassiska marakasljudet.
/b.
2008-01-14, 16:58
Medlem
+Obi+s avatar
skaka ordentligt innan du går ut, det räcker bra.
2008-01-14, 18:57
Bannlyst
Kan jag få tips på 10 bra pennor?
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack
2008-01-14, 19:07
Medlem
Mohahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devox_19
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack

En reflex, squeezer eller nåt du kan köpa såna 30krs skokrämtuber på ica och så men pennor är det lättast att välja själv efter vad man gillar. Uni paint och posca pennor är väldigt sköna och de tillverkas av Uni också fast uni pennor är alkoholbaserade och luktar förjävligt mycket. Det är bra att göra eget ink/paint. Du kan kolla på www.bombingscience.com eller www.12ozprophet.com de är stora amerikanska/canadensiska sidor med många användare därför finns trådar5 för bläck recept. Spotsen får du leta efter själv. Troligtvis kommer ingen här säga nåt annat än de lagliga väggarna i Röda Sten och Mölndal.
Klädsel: Kombinationen munktröja, bandana, hårt åtdragna skor, latex handskar funkar fint om man är bra på att springa för visst man ser misstänk ut med de kläderna. Du lär det det mesta genom egen erfarenhet.
2008-01-14, 19:13
Medlem
eroms avatar
Citat:
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack
Det spelar väl absolut ingen roll vad vi tycker för pennor som är bra? Prova dig fram. Även där med spotsen, bara ut och leta.

Om du scrollar ner lite på sidan finns det länkar till en massa olika internetaffärer. Där finns det en del markers och annan färgpenna
http://www.flashback.org/showthread.php?t=28101

Klädsel, det ska ju helst va något som du inte är rädd om. Som du kan få lite färgspill på eller som kan lukta lite färg. Sen ska väl skorna sitta åt som en annan nämde ovan för att inte ha för mkt trubbel att springa från knas. Bandana eller något annat som döljer ditt ansikte.
Senast redigerad av erom 2008-01-14 kl. 19:16.
2008-01-14, 20:34
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack

Alltså du är ju inte klok du! Lägg ner projektet nu genast!
2008-01-14, 21:04
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack

BRA PENNOR:

Postermarker i alla storlekar

Squeezer/bingopennor(häll ut innehållet ochfyll med egen färg)

reflex/skoputs(häll ut innehållet och fyll med egen färg(om det inte är vit skoputs, den funkar))

On the run flowpen/hard to buff flowpen

Montana psycho bombing

Posca i alla storlekar

Hardcore markers

Pilot supercolor

Pilot jumbo

ZIG Posterman(häll ut innehåll och fyll med eget ink)

Spots i GBG kan jag inte ut o leta bara tunnlar funkar ju alltid

KLÄDER:

Dra upp brallorna utifall att du vill sprina ifrån någon, jobbigt med världens häng och baggyjeans.

Kläder du inte är så rädd om, så du kan spilla färg utan att spilla tårar om du fattar

Halsduk/bandana/jacka med hög krage om du inte vill bli igenkänd så lätt.

Knyt dojjorna. Extra skönt med ett par lite mer löpvänliga skor istället för skejtdojjor o dyl.

Nu på vintern, vantar. Jag kör med ett par fiskevantar från biltema som står emot kylan riktigt bra Inte så dyra heller.

Mjukisbrallor/sweatpants är sköna, billiga och lätta att röra sig i. Ett plus om man vill springa fort eller klättra över saker osv.

Det var allt från mig, lycka till!
Senast redigerad av parkråtta 2008-01-14 kl. 21:08.
2008-01-14, 21:22
Bannlyst
Vad är ett fame? Och vart ligger det i stockholm? har hört att det ligger nånstans i huddinge/trångsund/skogås? peace
2008-01-14, 21:23
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
10 bra spots i Gbg
10 tips för klädsel?

tack
10st blyertspennor.
Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen, Mölndals väggen.

Kalsonger, T-shirts, byxor, strumpor, skor, mössa, tjocktröja, jacka, vantar, halsduk.
2008-01-14, 21:26
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Nae vet inte.. fick bara för mig att MKC och FUSS hör ihop..

Blandar du ihop med FHS kanske?
2008-01-14, 21:35
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAYA
Vad är ett fame? Och vart ligger det i stockholm? har hört att det ligger nånstans i huddinge/trångsund/skogås? peace

Ett fame är en vägg, som inte är laglig, där man kan måla ostört och länge. Har ingen koll alls på fames i stockholm.

Rätta mig om jag har fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in