2010-05-31, 14:07
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenTjockaTanten
Vad heter Circle?

Tänkte tatuera mig i Sundbyberg och undrar vem man ska fråga efter.

fråga efter circle, det e ju namnet han går under som gaddare.
2010-05-31, 14:45
Medlem
Kan någon bekräfta ifall detta e Waider, AUF-crew. Han med svart mössa och någons hand på huvudet.
http://www.evagun.se/vt/bilder/Wildkids1.jpg
Har hört rykten om att det ska vara det.

Peace
2010-06-01, 00:03
Medlem
fulnylles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
de kanska snackat om det och rett ut allt? Sen har de kanske blivit polare och börjat klottra ihop. Allt behöver inte sluta med biff och drivebys.

Nä absolut inte, jag var bara intresserad om det jag hade fått för mig stämde. Det är snarare positivt att det slutar bra, tillskillnad från vissa andra beefs

Så det stämmer alltså att någon från MIS arbetat som källa till falck? Någon som har lust att utveckla detta?
2010-06-01, 15:53
Medlem
Nekro.s avatar
Vet någon om FY i Sthlm kör fortfarande?
Har sett ett par FY tags på Hisingen, kör dom i GBG med?
2010-06-01, 19:04
Medlem
Angående ches torsken så är det alltid tråkigt att en skön lirare åker dit, men herregud vad är det för kommentarer man läser? Golare? Ni vet ju inte ens innebörden av vad ordet golare betyder, eller är jag en golare om jag ringer polisen om jag bevittnar en våldtäkt på stan? Kom inte dragandes med "det är inte samma sak" för jo i myndigheternas ögon och minna är det samma sak, det är en kriminel handling som utförts.

Pilleriller: När gick coke med i NFC? Träffade han på en privat bussresa för 4-5 år sedan och han var en riktigt jobbig typ som tillslut fick vandra hemmåt sönder mulad av några som tröttnat på att han gick runt o käfta mot allt och alla på bussen och han verkade inte vara en dag äldre än mig? Kan väll iofs varit nån mupp som utgjorde sig för att vara honom?
2010-06-01, 21:06
Medlem
csnordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnylle
Nä absolut inte, jag var bara intresserad om det jag hade fått för mig stämde. Det är snarare positivt att det slutar bra, tillskillnad från vissa andra beefs

Så det stämmer alltså att någon från MIS arbetat som källa till falck? Någon som har lust att utveckla detta?

Det var väl så att Csg försökte lura Irok och Aod att dom hade personer i Mis som arbetade för dom.Tror det var nåt sånt.
2010-06-01, 23:31
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
Angående ches torsken så är det alltid tråkigt att en skön lirare åker dit, men herregud vad är det för kommentarer man läser? Golare? Ni vet ju inte ens innebörden av vad ordet golare betyder, eller är jag en golare om jag ringer polisen om jag bevittnar en våldtäkt på stan? Kom inte dragandes med "det är inte samma sak" för jo i myndigheternas ögon och minna är det samma sak, det är en kriminel handling som utförts.

Pilleriller: När gick coke med i NFC? Träffade han på en privat bussresa för 4-5 år sedan och han var en riktigt jobbig typ som tillslut fick vandra hemmåt sönder mulad av några som tröttnat på att han gick runt o käfta mot allt och alla på bussen och han verkade inte vara en dag äldre än mig? Kan väll iofs varit nån mupp som utgjorde sig för att vara honom?

Coken är härlig. Liten och full av energi.
2010-06-02, 02:06
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Det här är inte tråden för er som inte orkar googla, söka eller läsa villkoren/FAQen på webshoparnas sidor!
//mod
2010-06-02, 20:28
Medlem
ugvyfc1s avatar
När körde FOS? Var det ett crew, vilka var med isf? Var kommer de ifrån?
2010-06-02, 20:42
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1

Norge!
2010-06-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Bra att folk sprider falska rykten istället för sanna på internt iaf

Det var bara mitt minne som spela mig ett spratt. kan då säga att ja sa fel på minst 20 år iaf, sry
2010-06-02, 22:21
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1

dom e la aktiva nu i Oslo?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in