2008-01-10, 22:19
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Legendariska? Tror jag knappast.. Hade det inte varit för State Your Name hade jag aldrig hört talas om honom... Dessutom tror jag att Risk som någon sa har varit använt jävligt mkt...
Legendariska var nog fel ord.
Men du har väl inte besökt New York antagligen...
Senast redigerad av art_ 2008-01-10 kl. 22:26.
2008-01-10, 23:54
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabian FoXX
Och här har du en Risk i Stuvsta HoF från -91.

http://www.fotolog.com/rushemta/19028454

Ja fast det är ju inte samma Risk som det länkades till tidigare. Var å andra sidan kanske inte det du menade heller.

Förövrigt är väl den Risk som är kändast i norden och Europa samt blivit länkad till i tråden (Capitalsthlm-bilden) från Finland
2008-01-11, 00:59
Medlem
bultsaxnickes avatar
Hmm jag är less på att måla i kylan, fingrarna är som is när man kommer hem.
Vad ska man leta efter om man ska köpa vantar, alltid slängt mina vantar då dom blir stela av färgen och att jag bara tappar burkarna pga av dom iom att burkarna är så halkiga?

Och NEJ, jag tänker inte köpa några Montanavantar för 3000kr, utan letar efter billiga vantar
2008-01-11, 01:33
Medlem
whmrs avatar
Jag har ett par Hestra liners. Finns hos Naturkompaniet för 150kr. Funkar perfekt. Tunna nog att hantera iPod och mobiltelefon i och varma nog att stå emot kylan. Tänk på att dom är liners och "egentligen" är till för att ha under ett par andra vantar, det blir därför perfekt att dra en latexhandske över.
2008-01-11, 02:38
Medlem
bultsaxnickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
Jag har ett par Hestra liners. Finns hos Naturkompaniet för 150kr. Funkar perfekt. Tunna nog att hantera iPod och mobiltelefon i och varma nog att stå emot kylan. Tänk på att dom är liners och "egentligen" är till för att ha under ett par andra vantar, det blir därför perfekt att dra en latexhandske över.

Okej tack så mycket! får dra in och inhandla ett par imorgon tillsammans med ink och cans . Du räddade min helg, har velat måla i 2 veckor men inte orkat för kylan
2008-01-11, 16:00
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Vilka målar mest tub i stockholm?
Har ingen jättekoll, men skulle väl säga att det int eär nån som målar så aktivt som Wufc, Fy, Pms mfl. gjorde back in the days, men det rullar väl endel iaf, Fame kör nog en del på tuben fortfarande även Y2k även om jag tror dom kör mer pendel (?) Annars äre väl lite "nya" crews som tagit över tågscenen om man så säger, Mth, Chs, Sgv, Dmr, Asg finns väl fler men som sagt scenen lever, men inte alls som för några år sedan, så det är väl inga som kan kalla sig kungar av tuben direkt, bara min syn på saken!
2008-01-11, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Vilka målar mest tub i stockholm?

MKC!
2008-01-11, 16:45
Medlem
Vilka va Lena Crew i Karlstad?
2008-01-11, 16:46
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
MKC!
FUSS ?
2008-01-11, 17:40
Medlem
NOiDs avatar
Någon som har sett BENG? rätt vanlig tag runt i skaraborg. dock aldrig sett någon målning, men vore kul att veta det är för snubbe
2008-01-11, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av art_
FUSS ?

vad menar du?
2008-01-11, 20:56
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
vad menar du?
Nae vet inte.. fick bara för mig att MKC och FUSS hör ihop..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in