Har inte lust att betala 50 ;- på HL för en , så , hur gör man en egen ?
Räcker de med en fet magnet och sedan inget mer ?
Du beger dig till närmsta grovsoprum och snor en stereo. Drar ut själva högtalarna och använder magneterna som finns i botten av tratten som högtalaren formar.
Om man skulle torska för en tag, hur stor är chansen att polisen kollar upp samma tag runt om i stan ? Och får man böter för dom också? (antar att det beror på om man erkänner eller inte)
Om man skulle torska för en tag, hur stor är chansen att polisen kollar upp samma tag runt om i stan ? Och får man böter för dom också? (antar att det beror på om man erkänner eller inte)
Om de får in bevis som kan få dig fälld. Som i vilket annat fall som helst.
Det har hänt att de sparat ihop och sedan slår fram en bunt. Det kommer säkerligen bli allt vanligare de kommande åren.
finns det nått sätt att rengöra sina caps? beställa går ju inte för man måste beställa för över X antal kronor.. glömde självklart köpa nya caps när jag köppte nya kannor.
finns det nått sätt att rengöra sina caps? beställa går ju inte för man måste beställa för över X antal kronor.. glömde självklart köpa nya caps när jag köppte nya kannor.
Antingen brukar jag blåsa ur som eller vända på burken och spraya tills det bara kommer drivgas. Har hört att man kan lägga capsen i aceton eller va det var, har inte prövat det själv.
Blås i dom, blås tills du känner att det kommer ut luft.
Blås i dom, blås tills du känner att det kommer ut luft.
brukar blåsa ur dom när jag har målat men har glömt på ett par st. nu har det torkat och det går bara inte att blåsa. sätter man dom på kannorna så händer inte ett skit... ska testa med aceton..
brukar blåsa ur dom när jag har målat men har glömt på ett par st. nu har det torkat och det går bara inte att blåsa. sätter man dom på kannorna så händer inte ett skit... ska testa med aceton..
Kanske går bättre med thinner föresten..?! Vet tyvärr inte.