2009-10-25, 16:48
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shhshhshhHYHYHY
Vet någon om LEND lever ?
Förmodligen inte graffitimässigt iallafall..
2009-10-25, 16:49
Medlem
shhshhshhHYHYHYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Förmodligen inte graffitimässigt iallafall..

Okej bor inte i sthlm så =( tack för svar
2009-10-25, 23:01
Bannlyst
Vem var Diekz eller Diakz vad han nu skrev? Vet ni vem jag menar? Reppade med Read? Bank? Tsi? Eller är jag helt borta?
2009-10-26, 07:39
Moderator
evilhoneys avatar
Supportfrågor om graffiti studio är inte topic här.
Inlägg raderade.
//mod
2009-10-26, 17:14
Medlem
behöver svar asap

jag & en kompis tänkte bomba lite och slänga upp lite t-ups ikv - lite gammal hederlig skadegörelse alltså! Men nu regnar det satan, och jag undrar hur blir egentligen färgen på blöta väggar. Det är nya Montana Black vi snackar om.
Kommer dne bara rinna, eller fäster dne lika fint som annars?
2009-10-26, 17:21
Medlem
Checks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
jag & en kompis tänkte bomba lite och slänga upp lite t-ups ikv - lite gammal hederlig skadegörelse alltså! Men nu regnar det satan, och jag undrar hur blir egentligen färgen på blöta väggar. Det är nya Montana Black vi snackar om.

Det kommer väl rinna och kanske inte se så bra ut dagen efter men va fan bombing är bombing
2009-10-26, 18:51
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on

Dina tags och throwups kommer gå att läsa. Man kommer också kunna se att det har regnat (tagsen kommer rinna).
Men det funkar iaf. Det är bara ut och köra.
2009-10-27, 01:08
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Vem var Diekz eller Diakz vad han nu skrev? Vet ni vem jag menar? Reppade med Read? Bank? Tsi? Eller är jag helt borta?

Kul att du nämner både Read, Bank och TSI då varken de bägge målarna, eller klottergänget, brukar kladda tillsammans. Kan inte heller dra mig till minnes att ha sett taggen "Diekz eller Diakz".. säker på att personen skrev just det?
2009-10-27, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Kul att du nämner både Read, Bank och TSI då varken de bägge målarna, eller klottergänget, brukar kladda tillsammans. Kan inte heller dra mig till minnes att ha sett taggen "Diekz eller Diakz".. säker på att personen skrev just det?

Ska kolla upp det där imorgon vet att det sitter en kråka vid Tjärhovsplan. Han målade med Read eller Tsi crew? Jag känner mig dum..
2009-10-27, 01:43
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
ja du är helt borta
2009-10-27, 02:13
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ska kolla upp det där imorgon vet att det sitter en kråka vid Tjärhovsplan. Han målade med Read eller Tsi crew? Jag känner mig dum..
Nämner du bara målare helt slumpmässigt? Tror du menar deek, eller det är det enda namnet jag kan påminna mig om som liknar det du försöker skriva.
2009-10-27, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Nämner du bara målare helt slumpmässigt? Tror du menar deek, eller det är det enda namnet jag kan påminna mig om som liknar det du försöker skriva.

Nej, Diekz.

http://farm4.static.flickr.com/3006/3015656219_60ee7eca11.jpg Han bombade i Sthlm runt i söder kanske 2008-07.

Edit: http://www.upptown.eu.org/upload/uploaded/12157.jpg

*Jag är inte helt borta
Senast redigerad av Omixad 2009-10-27 kl. 14:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in