2009-05-08, 15:47
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Tak är inte de som ligger risigt till, men eftersom de lämnat signade tavlor i min morsas lägenhet är det uppenbart att de är nära polare med svinen.

Shim är väl knappast med i TAK...

Men vad gjorde de i din morsas lägenhet från första början egentligen?
2009-05-08, 16:56
Medlem
Citat:
En del av er undrade varför jag frågade om TAK några sidor tidigare så jag skall berätta varför. De i TAK står nära sina polare Sebbe och Emelie och de två asen har torterat ihjäl min morsas katt och höll på att få henne vräkt. De av er som vet vilket crew jag tillhör kan också tänka sig vad som händer när vi får tag på de där jävlarna.

Låter som att du/ni kommer få tag på dom. Du frågade även om Vms, har det också något med saken att göra?

Nu blir jag även nyfiken på vad Wanda har emot Tak?
2009-05-08, 17:29
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Låter som att du/ni kommer få tag på dom. Du frågade även om Vms, har det också något med saken att göra?

Nu blir jag även nyfiken på vad Wanda har emot Tak?

Vem har inte något emot dom?
Har både personligt och allmänt agg mot dom, Men antar att alla som rört sig södr/gröna dom senaste 2 åren antingen träffat eller hört om dom..
2009-05-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Vem har inte något emot dom?
Har både personligt och allmänt agg mot dom, Men antar att alla som rört sig södr/gröna dom senaste 2 åren antingen träffat eller hört om dom..

hörde att de spöade på en writer på gröna för ett tag sen, så personliga ursäkter förstår jag, men varför alla ska ha något emot dom förstår jag inte.
2009-05-08, 17:55
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Men vad gjorde de i din morsas lägenhet från första början egentligen?

Tjejen lurade i min morsa att hon var en väldigt skötsam 18-åring och hennes egen morsa gick i god för henne. Därför fick hon låna lägenheten och vara kattvakt medan min morsa var utomlands. Att hon sedan hade en äcklig liten horsare till pojkvän var det ingen som sade.
2009-05-08, 18:18
Medlem
saturs avatar
Citat:
Tjejen lurade i min morsa att hon var en väldigt skötsam 18-åring och hennes egen morsa gick i god för henne. Därför fick hon låna lägenheten och vara kattvakt medan min morsa var utomlands. Att hon sedan hade en äcklig liten horsare till pojkvän var det ingen som sade.
så de målade din mammas lägenhet? eller var det katten?
2009-05-08, 18:35
Medlem
maxioffs avatar
den här diskussionen om tak är intressant, har sett att en jävla massa har kört över tak överallt. Är de rå-hatade?
2009-05-08, 19:31
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxioff
den här diskussionen om tak är intressant, har sett att en jävla massa har kört över tak överallt. Är de rå-hatade?
Man kan alltid hoppas.. Roligt att hökarängs förmågorna celo och borr har börjat spitta dom för fullt med.. det gillas
2009-05-08, 20:26
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
så de målade din mammas lägenhet? eller var det katten?

Nej, hade de målat lägenheten och varit snälla mot katten, hade vi knappast brytt oss om att leta rätt på dem.

De valde att slå sönder hela lägenheten och lämna katten utan mat och vatten i över trettio dagar. Efter deras vanvård vägde katten endast 1,8KG och hade blivit helt blind. Länsveterinären beslutade om omgående avlivning.
2009-05-08, 21:03
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Nej, hade de målat lägenheten och varit snälla mot katten, hade vi knappast brytt oss om att leta rätt på dem.

De valde att slå sönder hela lägenheten och lämna katten utan mat och vatten i över trettio dagar. Efter deras vanvård vägde katten endast 1,8KG och hade blivit helt blind. Länsveterinären beslutade om omgående avlivning.

Hoppas fittorna tar en fet överdos, det är en sak att nyttja narkotika men att lämna en katt i över 30dagar är ju rent jävla sjukt.

Är tjejen bekant till din mamma fattade inte den punkten?
2009-05-08, 21:03
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:

Sådana as bör få samma behandling!
2009-05-08, 21:24
Medlem
grekkoz1s avatar
Kan du inte bara be din mossa kontakta bruden ifråga då? istället för att visa hur NFC hatar TAK, jag menar man kunde inte bry sig mindre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in