2009-08-11, 19:12
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
2009-08-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Okej, ska kolla. Är den MYCKET större eller mycket större?

Mycket större skulle jag säga. "PMS Kings".
2009-08-11, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Impish
Mycket större skulle jag säga. "PMS Kings".

Jaså, då bara måste jag kolla in den med andra ord
2009-08-11, 23:34
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Kommer ni ihåg bilden jag lade upp här på FB för några dagar sen på PMS målningen vid Södertälje Syd? I alla fall, nu har det smällts upp en fet 'OMG' målning till vänster om PMS målningen!

Fan, jag blev så kåt när jag såg den...

Har också sett massor med tags av 'MIS' när jag tankade på Jet som ligger i närheten. Sjukt härligt med aktivitet i Södertälje.

EDIT: Såg också en 'OMG' bomb uppe på en vägskylt på motorvägen! Ska fota allt imorgon, förhoppningsvis... Jobbar ju i närheten, så tar med kameran på lunchrastens promenad.
OMG-spottet e sjukt. Försten som laddar upp bild vinner
2009-08-14, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av myzko
kan man inte köra med ett vanligt hårt a4 papper, sedan använde superlim ;E?

Det blir jobbigt, och sitter inte så bra. Köp klister papper på Nordins i Medborgarplatsen's saluhall om du nu bor i Stockholm? Annars borde det finnas på typ Panduro. Kan även finnas rullar som du drar ut på stora mataffärer. Leta och du hittar.
2009-08-15, 01:17
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, vill man hitta folk att måla med får man posta i stora hookup-tråden. Som ni vet så är ju all annan form av annonsering (även kontaktannonser) mot reglerna.
//mod
2009-08-15, 05:05
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donic1989
tja

jag är sugen på att prova på med stickers...
men vad är bäst skall vara så smidigt som möjligt kan rita själv för det är ju halva nöjet .

vart hittar jag stickers papper?

hittade ett par kunde inte uppskatta storleken riktigt men dom var ganska små 280 st för 65 kr dyrt? eller stickers papper på en rulle så man drar ut så lång bit man vill ha och målar och sen klipper?

bor i uddevalla har typ bokia affärer... finns panduro hobby men en bit ifrån stan...
De flesta affärer som säljer kontorsmaterial har klisterpapper från A4 storlek ner till flera små 4x2cm(som då är på ett A4).

100st A4 brukar kosta runt 300kr-350kr. Då kan du även klippa ut i valfri storlek sen.
2009-08-15, 05:13
Medlem
Citat:
tja

jag är sugen på att prova på med stickers...
men vad är bäst skall vara så smidigt som möjligt kan rita själv för det är ju halva nöjet .

vart hittar jag stickers papper?

hittade ett par kunde inte uppskatta storleken riktigt men dom var ganska små 280 st för 65 kr dyrt? eller stickers papper på en rulle så man drar ut så lång bit man vill ha och målar och sen klipper?

bor i uddevalla har typ bokia affärer... finns panduro hobby men en bit ifrån stan...

Köp vinyl stickers. De sitter bra mot regn och så. Ska du dra tags på de eller motiv?
2009-08-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
De flesta affärer som säljer kontorsmaterial har klisterpapper från A4 storlek ner till flera små 4x2cm(som då är på ett A4).

100st A4 brukar kosta runt 300kr-350kr. Då kan du även klippa ut i valfri storlek sen.

ok jag hittade ett par var typ 200 st eller nåt för 65 kr... ganska små men tillräckligt tror jag iaf...

Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Köp vinyl stickers. De sitter bra mot regn och så. Ska du dra tags på de eller motiv?

nja tags o kanske nåt motiv.
2009-08-17, 20:06
Bannlyst
Citat:
ok jag hittade ett par var typ 200 st eller nåt för 65 kr... ganska små men tillräckligt tror jag iaf.

Vart?
2009-08-22, 19:02
Medlem
maxioffs avatar
Kom på en ganska rolig sak, jag gillar Fame som fan men har inte en aning om vilka writers som är med i fame. Vilka är med egentligen?
2009-08-22, 19:18
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxioff
Kom på en ganska rolig sak, jag gillar Fame som fan men har inte en aning om vilka writers som är med i fame. Vilka är med egentligen?

Jag vet iallafall den där.. Nu har jag dock glömt bort vad han signade..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in