2009-01-25, 19:43
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
No Fucking Class

Består utav, vad jag vet, Cyclone, Reson, Weston, Cosmoe och nyförvärvningen Chicos. Fyll gärna på om jag missat nån.

Chico(s) som i KiH-Chico?
2009-01-25, 20:17
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Chico(s) som i KiH-Chico?

Alldeles korrekt.
2009-01-25, 21:03
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
Varför inte krom ??!!

För att krom har en tendens att börja spotta ut färg och skum när det är kallt.
2009-01-26, 11:28
Medlem
jackees avatar
Passar också på att ge mina kondoleanser till målarens släkt & vänner.
Sov gott Timo!
2009-01-27, 01:27
Medlem
crewmatess avatar
'What if heaven aint got hoods'

Alla tankar går till dig T
2009-01-27, 11:40
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag tänker inte berätta vem det är men en målare från sthlm gick bort i veckan.

Dem som vet dem vet så dem som vet kan vara tysta för dem som inte vet behöver inte heller något veta.

Outare är horungar kom ihåg det.

Det stämmer , men jag förstår inte problemet med att Outa villken "tag" som dött ? .

***** is no more , Vila i frid
Senast redigerad av Jaaaa 2009-01-27 kl. 11:51.
2009-01-27, 11:48
Medlem
Han har det säkert bättre där uppe.. R.I.P..
2009-01-27, 12:01
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Han har det säkert bättre där uppe.. R.I.P..

Håller med, han hade det rätt så svårt R.I.P
2009-01-27, 22:23
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doz-fts
Jag antar att min fråga ska skrivas i denna tråden eftersom det är en "crew-tråd".

Det är så här iaf, att vi är ett gäng polare i gbg som vill träffa andra att graffa med, både erfarna som färskingar, hade varit grymt roligt att dela med sig ställen och tips osv. Några graffare i gbg? Skriv asap!

gå till närmaste mellan/högstadieskola med en montana tshirt så får du antagligen hooka med 'kuk' och 'fitta' ..
2009-01-27, 22:32
Medlem
Kukone "aka" göran persson... Rest in peace Hoppas du har det kul i yardsen uppe med 2pack och piggy smalls

Och när det gäller alla som gnäller på outare och folk som frågar hela tiden så kan ni juh som ett gott exempel sluta skriva "RIP annonym målare från blabla-land" det får bara toys och folk som inte har med skiten att göra mer nyfikna, och sedan när de får reda på vem det var så kommer säkert de mindre begåvade personerna outa mer än Deepthroat från watergate skandalen.
Senast redigerad av Vasoner 2009-01-27 kl. 22:37.
2009-01-27, 22:41
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasoner
Kukone "aka" göran persson... Rest in peace Hoppas du har det kul i yardsen uppe med 2pack och piggy smalls

Och när det gäller alla som gnäller på outare och folk som frågar hela tiden så kan ni juh som ett gott exempel sluta skriva "RIP annonym målare från blabla-land" det får bara toys och folk som inte har med skiten att göra mer nyfikna, och sedan när de får reda på vem det var så kommer säkert de mindre begåvade personerna outa mer än Deepthroat från watergate skandalen.

OOOORDDD!!
2009-01-28, 22:01
Medlem
Är MTN hardcore en bra burk att börja med? Tycker den är relativt billig och den ska ha högt tryck har jag hört. Vad rekommenderas för caps till den? Sen undrar jag vilket ink och marker som man ska beställa. Ska göra en beställning från backjump.se hade jag tänkt. Är corio bra? Grog kanske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in