2008-11-16, 13:17
Medlem
Paradisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Vad snackar du om?

The Cia's. MOA's. Det är inte helt ovanligt att det läggs till ett S i slutet då och då.
2008-11-16, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paradisen
The Cia's. MOA's. Det är inte helt ovanligt att det läggs till ett S i slutet då och då.

så som jag fattar det så är det när man "äger något".

typ jag klottrar på ica , skriver då srAz's.

eller har jag helt jävla fel?
2008-11-16, 13:28
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradisen
Men bara för att en tag slutar på S behöver det inte vara ett crew
2008-11-16, 13:30
Medlem
Bäver_s avatar
Vem fan bryr sig om vem som drar in mest pengar ska ni sitta och spela galna för ni vet någonting om någon skärp er förfan.
2008-11-16, 13:52
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Vem fan bryr sig om vem som drar in mest pengar ska ni sitta och spela galna för ni vet någonting om någon skärp er förfan.

Ja shit galen asså för ja säger att sad tjänar på pengar på sin konst och inte tillhör den med bötrarna han inte kan betala och fortsätter köra stenhårt..
sitt inte å spela galen själv..
2008-11-16, 14:05
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Ja shit galen asså för ja säger att sad tjänar på pengar på sin konst och inte tillhör den med bötrarna han inte kan betala och fortsätter köra stenhårt..

Frågan är vad fan det spelar för roll om det är han eller oidor som drar in mest pengar, själv bryr jag mig inte ett skit och jag är inte ensam om det.
2008-11-16, 14:17
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:

Jag syftade på antj
2008-11-16, 16:53
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Frågan är vad fan det spelar för roll om det är han eller oidor som drar in mest pengar, själv bryr jag mig inte ett skit och jag är inte ensam om det.

Men det är ju precis det som är oviktigt jag svarar på inlägget om att sad torskar och kör mer å blabla..
Säger att han det handlar om en helt annan person från ett helt annat crew..

Sen säger jag att det är högst tveksamt att han skulle det eftersom han alltmer blivit en offentlig person som ställer ut sin konst och säljer den..
Därav tjänar pengar..
sen att någon ovetande person ska börja hävda sig med att någon annan tjänar pengar bryr jag mig inte om ett skit, det jag vet vet jag.. inte mer än så..

sen till bäver.. Det heter du inte ni..

men skit i detta jag spelar ju bara fett galen och vet ingenting..
2008-11-16, 16:56
Medlem
Citat:
Men det är ju precis det som är oviktigt jag svarar på inlägget om att sad torskar och kör mer å blabla..
Säger att han det handlar om en helt annan person från ett helt annat crew..

Sen säger jag att det är högst tveksamt att han skulle det eftersom han alltmer blivit en offentlig person som ställer ut sin konst och säljer den..
Därav tjänar pengar..
sen att någon ovetande person ska börja hävda sig med att någon annan tjänar pengar bryr jag mig inte om ett skit, det jag vet vet jag.. inte mer än så..

sen till bäver.. Det heter du inte ni..

men skit i detta jag spelar ju bara fett galen och vet ingenting..

Du spelar trevlig också, ovanligt här på forumet
2008-11-16, 17:01
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Du spelar trevlig också, ovanligt här på forumet

Ja sån är jag..
Folk som är vetare är inte heller ovanligt här på forumet..
2008-11-16, 21:23
Medlem
Bensopennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myzko
btw, någon som vet vilka writers som är med i ; HOE, SAR och aOts?

alla i växjö.

Några hurså;D hehe
2008-11-17, 00:34
Medlem
autoblablas avatar
Tjena grabbar, är det någon som vet något om Fds och Afd crews från Skåne/lund ? hur många writers som är/var med där ? vet att Fds har Fett och Indy, men vilka mer ? sen afd crew är la bara MurdR som jag sett pieces av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in