2009-01-14, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Pods har inte alls tagit över scenen, dom kör ganska mkt men det mesta ser ut som skit. Dura, Fuss, Sg, Cws, Pods, Ie, Af, Hbe, Vsm ligger väl i.

det mesta ser inte ut som skit..ALLT ser ut som skit..kan lägga till crooks på den där listan,dom kör endel vettiga grejjer
2009-01-14, 18:20
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
det mesta ser inte ut som skit..ALLT ser ut som skit..kan lägga till crooks på den där listan,dom kör endel vettiga grejjer
Det har du rätt i. glömde crooks, tack.
2009-01-14, 18:21
Medlem
Bäver_s avatar
På tal om Cws.
Stockholms Cws är så jävla keffa jämfört med linköping,någon var tvungen att säga det.
2009-01-14, 18:23
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysigaBrallor
Kanske använde fel ordval, jag mena att pods har kört utihelvete i ett år snart, kan dock hålla med om att det mesta ser ut som skit. Vet inte vart du rör dig, men Vsm, Ie och Hbe har jag aldrig sett.
HBE kör ganska mkt från ryd till city, VSM kör mest stickers... dom körde mycket förr, IE ser man tillsammans med några andra crews på listan.
2009-01-14, 21:49
Medlem
Soff kör mkt stickers oxå har ja sett..

Det enda jag gillar med pods är deras t-ups som är väldigt centrala, trevligt! Resten ser ut som skit, men creds för att dom kör på så hårt.. Det är väl framförallt Gurt som ligger i verkar det som!

På linjen så är det ju Fuss, Dura o Crooks man ser framförallt.. AF har även börjat komma upp en del med tags på de mest lustiga ställena!

Har lagt märke till att det målas en hel del på krogen i lkpg, alla toaletter är bombade, speciellt platens då! Bland annat FY & Tass syns plaza..

Men hur är det med tåg och övriga städer? Motala, Norrköping (där ingen verkar måla i stan alls, den lagliga väggen funkar eller har man bara respekt för att man får ha just den väggen?), mjölby kan jag utan o innan.. Vikingstad är poppis att åka till för o måla fame har ja sett, dock inget jag gör om!

Nått mer?
2009-01-14, 23:00
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
På tal om Cws.
Stockholms Cws är så jävla keffa jämfört med linköping,någon var tvungen att säga det.

Samma crew tho, vad jag vet.
2009-01-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysigaBrallor
Samma crew tho, vad jag vet.

så bara för att ett äpple i sthlm e ruttet så e alla det?
2009-01-15, 01:41
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Det är writers och crews som diskuteras här, inte fames.
//mod
2009-01-15, 07:11
Medlem
art_s avatar
cws i linköping gör snygga grejer med lite annorlunda stil. stockholmarnas grejer har jag inte sett live, men av det jag har sett på deras fotologar så är dom sämre än linköpinggrabbarna.
2009-01-15, 07:57
Medlem
Citat:
På tal om Cws.
Måste instämma på detta, dom är ganska risiga..
2009-01-15, 15:49
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
På tal om Cws.
Tack!
Dustr är ju rätt grym enligt min mening
2009-01-15, 18:41
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
så bara för att ett äpple i sthlm e ruttet så e alla det?

Du kanske inte läste ordentligt, jag TROR att killarna känner varandra, eftersom CWS från linköping har dom i stockholm som vänner på fotolog, men jag har ju inga direkta bevis på att dom känner varandra. Alltid en gissning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in